Minulla on nyt 8 kk täyttävä sprinkkupentu, jonka haluaisin oppivan metsästämään. Olen suunnitellut lähteäväni heinäkuussa armeijaan, joten etsin koiralleni yhteistyökysyistä väliaikaista sijoituskotia max noin vuodeksi tai kahdeksi. Eli pentuni olisi silloin suurin piirtein sen vuoden ikäinen.
Koirani on tottunut kaikkeen mahdolliseen, lapsista tykkäää ylitse kaiken, tulee toimeen muiden koirien kanssa ja nyt jo hyvin vahva tuo metsästysvietti vaikka ei ole treenattu.
Suostun maksamaan koiran kustannukset sijoituksen ajalta tai asia on sovittavissa.
annetaan mieluiten perheeseen jossa on koira tai jossa on ennestään tuttua koiran kasvatus/hoito.
En pyydä koirasta kuin takuusumman, jonka väliaikainen sijoituskoti saa takaisin sijoitussuhteen päätyttyä. Tämäkin asia sovittavissa.
Metsästyskoira sijoitukseen!
koiruli1
1
178
Vastaukset
- koiruli1
Ja siis tosiaan yhteydenotot tähän s-postiin:[email protected]
Pahoittelen osoitetta...hieman vahvahko...
Tiedustelut tervetulleita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746