Olipas hauska

Matkoppaat 4.3

Jaksossa nähtiin hyvin tyypillinen Suomi-Tunisia - pariskunta.

Ei niissä tosiaan kyllä mitään menetä;)

20

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerzz

      ja oli meinaa rakkautta ilmassa:)

    • tuttutn

      oli tuttu pari, poika nyt asu suomessa helsinkissa käy koulu ..... kaiki hyvin

    • ei ymmärrä

      Ihan kuin poika ja MUMMO.

      • onnellinen53

        ettet vain olis katee,eronnut ja yksin? keneltä se toisten onni ja rakkaus on pois? Hankipas sinäkin komea nuorimies ettei tarvitse toisten onnea kadehtia.Olin todella iloinen nähdessäni 5v,naimisissa olevan pariskunnan hehkuvan edelleen onnellisena.Kaikkea hyvää Samille ja Pirjolle


      • utelias20

        saisinko kysyä miten ymmärrät esim.suhteen suomi pappa 70v ja thai tyttö 20:) minua ei ko.asiat haittaa mutta mielenkiinnosta kysyn...aina arvostellaan naisia jotka haluavat komean nuoren miehen mutta miehet on vain todellisia sonneja saadessaan nuoren kauniin vaimon:) ihmeellistä!


    • Onnetonta touhua

      Kuka tässä on kateellinen? Olen käynyt pari kertaa Tunisiassa ja yhtään askelta ei pysty ottamaan kun jo joku ählämi roikkuu hameenhelmassa kiinni. Että eiköhän noita saa ihan jokainen, joka sellaiseen alentuu.
      Tällä Samilla on varmaan sata nuorempaa tyttöä, joita se kiksauttaa heti kun Pirjon katse välttää.

      • Onnellinen53

        voi,voi...kyllä olet ahdasmielinen ja typerä.Miksi olet sinne matkustanut pari kertaa kun olet joutunut ahdistelujen kohteeksi? Minä tosin olen ollut siellä useita kymmeniä kertoja enkä ole kokenut ikinä tulleeni ahdistelluksi johtuen kai komeasta ystävästäni joka on kaikkialla mukanani,tosin näyttävä ja kaunis olen itsekin mutta en ole itseäni muille tyrkyttänyt ja muistanut aina kunnioittaa heidän kulttuuriaan ja pukeutumisohjeita.Kyllä siellä varmaan saa katseita osakseen mutta tuota en allekirjoita että miehet roikkuvat perässä ellet anna aihetta siihen.Pysy kotimaassa niin saat olla rauhassa ja suo onni niille joilla se on? Eikö vain:)"onnellinen53"


      • ei barbari

        mitä vittu menet toiseen maahaan barbaari ku et edes kunnioita paikallisiahaukkumalla heti ählämeiksi istuu "Suomi neidossa" "ihanien" suomalaisten paissa.


    • hahaaaaaa

      Tällä naisella on varmasti kivan paksu rahapussi. Että se siitä "onnesta", mitä "onnellinen53" luulet tunisialaisilta nuorilta miehiltä saavasi.

      • onnellinen 53

        voi hyvä tavaton tuota ihmisten kateutta! Mitä se sinulle kuuluu kenenkää rahapussin paksuus ja sen käyttö! Jos he ovat onnellisia niin miksi sitä pitää kadehtia? Anna ihmisten elää ja hanki isellekin elämä.Tunnen Tunisian kuin omat taskuni,ei sinne tarvitse mennä nuoria miehiä hakemaan mutta sekin on jokaisen oma asia,eikö vain?"onnellinen53"


    • Hahaa

      Kadehtia? Miksi sinä koko ajan puhut jokaiselle kadehtimisesta? Itselläni on kyllä ihan oma mies, ei minun tarvitse heitä kadehtia.
      Se, että sinä olet mennyt lankaan nuoren tunisialaisen miehen kanssa on sinun oma ongelmasi, jota et vain "onneltasi" tahdo nähdä. On olemassa tyhmiä ihmisiä ja sinä näytät olevan yksi niistä.

      • onnekasjaonnellinen2

        kertoisitko sitten että mikä on pointtisi arvostella toisten rakkautta ja onnellisuutta? Et vaikuta kovinkaan onnelliselta jos väität omistavasti aviomiehen?en ihan jaksa sitä uskoa.Mutta sitäkin suurempaa huolta kannat toisten ihmisten elämästä,onnesta,rahasta ja rakkaudesta.Hei hanki itsellesi elämä ja jätä ihmiset rauhaan.typerys.


    • Kiinni jäi

      Hehehehe. Pirjo = "onnellinen 53" siellä yrittää kovasti puolustella itseään. Kantsiko mennä ohjelmaan???

      • shokran1

        miksiköhän Pirjon pitäisi itseään puolustella?jos teitä hänen onnensa pännii niin voi,voi...en usko hänen edes vaivautuvan lukemaan teidän tekstejänne:) shokran.


    • envoikäsittää

      en ymmärrä. Oma mielipiteeni heistä on, että naista vedätetään. Silti!!! En koe tarvetta tulla tänne suomi24 palstalle arvostelmaan ja kertomaan mielipidettäni heistä. Omaphan on asiansa ja jos molemmat ovat onnellisia niin olkoon! Oli siinä kyse sitten mistä tahansa, aidosta rakkaudesta tai ei. MIKSI vaivaudutte tulemaan tänne ja kirjoittelemaan heistä? Kysyn vaan? Keskustelun aloittaja; Vaikka se olisikin niin, että hän on tyhmä ja mies vedättäisi häntä, niin mitä se on sinulta pois?? Miksi sinun pitää tulla siitä tänne kirjoittelemaan? Mikä siinä sinua vaivaa? Ole kiltti ja katso itseäsi peiliin ja ihan aidosti kysy itseltäsi, miksi välität edes moisesta? Onko se sinun asiasi? Tuleeko sinulle jotenkin hyvä mieli tästä? Jos tulee, niin millainen ihminen sitten itse olet? En vain jaksa käsittää miten AIKUISET ihmiset (oletan, että aikuiset vaikka aika lapsellista käyttäytymistä..) viitsivät tälläistä harrastaa. Onko teillä ollenkaan omaa elämää? Yritän vaan miettiä, että millainen ihminen tämänkin keskustelun on aloittanut.. Ihan oikeasti! Mitä heidän kaltaisten päissä oikein liikkuu... Haloo! Menkää itseenne.... Ihan oikeasti.

      • shokran1

        miksi aina ajatellaan että naista vedätetään? Jos tämä ko.pariskunta on ollut 5v.naimisissa ja edelleen suht.onnellisia niin keneltä se on pois???? Oletan näiden kiukkuisten ja halventavien viestien takana olevan joku todella pettynyt,jätetty tai yksinäinen ihminen joka ei yrityksistään huolimatta ole onneaan kohdannut ja purkaa näin täällä pahoinvointiaan? Minä osaan nauttia kanssaihmisten onnesta ja olla iloinen kun näen rakastuneen parin...se vain antaa voimia uskoa rakkauteen vielä omallakin kohdallani...kaikkea hyvää kaikille rakastuneille ...on ihanaa että uskallatte näyttää onnenne


    • Anna mun nauraa

      Hyvä juttu Pirjo, että jaksat kirjoitella täällä monella eri nimimerkillä. Se antaa sen kuvan, että sinua itseäsi on alkanut mietityttää suhteesi tila.

      Ei se ole kateellisuutta eikä pahan olon ilmaisua, jos ilmaisee OMAN MIELIPITEENSÄ heidän "onnestaan". Kukaan ei heitä pakottanut Matkaoppaat-ohjelmaan. Kun on itsensä julkkikseksi tunkenut, niin pitää osata kestää arvostelut.

      Se jätkä näytti ohjelmassa lähinnä nolostuneelta ja tää mummo pussaili sitä poskille kuten mummot tekee lapsenlapsilleen. Todellista ONNEA.

    • shokran1

      en ole Pirjo enkä häntä koskaan edes tavannut,mutta Samin olen kun lennettiin samalla koneella Ranskaan ja siitä jatkettiin Tunisiaan.Oli erittäin fiksu nuori mies ja kun olimme ainoat suomenkieltä puhuvat niin matkakin taittui mukavasti rupatellen.Hän kertoi avoimesti olevansa naimisissa ja vaimonsa tulevan perässä lomalle viikon päästä.Oli kohtelias ja mukavan oloinen.Uskon hänen vilpittömästi rakastavan vaimoaan ja miksikäs ei kun ovat jo naimisissakin olleet hyvän tovin.Tämä kaikki on ikävää Suomalaista ahdasmielisyyttä ja sitä että ei muutkaan saa olla onnellisia jos itsellä on elämä mennyt peffalleen.Ettet vain olisi itse joku sellainen joka ei ole saanut miestä itselleen ja nyt purat täällä omaa phoinvointiasi? shokran1

    • oottehölmöjä

      Tulikin taas tuo ohjelma samista ja pirjosta matkaoppaissa..ihan lapsihan tuo poika on..ei taida suomalaisille naisille oikeat miehet kelvata kun kehtoja jo ryöstävät..kaveri kun löytää suomessa ollessaan jonkun uuden nuoren vedätettävän blondin ja sanoo byebye mummolle😃pirjo taas joutuu psykiatrille..nähty näitä sankareita..

      • muistakaa

        Arvostelet ihmisä joita et käsittääkseni tunne...en tunne minäkään ja siksi jätän sen tekemättä. Muistutan että meillä on presidentti jolla on 30v nuorempi vaimo ... ilmeisesti olet sama mieltä myös hänestä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe