puheen aiheet pojan kaa

puheen aiheita!!!!!!

1.ensinnäkin jos jotkut haluu tietää niin oon tyttö:DDD oon jutellu yhelle pojalle noin 1kk ja meillä alkaa puheen aiheet loppua.
keksisittekö te mitään puheen aiheita meille? alotetaan yleensä juttelu noin klo 21 joten sillon voisi olla jo pari juttelun aihetta valmiina:D

2. tykkään yhestä tyypistä, emme ole nähneet kun pari kertaa, mutta silti tykkään hänestä:D jutellaan joka päivä kikissä, haluaisin kertoa hänelle ihastumisestani, mutta pelkään että hän ei enää halua jutella kanssani. hän on itse ihastunut johonkin tyttöön, ja on kuulema hänen kanssaan hyvissä väleissä. hän kehuu minua koko ajan mukavaksi ja kauniiksi jne. ja olen myös epäillyt että hänkin pitäisi minusta mutta se taitaa olla vain omaa mielikuvitustani:D
no kuiteskin: miten kertoisin hänelle tunteistani?

6

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hollywoodhills

joo mulla sama ongelma, ainaku juttelen yhelle pojalle netissä nii sit meen iha lukkoo ja tuntuu et aivot ei toimi ku en keksi yhtää mitää et mistä juttelis.. se on noloo.. joku jännitys iskee päälle ni kiva siinä sitte ku ollaa hiljaa vaa paitsi jos se alottaa jonku aiheen nii sitte siitä riittää pariks lauseeks puhumista ja sitte taas se hiljasuus..

• Chatting ;) <3

Harrastukset, Kaverit, Musa ja vähä kaikki.:D Ittellä puheen aiheita aina riittä ku OSAAN PÄTEE:D. Sen pojan luonnekki riippuu aika paljon;) Esim jos se on huumorintajuinen voi ottaa rennosti ja vitsailla yms ja jos vähän "asiallisempi" niin puhua harratuksista ja hänen ja MYÖS SINUN mielenkiinnon kohteista:) Esim kesällä chattailin erään pojan kanssa ja läppä lensi:D Ja puheen aiheet oli sekalaisia esim . Muumit(XD), musiikki, luokkalaiset, koulu, harrastukset, mielenkiinnon kohteet yms. Puheen aihetta löytyy vaikka MISTÄ. Ollaan nyt kutosella ja yhessä;) Ollaan jo 4kk:))))

• Chatting ;) <3
        Chatting ;) <3 kirjoitti:

Harrastukset, Kaverit, Musa ja vähä kaikki.:D Ittellä puheen aiheita aina riittä ku OSAAN PÄTEE:D. Sen pojan luonnekki riippuu aika paljon;) Esim jos se on huumorintajuinen voi ottaa rennosti ja vitsailla yms ja jos vähän "asiallisempi" niin puhua harratuksista ja hänen ja MYÖS SINUN mielenkiinnon kohteista:) Esim kesällä chattailin erään pojan kanssa ja läppä lensi:D Ja puheen aiheet oli sekalaisia esim . Muumit(XD), musiikki, luokkalaiset, koulu, harrastukset, mielenkiinnon kohteet yms. Puheen aihetta löytyy vaikka MISTÄ. Ollaan nyt kutosella ja yhessä;) Ollaan jo 4kk:))))

P.S. Voi myös kysellä mitä tämä on tehnyt yms ja TYHMÄTKIN KYSYMYKSET SALLITTU:D (enkä tarkota niillä perverssejää...:D)

• Xkxkzlkzk
        Chatting ;) <3 kirjoitti:

Repesin kutosel XDDD

• Chatting ;) <3
        Xkxkzlkzk kirjoitti:

Repesin kutosel XDDD

Mäkin sulle.:)) Empä oo syntymäaikaani valinnut. Mitä se sinua liikutta olenko kutosella tai vaikka kasilla? Sanoo 16-vuotias ES-Jonne.:)) Kiitos, olen puhunut, hyvää päivän jatkoa.

• hollywoodhills

juu kiitos Chatting(: noniin pitää vaa alottaa puhuu jostai, kai se siitä.. xd mut se vaa tuntuu nii tyhmältä.. pitää aina miettii tarkkaa et mitä sanoo ja miten:d ja se poika on huumorintajune ku vitsailee mut en tunne sitä sillee paitsi netin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe