Nämäkin saavat autonsa autoverosta vapaana..
Taksiyrittäjien tuet
9
200
Vastaukset
- Mieluummin kävelen
Juu, ja ei silti ole varaa ostaa kunnon autoja!
- Minä myös
Kun minä ostan uuden työkoneen niin minä saan vähentää siitä koituvan alv:n.
Tai siis minä pistän sen siihen sinun aurauslaskuusi. Sinä maksat siis sen alv:n. Minä vain välitän sen sitten verohallinnolle.
Jotkut tekevät näitä urakoita halvemmalla kuin minä ja ilman kuittia, eivätkä siis maksa veroja.
Minusta se on väärin, koska minun mielestäni meidän jokaisen on kannettava kortemme yhteiseen kekoon... siihen Kreikan, Kyproksen, Irlannin jne... kekoon.
Meille kekoa pääse syntymään kun rahat menee muihin maihin ja Soinin säätiöön.
Niinpä niin minä maksan veroja... taidan olla vähän tyhmä. - Ex lieksalainen
Nyt lieksalaiset haluavat siis kertoa koko maailmalle, kuika sairaan kateellista ja pahansuopaista väkeä on..
Kun lukee tätä palstaa, muistaa miksi 26v sitten lähtiessä päätin, etten koskaan kusekkaan siihen suuntaan!- taitaa kiinnostaa
Et kuse, mutta luet tätä palstaa ja vielä kommentoitkin.
- Ex lieksalainen
taitaa kiinnostaa kirjoitti:
Et kuse, mutta luet tätä palstaa ja vielä kommentoitkin.
Noniin, olin silloin 18v "maailmanvalloittaja". Välillä on vaan tullut mieleen, josko sittenkin palaisi!
Nyt ei ole enää paineita työllistymisestä, lapset omillaan, jne..
Eipä taida kuitenkaan olla syytä muuttaa sinne takaisin, vaikka tontti pielisen rannalla rakennusoikeuksineen olisi valmiina..
Venäläiset kuulemma maksaa niistä hyvin:) - tänne vaan!
Ex lieksalainen kirjoitti:
Noniin, olin silloin 18v "maailmanvalloittaja". Välillä on vaan tullut mieleen, josko sittenkin palaisi!
Eipä taida kuitenkaan olla syytä muuttaa sinne takaisin, vaikka tontti pielisen rannalla rakennusoikeuksineen olisi valmiina..
Venäläiset kuulemma maksaa niistä hyvin:)Borta bra, men hemma bäst! Ei Lieksassa tai lieksalaisissa mitään vikaa ole. Täällä on niin vähän mielenterveyshuoltoa saatavissa, että ainoa purkautumiskanava on täm palsta. Tumputtamisen lisäksi ;)
- Vai maksaa...
Ex lieksalainen kirjoitti:
Venäläiset kuulemma maksaa niistä hyvin:)... venäläiset niistä hyvin.
Se sun tonttis on vaan liiallisen dokaamisen aiheuttama harha.
Venäläiset ei muuten enää nykyisin maksa ihan niiiiiiin hyvin suomalaisista tonteista.
Pielisen itärannan tontit ei kelpaa niille nykyisin juuri lainkaan.
Kolin ja Ahvenisen seutu kiinnostaa heitä kyllä, mutta ei ihan millä hinnalla tahansa.
Pielisen itäpuolella on tällä hetkellä myynnissä liki 20 vapaa-ajan asuntoa joista noin puolet Pielisen rannalla ja lisäksi 11 vapaa-ajan tonttia. Nämä tontit on nimenomaan Pielisen rannan tontteja. Nämä kohteet on "roikkuneet" siellä myyntilistoilla todella kauan. Hinta tippuu aina välillä, mutta kukaan ei osta.
Voiphaa se olla, että jos sulla olis sellanen tontti niin sulla menis jokunen viikko sitä kaupatessa.
