Miksi aurauskalusto ei ole vielä tähän aikaan päivästä käynyt Karviassa? Täälläkin asuu ihmisiä ja veronsa maksaneita. Koulu-autojen, postin, taksien ym. on päästävä turvallisesti liikkumaan.
Ihmettelen vain minkälainen katastrofi olisi Helsingin päässä ja siellä Kankaanpäässäkin jos kaduilla olisi yhtä paljon lunta kuin nyt on Pohjois-Satakunnan pohjoisimmilla teillä.
Tiellä on paikka paikoin 15-20 cm ja ylikin lunta ja kolme ajouraa. Aika hupaisaa niissä on ajella kun liukas jää on alla. Pitää vain rukoilla ylintä, ettei kukaan tulisi vastaan.
Pitäisiköhän meidän lakata maksamasta tienhoitoon tulonsiirtoina maksettavia veroja sekä kiinteistöveroja koska niitä ei käytetä tiestömme kunnossa pitoon.
Onko aura-autojen miehet laitettu talvilomalle?
3
138
Vastaukset
- aura-make
Meillä auramiehilläkin on oikeus pekkaspäiviin, talvilomaviikkon ja töitä tehdään viitenä päivänä viikossa. Minä olin auraushommissa lauantaiehtoon ja pyhäaamun niin on mullakin oikeus viettää vapaapäivää. Jollette itse lyki lumia lumikolan kanssa niin minä aurailen taas karvian teitä perjantaina. Kevään orotusta kaikille.
- missä?
Ei näkynyt aura-makea perjantaina Karviassa. Vieläkin on tuulen tuiskuttamat tiet auraamatta.
- valmet2
Mäkin teen töitä seitsemänä päivänä viikossa ja lomia en ole pitänyt.
Täällä on onneksi omassa pitäjässä hyvä aurausmies, kun hän istuu autonsa rattiin siinä ei mietitä pekkaspäiviä eikä talvilomia. Pitäisi se mies kloonata, niin ehtisi paremmin jokaiselle sivuhaaralle.
Kyllä siinä auramiehille tulee pian leppoisat ajat kun aurinko hoitaa niiden hommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703