Minulla on nyt 8 kk täyttävä sprinkkupentu, jonka haluaisin oppivan metsästämään. Olen suunnitellut lähteäväni heinäkuussa armeijaan, joten etsin koiralleni yhteistyökysyistä väliaikaista sijoituskotia max noin vuodeksi tai kahdeksi. Eli pentuni olisi silloin suurin piirtein sen vuoden ikäinen.
Koirani on tottunut kaikkeen mahdolliseen, lapsista tykkäää ylitse kaiken, tulee toimeen muiden koirien kanssa ja nyt jo hyvin vahva tuo metsästysvietti vaikka ei ole treenattu.
Suostun maksamaan koiran kustannukset sijoituksen ajalta tai asia on sovittavissa.
annetaan mieluiten perheeseen jossa on koira tai jossa on ennestään tuttua koiran kasvatus/hoito.
En pyydä koirasta kuin takuusumman, jonka väliaikainen sijoituskoti saa takaisin sijoitussuhteen päätyttyä. Tämäkin asia sovittavissa.
Metsästyskoira sijoitukseen!
koiruli1
1
266
Vastaukset 1
- koiruli1
Ja siis tosiaan yhteydenotot tähän s-postiin:[email protected]
Pahoittelen osoitetta...hieman vahvahko...
Tiedustelut tervetulleita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493