Pielisen vesistön Lieksan puoleinen ranta on siitä pirullinen paikka tontin tai mökin omistajalle, että siitä ei ole kukaan kiinnostunut kun se on kaukana kaikesta ja Lieksan omasta väestöstä, ikälopuista kantturoista ja persaukisista pulipettereistä ei ole ostajiksi. Entisetkin mökinomistajat pyrkivät kiinteistöistään eroon ennen kuolemaansa.
Sama juttu on ok-taloissa. Niitä on myynnissä (ja jopa ilmaiseksi antavat) pilvin pimein, mutta ostajia ei ole - eikä tule.
Asunto-osakkeet menee kyllä kaupaksi, mutta vain ihan keskustassa. Niillä siitten jo onkin ihan hyvä hinta. Esimerkiksi 30 vuotta vanhasta, remontoitavasta kerrostalokolmiosta oli maksettu viime vuonna lähes 100000 egee.
Se on jo kohtuullinen korvaus, joskaan ei vastaa aikoinaan sijoitetun pääoman tuotto-odotuksia.
No tämä poikkeaa aika paljon tuosta aloittajan ketkeruusaiheesta, mutta sepä on sama mitä teille kertoo. - Ex lieksalainen
Vai maksaa... kirjoitti:
... venäläiset niistä hyvin.
Venäläiset ei muuten enää nykyisin maksa ihan niiiiiiin hyvin suomalaisista tonteista.
Kolin ja Ahvenisen seutu kiinnostaa heitä kyllä, mutta ei ihan millä hinnalla tahansa.
Pielisen itäpuolella on tällä hetkellä myynnissä liki 20 vapaa-ajan asuntoa joista noin puolet Pielisen rannalla ja lisäksi 11 vapaa-ajan tonttia. Nämä tontit on nimenomaan Pielisen rannan tontteja. Nämä kohteet on "roikkuneet" siellä myyntilistoilla todella kauan. Hinta tippuu aina välillä, mutta kukaan ei osta.
Voiphaa se olla, että jos sulla olis sellanen tontti niin sulla menis jokunen viikko sitä kaupatessa.
Pielisen vesistön Lieksan puoleinen ranta on siitä pirullinen paikka tontin tai mökin omistajalle, että siitä ei ole kukaan kiinnostunut kun se on kaukana kaikesta ja Lieksan omasta väestöstä, ikälopuista kantturoista ja persaukisista pulipettereistä ei ole ostajiksi. Entisetkin mökinomistajat pyrkivät kiinteistöistään eroon ennen kuolemaansa.
Sama juttu on ok-taloissa. Niitä on myynnissä (ja jopa ilmaiseksi antavat) pilvin pimein, mutta ostajia ei ole - eikä tule.
Asunto-osakkeet menee kyllä kaupaksi, mutta vain ihan keskustassa. Niillä siitten jo onkin ihan hyvä hinta. Esimerkiksi 30 vuotta vanhasta, remontoitavasta kerrostalokolmiosta oli maksettu viime vuonna lähes 100000 egee.
Se on jo kohtuullinen korvaus, joskaan ei vastaa aikoinaan sijoitetun pääoman tuotto-odotuksia.
No tämä poikkeaa aika paljon tuosta aloittajan ketkeruusaiheesta, mutta sepä on sama mitä teille kertoo.Kyllä se tulee todellakin selväksi, ettei sinne kannata tulla..!
Sääliksi käy "vai maksaa" ym..
Ottaisitko lääkkeesi niin helpottaa.
Kaupanteosta: Pitää osata myydä, jos haluaa tehdä kauppaa. Venäjän kielen taito on myös eduksi. Perseaukisille lieksalaisille ei edes kannata yrittää!! - naksimies
Vai maksaa... kirjoitti:
... venäläiset niistä hyvin.
No tämä poikkeaa aika paljon tuosta aloittajan ketkeruusaiheesta, mutta sepä on sama mitä teille kertoo.Tontti on veden alla,ei siitä maksa kukaan.
Tolppamies on näitä ruotsalaisuuden päivän miehiä.
Toinen toista...ilman alvia,ilman kuittia..
menkää kirjoittaja piiriin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321