Miten aloitan ulosoton?

Mari Eveliina -91

Eräs henkilö syyllistyi siis lievään petokseen. Kirjallisen käsittelyn jälkeen sain käräjäoikeuden tuomion. Siinä henkilö myönsi petoksensa ja sai minulle maksettavaksi määrätyn 100 euron lisäksi 120 e sakkoja.

Minulle siis kuuluisi 100 e. Toimitanko tämän kirjallisen päätöksen nyt johonkin ja minne vai hoitaako koneisto koko asian ilman minun asiaan puuttumistani. Istunko nyt vain odottamassa rahoja, jotka minulle kuuluvat.
En tiedä tästä käytännöstä mitään.

Tämä nettihuijari ei varmastikaan maksa mitään vapaaehtoisesti, mutta miten laitan tämän asian vireille?

4

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa touhua

Jos kaveri ei 100€ vapaaehtoisesti maksa, niin turhaa touhua, mutta jos haluat aikaasi ja rahaa tuhlata.

Tee ulosottovirastossa tai netissä hakemus ulosotosta, mutta et 98% varmasti rahoja et tule koskaan saamaan.

Joudut maksamaan ulosottoon varattomuuspäätöksen jälkeen maksun n.10€, kun suurella todennäköisyydellä ulosmittavaan tuloa tai omaisuutta ko. kaverilta ei löydy.

• lsdnvlkds

Sinä et aloita ulosottoa mitenkään sen voi tehdä ainoastaan ulosottomies eli viranomainen.Mene papereiden kanssa ulosottovirastoon ja laitatte asian vireille.Tuskin tulet koskaan saamaan rahojasi taksin.

• Vankeuteee, Kohta A.

Asiaa ei voi laittaa vireille oikeilla ihmisillä.
      Se on osoittavaa käyttäytymistä, seksiväkivaltaista seksirikollisuutta, jopa lapsilla.
      Sitä kutsutaan hyvin yleis-tyneeksi sosiaaliseksi tavaksi, nännin pureskeluttamisen seurailuksi, ja sillä tapahtuvaksi testosteroni-vaihdoksi. Kehitysvammaa tunnetaan huonosti. Silmiin ei saa hyökätä kimppuun niihin roikkumaan pelkästään alistaakseen muita ihmisiä.
      - "Mulla ei ole ollut päivääkään lomaa."
      Kaari toki kertoo seksistä, mutta se on liittynyt samalla sukupuolettoman ympäristön luomiseen, sekä painottomuuteen, josta on saanut alkunsa seksuaalinen käytöshäiriö; painostaminen. Se on ollut aivojen tilana hyökkäävä käyttäytyminen, ja sukupuolisesti alistaminen, assosiaatio-frustraation aivo-tilalla.
      - Ei siihen ei ole ihmisiä.
      Alueen asukkaat kyselivät: - "Koska me saamme sitä meidän omaa väestönsuojelua?" sukupuolettomana ympäristönä, odottaen ekshibitionismia.
      - En halua mitään seksiväkivalta-lapsia, tiuskaisin.
      En halua mitään lapsia seksiväkivallasta. Alueella oli hahmottomuutta, jota en voinut olla ajattelematta. Tämä oli painostamiseen ja turhautumaan liittyvä vanha kirkon, väärä atomi, joka perustui sukupuolta halventavaan käyttäytymiseen ja väkivaltaan, miehen oikeutukseen elää frustraatiossa, vain painostaen sekä osoittamalla ja ohjaamalla.
      - Mä en ollut saanut päivääkään olla lomalla.

Kaksi kaarta tarkoitti tosiaan ekshibitionismia.
      D. Kohta: Seksuaaliväkivalta, seksirikos-pykälä: "Väestönsuojelussa teetätettävät raiskaukset, ulkonäköpiirre-vammaisille naisille."
      - Mä olen tosiaan vain työssä tähän.
      ' siihen ei saa osoittaa

"Kokeilussa oli menossa omaispsykologi kristillisissä perheissä, kirkonviroissa työskenteleville, heidän perheilleen sukupuolen ja seksuaalisuuden takia."
      POLIISI: Ja teillä on ollut siellä mitä toimintaa?
      - Osoittelemista, haitaten yleiskunnon osalta, terveyden muodostumista, ohjailemalla silmiin painostavalla tavalla. Kun silmäni rasittui liiaksi, Jonas istui kuunteluissa. -DPT
      - Se johtui painostamisesta, hulluuudesta, transvestismistä, seksuaalisesta sukupuolisesta eriäväisyydestä, erilaisuudesta ja kiduttamisesta. Mitä vain sairaanhoitajan omaisen, hänen lapsensa, Tanjan eteen?

• Ihmis-Sinde,npt----

Gandhien välineistön käyttö-pyyntö ei ole ammatti.
        "Paranormaalilla painostaminen, sen avulla kosketteleminen, ja sen käytön opettaminen."
        POLIISI: "Oliko tämä teistä taas hauskaa?"
        Sex-kriminelt kvinnan: A. Kirkon tukeman idiootti ja turvallisuushakuisuus, fantastinen fantasia.
        - Rinnan pureskeluttamisen seuralu, ja testosteronivaihdot, trombi-efektit.
        ' Huutaa-viittoma, mielikuvituksen häiriötila, frustraatio yli-ihminen luominen, julkeava julkinen, psykopatia tukeminen, kolmiulotteisuuden kerjääminen, knoppi-hakuisuus, stigmojen käyttö

Sunnuntai-oloja:
        Kristillinen opiskelijoiden toiminta.
        - Loukkaavaa
        Hahmoterapia, terapian osa-alue
        "Tollonkoppina, rakkaus"

" EI mulla on aina ollut lastenpsykiatrinen hoitaja."

Ihastuminen, seisomaan opetteleminen
        Seurakunta-nuoret
        Kristilliset opiskelijat:
        Valtilla matkalla maailmalle....
        "Seurakunta on kyllä luonut ydinperhe-käsitteen minulle, aivan sitä en kyllä ole saanut pitää."
        - Henkiparantamisen toimintoja, henkiparantamisen toiminta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6936
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      103
      4638
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3918
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3314
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      665
      1958
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      210
      1301
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1289
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1250
    Aihe