Keskustan alueen autopaikkojen rakentamista pyritään siirtämään ihan maailmantappiin asti vähän kerrallaan kunnes tulee loppu. Nyt siis on nuo autopaikat rakennettava, koska autojen määrä keskustan kerrostalojen asukkailla on kasvanut muutamassa kymmenessä vuodessa. Näin kirjoittaa eräs kaupunkilehti ja jatkaa. Jos taloyhtiöllä on lunastettavana esimerkiksi kymmenen autopaikkaa, niin se tietää n. 300000 e kustannuksia, jotka sitten asukkaat maksavat riippumatta siitä haluaako autopaikan vai ei. No siitä vielä maksetaan sitten erkseen kuten kaikki tiedämme. Autopaikasta pitää maksaa, mutta se ei tule omaan käyttöön, ellei maksa normaalia kuukausimaksua. Autopaikkakustannuksia voi verrata vaikka putkiremonttiin. Kustannuksiin osallistuvat kaikki osakkaat. Kun lisäksi otetaan huomioon, että talon alle määrätty parkkitila nostaa asunnon neliöhintoja n. 500 e/kk ja että monet keskustassa asuvat eivät edes omista autoa, niin kerrostalososiaalisuus tulee hyvin kalliiksi. Jos taloyhtiö joutuu lunastamaan vaadittavat autopaikat pysäköintihalleista, niin se näkyy asunnon omistajan vastikkeen korotuksena. Autopaikkojen lunastus koskee vain ruutukaava-aluetta. Kaupunginosiisa ei ole keskustan tyyppistä pysäköintiongelmaa, koska niissä on rakennettu v ä l j e m m i n. (keskusta kirjoitetaan pienellä k:lla)
Ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Kalliit autopaikat kerrostalossa
pässi narussa
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117