ketään Helkamalla töissä?

mimmi751

Löytyykö täältä ketään joka on töissä helkaman tehtaalla? Olen joskus harkinnut
hakemista sinne töihin jos mahdollisuus tulisi, mutta olisi kiva kuulla paikasta ensin sellaisilta joilla on kokemusta paikasta.

8

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi751
    • Turussako?

Nyt kaipaa pientä täsmennystä, mitä tehdasta tarkoitat? Kerro vaikka mitä tuotteita valmistaa ja missä osoitteessa.

• lady7301

Jos Helkama Bikaa tarkotat, niin eivät ainakaan vastaa mitään avoimiin työhakemuksiin :(

• mimmi751

harmi :( Olisi kiva kuulla mitä kautta ihmiset sitten ovat tehtaalle päätyneet? Ja otetaanko tuonne kuinka usein tai harvoin uusia työntekijöitä..?

• mimmi751

nimenomaan kaarinassa olevaa tehdasta tarkoitin, siksi kirjoitin tänne kaarina puolelle ;)

• ddnnsssnnsns

Kesätöissä olin firmassa silloin kuin toimi vielä Turussa Kalevankadulla. Jakaantunut porukka tuntui olevan, toimistoporukalla oli nyrpeä asenne tehtaan porukkaan, ja päin vastoin. Mutta, porukka lienee siellä vaihtunut, uudet tuulet, toi on ainakin.

Muistuttaisin että kaapelia väännetään tod.näk tasan niin, kauan Kaarinassa kuin pernon telakalla tehdään laivoja. Helkama Bican on itsekin ilmoittanut että ulkomaiset, varsinkaan aasialaiset telakat, eivät laivakaapelia Suomesta tilaa.

• Huijareita

Itse olin olin siellä vuoden määräaikaisella sopimuksella "jatkuu tai ei jatku" tyylillä. En kertaakaan pois ja ns. virheitä työssä voisin väittää olleen jopa vähemmän kuin ns. useita vuosia vakituisesti työskennelleillä. Kaksi viikkoa ennen sopimuksen loppumista kysyin, että jatkuuko työ ja vastaus oli silloin, että jatkuu. Viimeinen työpäivä ennen vapaita ja ns. määräaikaisen loppumista aluksi työnjohtaja tiedusteli voisinko viettää vapaapäivinäkin aikaa tehtaalla tai joskus sen tarkemmin määrittelemättä vaihtaa vuoroa siten, että olisin vapaalla töissä ja työpäivinä vapaalla. Mitä siihen sitten voi vastata kun kyseistä tilannetta tai tarvetta ei ollut vielä tullut ja miksi ihmeessä minä tekisin sitä työtä kummallisemmilla sopimusehdoilla tai palkkauksella kuin kukaan muukaan. Viimeisenä sopimuspäivänä joka oil vapaapäivä ilmoitettiinkin ettei työ jatku, enkä saanut tyhjentää pukukaappianikaan henkilökohtaisista tavaroista. Jo työhön mennessä sain kuulla, että sillisesta työstä jota tein oli kaheni taikka useamman edeltäjän sopimus lopetettu määräaikaisuuteen ja saman tien palkattu uusi "parempi" tekijä tilalle. Silloinen vuorovastaavamme, naisihminen, joka ei osannut edes käynnistää henkilöautoa ja pätevyys riitti mm. kahvin keittämiseen tokaisikin minulle, että mitä minä sinne heille olen tullut haisemaan aivan sillä tyylillä, että olisin voinut pysyä poisikin. Minä puolestanani kysyn, että miksi Helkama on tullut tänne meidän koti Kaarinaan huijaamaan työsopimiksilla ja kuluttamaan ihmiselämän parasta aikaa typeryyksillään. Ei ole sitten tullut harkittuakaan tämän jälkeen mitään Helkaman tuyotetta tai esim. Skoodaa jota Helkama tuo maahan.

• bicabica

mitä nyt meneillään ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe