Mun tilanne on se, että lääkäri määräsi mulle Terolut lääkkeet puuttuvien kuukautisten takia. Kuukautisia ei ollut kuulunut synnytyksen jälkeen, kun vauva täytti 8kk (osittain imetin 4.5kk) Nyt oon syönyt ekan kokeilu kuurin 7pv 1tbl/pv (18.-24.1.) ja sillon alkoi menkat heti seuraavana päivänä (25.1.) viimeisen tabletin ottamisesta.
Lääkäri määräsi tän kokeilun jälkeen jatkossa Terolut lääkkeen otetravaksi kierron 15.-24pv ja sanoi puhelimessa, et voin ottaa vain sen 7pv peräkkäin, kun toi kokeilu satsi tepsi siihen, että vuoto tuli..
No, otin sitten ekan tabletin kierron 15.pv (8.2.) ja söin niitä 7pv. Sen jälkeen meni 10pv että vuoto alkoi tiputtelulla (24.2.) (Tein raskaustestinkin varmuuden vuoksi sekä 22.2. että 23.2., negatiivisen tuloksen sain molemmilla kerroilla.. yhdyntä oli ollut edellisen kerran 25.1. keskeytetty yhdyntä).. tuo vuoto kesti 5pv, mutta vain vuodon 2. ja 3.pv oli mielestäni "normaalia" kuukautisvuotoa, muina päivinä lähinnä tiputtelua (varmaan tiedätte, mitä tarkoitan).. 28.2. ei enää vuotoa ollut, mutta 1.3. Wc käynnin yhteydessä tuli pari tippaa verta paperiin kerran..yhdynnässä olin sitten 3.3., eikä silloinkaan käytetty varsinaisesti ehkäisyä, vaan keskeytetty yhdyntä, tämän yhdynnän jälkeen, kun kävin vessassa, tuli pyyhkiessä vähän verta paperiin ja laitoin pikkuhousun suojan, johon jäi pari tippaa verta myös, mistähän nämä oudot vuodon johtuu), aiheutraako tuo Terolut ne?..
Soitin myös terveyskeskukseen ja pyysin saada puhelinajan lääkärille, mut eihän sieltä saanut kun terkalle, joka soittikin mulle, mut ei osannut vastata, miksi vuoto alkoi vasta 10pv Terolut kuurin loputtua, eikä kuitenkaan alkanut selvittää asiaa lääkäriltä..
Mitä mun pitäs nyt sitten tehdä, onkohan ok, että aloitan sitten 10.3. (kp15) taas 7pv:n Terolut- kuurin, vaikka noi menkat ei viimeksi alkanut 1-2 pv kuluttua vikasta tabletista? Vai mitä mun pitäs tehdä? Uus raskaustesti vai? Vaikka kai se olis testissä näkynyt sillon 22.2., jos olisin 25.1. Yhdynnässä tullut raskaaksi, eikö niin?
Terolut ja kuukautiset
apua!
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760