ketään Helkamalla töissä?

mimmi751

Löytyykö täältä ketään joka on töissä helkaman tehtaalla? Olen joskus harkinnut
hakemista sinne töihin jos mahdollisuus tulisi, mutta olisi kiva kuulla paikasta ensin sellaisilta joilla on kokemusta paikasta.

8

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi751
    • Turussako?

Nyt kaipaa pientä täsmennystä, mitä tehdasta tarkoitat? Kerro vaikka mitä tuotteita valmistaa ja missä osoitteessa.

• lady7301

Jos Helkama Bikaa tarkotat, niin eivät ainakaan vastaa mitään avoimiin työhakemuksiin :(

• mimmi751

harmi :( Olisi kiva kuulla mitä kautta ihmiset sitten ovat tehtaalle päätyneet? Ja otetaanko tuonne kuinka usein tai harvoin uusia työntekijöitä..?

• mimmi751

nimenomaan kaarinassa olevaa tehdasta tarkoitin, siksi kirjoitin tänne kaarina puolelle ;)

• ddnnsssnnsns

Kesätöissä olin firmassa silloin kuin toimi vielä Turussa Kalevankadulla. Jakaantunut porukka tuntui olevan, toimistoporukalla oli nyrpeä asenne tehtaan porukkaan, ja päin vastoin. Mutta, porukka lienee siellä vaihtunut, uudet tuulet, toi on ainakin.

Muistuttaisin että kaapelia väännetään tod.näk tasan niin, kauan Kaarinassa kuin pernon telakalla tehdään laivoja. Helkama Bican on itsekin ilmoittanut että ulkomaiset, varsinkaan aasialaiset telakat, eivät laivakaapelia Suomesta tilaa.

• Huijareita

Itse olin olin siellä vuoden määräaikaisella sopimuksella "jatkuu tai ei jatku" tyylillä. En kertaakaan pois ja ns. virheitä työssä voisin väittää olleen jopa vähemmän kuin ns. useita vuosia vakituisesti työskennelleillä. Kaksi viikkoa ennen sopimuksen loppumista kysyin, että jatkuuko työ ja vastaus oli silloin, että jatkuu. Viimeinen työpäivä ennen vapaita ja ns. määräaikaisen loppumista aluksi työnjohtaja tiedusteli voisinko viettää vapaapäivinäkin aikaa tehtaalla tai joskus sen tarkemmin määrittelemättä vaihtaa vuoroa siten, että olisin vapaalla töissä ja työpäivinä vapaalla. Mitä siihen sitten voi vastata kun kyseistä tilannetta tai tarvetta ei ollut vielä tullut ja miksi ihmeessä minä tekisin sitä työtä kummallisemmilla sopimusehdoilla tai palkkauksella kuin kukaan muukaan. Viimeisenä sopimuspäivänä joka oil vapaapäivä ilmoitettiinkin ettei työ jatku, enkä saanut tyhjentää pukukaappianikaan henkilökohtaisista tavaroista. Jo työhön mennessä sain kuulla, että sillisesta työstä jota tein oli kaheni taikka useamman edeltäjän sopimus lopetettu määräaikaisuuteen ja saman tien palkattu uusi "parempi" tekijä tilalle. Silloinen vuorovastaavamme, naisihminen, joka ei osannut edes käynnistää henkilöautoa ja pätevyys riitti mm. kahvin keittämiseen tokaisikin minulle, että mitä minä sinne heille olen tullut haisemaan aivan sillä tyylillä, että olisin voinut pysyä poisikin. Minä puolestanani kysyn, että miksi Helkama on tullut tänne meidän koti Kaarinaan huijaamaan työsopimiksilla ja kuluttamaan ihmiselämän parasta aikaa typeryyksillään. Ei ole sitten tullut harkittuakaan tämän jälkeen mitään Helkaman tuyotetta tai esim. Skoodaa jota Helkama tuo maahan.

• bicabica

mitä nyt meneillään ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      192
      17985
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3825
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      35
      1993
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1540
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      68
      1522
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      165
      1442
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1334
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1314
    9. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      119
      1226
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    Aihe