Onko

muilla kokemuksia?

stalkkauksen kohteena olemisesta? Mua on stalkattu usean vuoden ajan.
Eräs narsistinen häiriintynyt ihminen asialla.
Varmasti muitakin uhreja täytyy olla?

12

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä77

      Miten tää stalkkaus on ilmentynyt sulle?

    • Jaah?!

      On kokemusta häirinnästä ja siihen on riittänyt ihan se,että kirjoitan tässä Suomi24:n. Siitä en tiedä, että millä perusteella mua ahdistellaan tai kiusataan: en koskaan ole netissä henkilöksi esitttäytynyt, eli en kertonut itsestäni mitään, joten omasta toiminnastani se ei riipu.

      Tosin: esimerkiksi tääkin talo missä mä asun, niin tässä on varmaan paljon kilahtaneitakin; väärillä ja väliaikaisilla vuorasopimuksilla asuvia hörhöjäkin mahdollisesti joskus, jotka ei ikinä ole nähneet edes yliopiston ovea, vaikka tunkevat yliopisto- opiskelijoiden piireihin urkkimaan, ja niitä asiattomia varmaan paljon kiinnnostaa kiusata ja kytätä kaikkia taviksia, jos siis rikolliset kyseessä.

    • Että ihan narsisti. Narsistiseen persoonallisuushäiriöön ei kyllä yleensä kuulu stalkkaaminen, mutta uskottavahan se on, jos hänellä kerran oikein psykiatrin antama diagnoosi on.

      Vai oliko sittenkin vain ihan oma "diagnoosisi"

      Stalkattuna olemisesta on yksi kokemus vuosien takaa, kun sain vääränlaisen ihailijan kannoilleni. Kun en vastannut hänen tunteisiinsa niin stalkkaaminen muuttui uhkaavaksi, mutta koko tilannetta kesti vain muutaman päivän. Loppui kun kerroin nauhoittaneeni hänen uhkauksensa ja lähteväni viemään nauhaa poliisille.

    • jeps-

      Nimen alkukirjain hänellä? Joitakin ahdistelee T alkuinen vaalea noin nelikymppinen mies. Esiintyy toisena henkilönä usein.

      • joku 40

        Joo taidan tuntea.Onkohan jonkin sortin pedofiili?


    • Aito yksinäinen

      Mikä ihme siinä on, kun naiset kokee sen stalkkaamiseksi jos kiltti ja mukava mies on ihastuut?

      • Ihastumisella ja stalkkaamisella on vissi ero. Kiltti ja mukava mies ei stalkkaa.


    • Livenä mulla ei ainakaan ole mitään kokemusta asiasta, mut näin netissä voi joku stalkatakin esim. kirjoitteluja, siitä kun ei itse tiedä jos joku kyttää...

    • etta huh

      aidot stalkkerit ja "teini-ihastus" stalkkerit on ihan eri asia. Häiriintynyt
      sairas ihminen EI OLE IHASTUNUT vaan toteuttaa itseään ja pakkomiellettään
      jonka tarkoituksena on aiheuttaa pahaa tälle uhrille!!..voi voi jos jotkut menee noin
      lankaan=(

    • variksen pelätin

      Oliskin ollut vaan muutaman kerran jotkut häiriintyneemmät
      yksittäiset stalkkerit asialla. Järjestäytyneempiä ryhmittymiä,
      tehdään porukalla sitä kyttäämistä.
      Netti on semmoiselle touhuilulle otollinen paikka.

      Koettua on tullut sekä yksittäisiä stalkkereita live elämässä että
      netissä, kuin myös gang stalkkausta.
      Monta, monta kertaa.

      • lksjdlfsjöflöfjd

        "gang stalkkaus" kuulostaa jotenkin härskiltä ainakin mun korvaani :D


    • narsisti=sadisti

      niin ja sitten vielä se,että narsisti=psykopaatti. Voi tehdä ihan
      mitä vaan ilman rajoja,omaatuntoa kun ei ole. Gang stalkkaus on tuttua,sitä
      ne häiriintyneet p***at harrastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe