1v6kk yökylään isälle

kolme yötä

Hei!
Voiko 1v6kk lapsi olla isällään kolme yötä?
Isä näkee lasta ainakin kerran viikossa ja kerran kuussa lapsi on isällää pe-su tai la-su.
En kaipaa nyt kommentteja että "on se kumma kun isä ei kelpaa hoitajaksi jne", tästä ei ole kyse. Vaan mietin, että onko kolme yötä tuon ikäiselle jo liikaa?
Isä osaa hoitaa lasta, tietää rutiinit jne, lapsi viihtyy isällään (en ole ainakaan huomannut merkkejä että ei viihtyisi. Ei itke kun lähtevät minun luotani)
Ja tämä olisi nyt ensimmäinen kerta kun lapsi olisi pois kolme yötä, eikä siitä tule tapaa, vaan nyt olisi oikeasti pakottava tarve että olisi sen kolme yötä pois, eikä kaksi.

Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista :)

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no eiköhän

      se kolme yötä mene siinä kuin kaksikin.

    • anna mennä :)

      kyllä voi hyvin olla 3 yötä :) jos ei mitään ongelmia ole aikasemminkaa tullu nii anna mennä vaa :) ei ole mun mielestä tuon ikäiselle liikaa..

    • Outo kysymys??????

      Tietysti lapsi voi olla isällään, jollei ole enää rintaruokinnassa! :O

      • kolme yötä

        no joo, tietysti voi olla.
        Mutta mietinkin vain sitä että onko liikaa jo tuo kolme yötä. että ei stressaa tms. Mutta kyllä se sitten kai on ok =)
        Lapsi kun on syntymästään asti ollut vain minun kanssa, on kovin takertuvainen minuun, niin siksi mietin tätä yökylä asiaa. Mutta kun kaksi yötäkin on mennyt niin hyvin niin kyllä kai se yksi yö siihen lisää sopii tämän kerran.
        Yhden ainoan kerran lapsi on itkenyt kun tuli kotiin. Ei halunnut tulla syliini. Oli tosin juuri herännyt. Mutta kohta oli jo oma itsensä ja tuli halailemaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe