ketään Helkamalla töissä?

mimmi751

Löytyykö täältä ketään joka on töissä helkaman tehtaalla? Olen joskus harkinnut
hakemista sinne töihin jos mahdollisuus tulisi, mutta olisi kiva kuulla paikasta ensin sellaisilta joilla on kokemusta paikasta.

8

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi751
    • Turussako?

Nyt kaipaa pientä täsmennystä, mitä tehdasta tarkoitat? Kerro vaikka mitä tuotteita valmistaa ja missä osoitteessa.

• lady7301

Jos Helkama Bikaa tarkotat, niin eivät ainakaan vastaa mitään avoimiin työhakemuksiin :(

• mimmi751

harmi :( Olisi kiva kuulla mitä kautta ihmiset sitten ovat tehtaalle päätyneet? Ja otetaanko tuonne kuinka usein tai harvoin uusia työntekijöitä..?

• mimmi751

nimenomaan kaarinassa olevaa tehdasta tarkoitin, siksi kirjoitin tänne kaarina puolelle ;)

• ddnnsssnnsns

Kesätöissä olin firmassa silloin kuin toimi vielä Turussa Kalevankadulla. Jakaantunut porukka tuntui olevan, toimistoporukalla oli nyrpeä asenne tehtaan porukkaan, ja päin vastoin. Mutta, porukka lienee siellä vaihtunut, uudet tuulet, toi on ainakin.

Muistuttaisin että kaapelia väännetään tod.näk tasan niin, kauan Kaarinassa kuin pernon telakalla tehdään laivoja. Helkama Bican on itsekin ilmoittanut että ulkomaiset, varsinkaan aasialaiset telakat, eivät laivakaapelia Suomesta tilaa.

• Huijareita

Itse olin olin siellä vuoden määräaikaisella sopimuksella "jatkuu tai ei jatku" tyylillä. En kertaakaan pois ja ns. virheitä työssä voisin väittää olleen jopa vähemmän kuin ns. useita vuosia vakituisesti työskennelleillä. Kaksi viikkoa ennen sopimuksen loppumista kysyin, että jatkuuko työ ja vastaus oli silloin, että jatkuu. Viimeinen työpäivä ennen vapaita ja ns. määräaikaisen loppumista aluksi työnjohtaja tiedusteli voisinko viettää vapaapäivinäkin aikaa tehtaalla tai joskus sen tarkemmin määrittelemättä vaihtaa vuoroa siten, että olisin vapaalla töissä ja työpäivinä vapaalla. Mitä siihen sitten voi vastata kun kyseistä tilannetta tai tarvetta ei ollut vielä tullut ja miksi ihmeessä minä tekisin sitä työtä kummallisemmilla sopimusehdoilla tai palkkauksella kuin kukaan muukaan. Viimeisenä sopimuspäivänä joka oil vapaapäivä ilmoitettiinkin ettei työ jatku, enkä saanut tyhjentää pukukaappianikaan henkilökohtaisista tavaroista. Jo työhön mennessä sain kuulla, että sillisesta työstä jota tein oli kaheni taikka useamman edeltäjän sopimus lopetettu määräaikaisuuteen ja saman tien palkattu uusi "parempi" tekijä tilalle. Silloinen vuorovastaavamme, naisihminen, joka ei osannut edes käynnistää henkilöautoa ja pätevyys riitti mm. kahvin keittämiseen tokaisikin minulle, että mitä minä sinne heille olen tullut haisemaan aivan sillä tyylillä, että olisin voinut pysyä poisikin. Minä puolestanani kysyn, että miksi Helkama on tullut tänne meidän koti Kaarinaan huijaamaan työsopimiksilla ja kuluttamaan ihmiselämän parasta aikaa typeryyksillään. Ei ole sitten tullut harkittuakaan tämän jälkeen mitään Helkaman tuyotetta tai esim. Skoodaa jota Helkama tuo maahan.

• bicabica

mitä nyt meneillään ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe