puheen aiheet pojan kaa

puheen aiheita!!!!!!

1.ensinnäkin jos jotkut haluu tietää niin oon tyttö:DDD oon jutellu yhelle pojalle noin 1kk ja meillä alkaa puheen aiheet loppua.
keksisittekö te mitään puheen aiheita meille? alotetaan yleensä juttelu noin klo 21 joten sillon voisi olla jo pari juttelun aihetta valmiina:D

2. tykkään yhestä tyypistä, emme ole nähneet kun pari kertaa, mutta silti tykkään hänestä:D jutellaan joka päivä kikissä, haluaisin kertoa hänelle ihastumisestani, mutta pelkään että hän ei enää halua jutella kanssani. hän on itse ihastunut johonkin tyttöön, ja on kuulema hänen kanssaan hyvissä väleissä. hän kehuu minua koko ajan mukavaksi ja kauniiksi jne. ja olen myös epäillyt että hänkin pitäisi minusta mutta se taitaa olla vain omaa mielikuvitustani:D
no kuiteskin: miten kertoisin hänelle tunteistani?

6

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hollywoodhills

joo mulla sama ongelma, ainaku juttelen yhelle pojalle netissä nii sit meen iha lukkoo ja tuntuu et aivot ei toimi ku en keksi yhtää mitää et mistä juttelis.. se on noloo.. joku jännitys iskee päälle ni kiva siinä sitte ku ollaa hiljaa vaa paitsi jos se alottaa jonku aiheen nii sitte siitä riittää pariks lauseeks puhumista ja sitte taas se hiljasuus..

• Chatting ;) <3

Harrastukset, Kaverit, Musa ja vähä kaikki.:D Ittellä puheen aiheita aina riittä ku OSAAN PÄTEE:D. Sen pojan luonnekki riippuu aika paljon;) Esim jos se on huumorintajuinen voi ottaa rennosti ja vitsailla yms ja jos vähän "asiallisempi" niin puhua harratuksista ja hänen ja MYÖS SINUN mielenkiinnon kohteista:) Esim kesällä chattailin erään pojan kanssa ja läppä lensi:D Ja puheen aiheet oli sekalaisia esim . Muumit(XD), musiikki, luokkalaiset, koulu, harrastukset, mielenkiinnon kohteet yms. Puheen aihetta löytyy vaikka MISTÄ. Ollaan nyt kutosella ja yhessä;) Ollaan jo 4kk:))))

• Chatting ;) <3
        Chatting ;) <3 kirjoitti:

Harrastukset, Kaverit, Musa ja vähä kaikki.:D Ittellä puheen aiheita aina riittä ku OSAAN PÄTEE:D. Sen pojan luonnekki riippuu aika paljon;) Esim jos se on huumorintajuinen voi ottaa rennosti ja vitsailla yms ja jos vähän "asiallisempi" niin puhua harratuksista ja hänen ja MYÖS SINUN mielenkiinnon kohteista:) Esim kesällä chattailin erään pojan kanssa ja läppä lensi:D Ja puheen aiheet oli sekalaisia esim . Muumit(XD), musiikki, luokkalaiset, koulu, harrastukset, mielenkiinnon kohteet yms. Puheen aihetta löytyy vaikka MISTÄ. Ollaan nyt kutosella ja yhessä;) Ollaan jo 4kk:))))

P.S. Voi myös kysellä mitä tämä on tehnyt yms ja TYHMÄTKIN KYSYMYKSET SALLITTU:D (enkä tarkota niillä perverssejää...:D)

• Xkxkzlkzk
        Chatting ;) <3 kirjoitti:

Repesin kutosel XDDD

• Chatting ;) <3
        Xkxkzlkzk kirjoitti:

Repesin kutosel XDDD

Mäkin sulle.:)) Empä oo syntymäaikaani valinnut. Mitä se sinua liikutta olenko kutosella tai vaikka kasilla? Sanoo 16-vuotias ES-Jonne.:)) Kiitos, olen puhunut, hyvää päivän jatkoa.

• hollywoodhills

juu kiitos Chatting(: noniin pitää vaa alottaa puhuu jostai, kai se siitä.. xd mut se vaa tuntuu nii tyhmältä.. pitää aina miettii tarkkaa et mitä sanoo ja miten:d ja se poika on huumorintajune ku vitsailee mut en tunne sitä sillee paitsi netin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe