Rahis

hjoj

Mihin yliopistoon kannattaa hakea jos rahis kiinnostaa? Aaltoon en aio hakea joten mikä olisi sen jälkeen paras vaihtoehto?

20

4398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käölpk

rahoitusta opetetaan erillisenä pääaineena aallossa, lappeenrannassa, vaasassa ja oulussa. Noista valitsisin lappeenrannan

• Bjjk

Miksi Lappeenranta?

• Timpeee1
        Bjjk kirjoitti:

Miksi Lappeenranta?

Eipä niillä sinänsä suurempaa eroa ole. Oulua en kyllä itse valitsisi, mutta Vaasa ja Lappeenranta ovat varmaankin aika samankaltaisia. Mielikuvat taitavat olla tärkeämpiä... mielestäni tuo LUTin keskittyminen kehittyvien markkinoiden erityispiirteisiin vaikuttaa aika hyvältä. Mahdolliset Venäjä-yhteydet ovat myös houkuttelevia.

Ja tottakai sekä Vaasassa että Lappeessa se on nykyään in English :)

http://www.lut.fi/web/en/admissions/masters-studies/msc-in-business-administration/strategic-finance-msf

• qdasds

hanken

• pojöl,lö

oulussa on kans

• zeba2

Vaasa, rahiksen laitos todella hyvä.

• Ehkäjoskusekonomisti

Hanken. Ehdottomasti Hanken. Parempi jopa kuin Aalto.

• yololol

ei

• jopassattui

Aika varman tiedon pohjalta osaan sanoa, että rahoitus tulee siirtymään Helsingistä Turkuun muutaman vuoden sisällä.

• Koop

Mitäs tarkotat...??

• stepna
        Koop kirjoitti:

Mitäs tarkotat...??

Rölliä se tarkoittaa.

• Anonyymi

noh mitäs tietäjä keksii tänävuosikymmeneneä

• 444412

Trollailee vaan.

• kehä 3

Oulun rahis vähintään samaa tasoa, kuin Vaasan. Oulun laskis kanssa kovaa tasoa. Moni ei tätä tiedä, koska ei ole uskaltanut kehä 3 ulkopuolelle...

• Maratz

Itäsuomen rahoitus myös varteenotettava.

Ja jos katotte kansainvälisiä rankingeja niin itäsuomen ja oulun yliopistot vie vaasan ja lappeenrannan yliopistoja mennen tullen.

• hergerberger

Tämän ketjun perusteella ei ole väliä missä rahista lukee, jokaikinen laitos siis pesee muut mennen tullen ja on kansainvälisten rankingien huipulla.

• kylteri 12

Aalto tai Hanken. Ei mitään muttia. Opiskelija-aines on aika p*skaa kaikissa Suomen kauppakorkeissa ( surullista mutta totta, kauppiksen pääsykoe ei todellakaan ole mitään muuta kuin "hauki-on-kala"- pänttäämistä), mutta noin suurinpiirtein kansainvälisesti tunnetuimmat professorit on pk-seudulla. Ja ehkä hieman helpompi päästä huippuduuneihin, kun rahoitusalan työpaikat on Helsingissä(, mikä edellyttää tietty 4,5 keskiarvon). Jos opiskelee muualla, niin muutto on edessä ennemmin tai myöhemmin töiden takia.

• tokakylteri12

Aina kun puhutaan ns. huippuduuneista niin tulee kyllä muistaa että ne ovat vain pieni murto-osa koko työtarjonnasta vastavalmistuneelle. Forumeilla tuntuu olevan aika mustavalkoinen näkemys töistä - joko on piinkova huippupaikka johon pääsee yksi tuhannesta tai sitten hikikopissa väännetään orjapalkalla. Etenkin rahoitusalasta puhuttaessa tämä tulee esille. Väitän että pätevä rahiksen lukija löytää aivan vertailukelpoisia töitä vaikka ei olekaan siellä missä seula on tiukin.

• ualto

Vaasa > LUT > Oulu

Itse aallossa hiihtelen..

• Pouch

LUT>Vaasa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe