palelee:(

viluinen_ n

Ja ulkona myrskyää. Tulisitko lämmittämään?

15

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuun tuun

saanko tulla myös muutenkin?

• viluinen_n

tiedät että saat. Mutta ota ensin yhteyttä puhelimeeni, ellet sitten satu tietämään missä asun. :)

• tuun tuun

Voi tosin olla ettemme ole koskaan tavanneet joten toivottavasti tämä viesti lämmittää mieltä. Ketä teetä tai kahvia ja laita villasukat tai tuplasukat jalkaasi ja mene sänkyyn peiton alle, niin eiköhän se vartalo siitä lämpiä paremman puutteessa.. :)

• viluinen_n
        tuun tuun kirjoitti:

Voi tosin olla ettemme ole koskaan tavanneet joten toivottavasti tämä viesti lämmittää mieltä. Ketä teetä tai kahvia ja laita villasukat tai tuplasukat jalkaasi ja mene sänkyyn peiton alle, niin eiköhän se vartalo siitä lämpiä paremman puutteessa.. :)

Se on kyllä todennäköisin vaihtoehto valitettavasti, että tuntemattomat tässä kirjoittelee. Mutta kiitos kuitenkin vastauksestasi, lämmittää mieltä toki sekin.. :)

• viltin alle kaksin

Missähän vilukissa viluilee, ja mistä tiedät että mulla ois sun numero tiedossa?

• viluinen_n

Sitä en tiedä onko se enää tallessa, mutta kyllä hänelle sen kerran olen antanut ja joitain viestejä laitettukin. Siitä tosin on aikaa jo ja itse menin hänen numeronsa poistamaan...

• tuun tuun
        viluinen_n kirjoitti:

Sitä en tiedä onko se enää tallessa, mutta kyllä hänelle sen kerran olen antanut ja joitain viestejä laitettukin. Siitä tosin on aikaa jo ja itse menin hänen numeronsa poistamaan...

Mistä päin oot? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. :)

• Äly hoi
        viluinen_n kirjoitti:

Nämä ne on hassuja viestejä....

• Äly hoi
        Äly hoi kirjoitti:

Nämä ne on hassuja viestejä....

Vai numero annettu ja poistettu ja ja....

• viluinen_n
        tuun tuun kirjoitti:

Mistä päin oot? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. :)

Keski-Suomesta, mitäpä se haittaa vaikka sen paljastankin.

• vilu kappas

vain
      numeron sulta sain
      poistin mä sen
      vaikka välillä
      menneitä kaipailen

tuolla mun on
      saatavilla sun
      nouki se sieltä

otettu oisin
      vaik luulisit toisin
      lämpöä saisit
      jos viileesti
      yhteyttä ottaisit

• onni suosii rohkeaa

taas vetelee oikeasta narusta mutta ei tule liikkumaan paikoltaan, morsvärkki oottelee, ovat niin ujoja,,,haaahaaaa.

• Luotan vain varmaan

Lämpimin varmasti sillä, kenellä on lämpimiä vaatteita, lämmin koti ja kuumaa juomaa.Kaiken kruunaa viellä saunan kuumat löylyt ja takkatuli.
        Nämä netistä etsityt ja löydetyt lämmittäjät on hyvin, hyvin epävarmoja.
        Ei tälläisiä kannata etsiä jos palelee.

• A vinkki

Jos tää ois mulle. Numeroni on entinen ja vapaasti nimellä löytyy esim. 020202 :sta. Kieltämättä ulkona myrskytuuli oikeen vinkuu.

• Arktinen tuuli

tosiaan, lennättää jääkarhuja tänne pian. Tukka meinasi lähteä päästä. Kuumaa teetä laitan, sympatiakin olis tarpeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe