stalkkauksen kohteena olemisesta? Mua on stalkattu usean vuoden ajan.
Eräs narsistinen häiriintynyt ihminen asialla.
Varmasti muitakin uhreja täytyy olla?
Onko
2
129
Vastaukset
- On stalkattu
Muakin stalkattiin pitkään. En pitänyt/pidä häntä narsistina vaan muuten vaan kummallisena. Hän ei edes pelottanut minua millään tapaa, joten uskalsin hänelle sanoa, että nyt on syytä lopettaa tuo. Joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä viikoittain, eikä asia ole tuottanut meidän suhteeseen sen suurempia ongelmia ja stalkkaus loppui siihen.
Eri asia on sitten narsistin stalkkaus.... ei varmasti luovu noin helpolla ja jos siihen liittyy pelko väkivallasta, niin suosittelen, että otat yhteyttä johonkin viranomaiseen... - nimim.se oli virhe
on vahvoja epäilyksia,että jotain kummallista on ollut meneillään..eli stalkattu on ja ilmeisen pitkään. En tätä stalkkeria edes kovin hyvin tunne,mutta
sen tiedän että se tutustuminen oli niiiin kamala virhe että huh huh..=(=(
en tosiaan olisi osannut kuvitella että jotain tällaista käy..
KOSKAAN EN ENÄÄ LUOTA IHMISIIN.Epäilykset kyllä
heräsi sitten kun kyseinen henkilö alkoi käyttäytyä rikollisesti.
Loppujen lopuksi olen pelännytkin sitten henkeni edestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261