..
se oli loppu
28
274
Vastaukset
- siis mikä
loppuiko luottamus ja miksi?
- Tööt tööt tööt
Hyvä ja ratkasevapäätös, ei tuollainen junailu onnistu.
- pysyn poissa.
Mun mielestä hän lähti. olkoon.
- ...
ok.
- JES JES !
JES
- onnea.
?
- hauskaa...
Ja silti pitää olla Ikävä-palstalla...mukamas tuulettamassa...
no saahan noista tollasista ainakin hymyn naamalle :-) - Experience
onnea. kirjoitti:
?
ota kaikki matkaasi koska mulla ei ole käyttöä muistoille.
- JES JES !
hauskaa... kirjoitti:
Ja silti pitää olla Ikävä-palstalla...mukamas tuulettamassa...
no saahan noista tollasista ainakin hymyn naamalle :-)Niin että ketään muuta kuin aloittajaa ei saa ajatellakaan.
Yritetään. Mutta kuka se o. - ed.
JES JES ! kirjoitti:
Niin että ketään muuta kuin aloittajaa ei saa ajatellakaan.
Yritetään. Mutta kuka se o.Ei kun tarkotin ylipäätään noita jes jes -tuuletuksia täällä. Kun jotkut ikävöi ja sitten jotkut toiset tulee ilkkuun et jes pääsinpä eroon yms. Enkä tarkota nyt tätä kyseistä ketjua, vaan yleensä. En myöskään tiedä kuka alottaja on, kukas näistä tietää.
- ;))
Itkettääkö se sinua?
- olenpa elossa.
jos vaikka itkettäisikin niin mitä siitä?
- ;))
Yritän oppia tajuamaan ihmisten tunne asioita.
- sivusta.
;)) kirjoitti:
Yritän oppia tajuamaan ihmisten tunne asioita.
ja sinullako ei ole tunteita?
- ;))
sivusta. kirjoitti:
ja sinullako ei ole tunteita?
En usko omaavani sellaisia.
- no excuse
Ookoo.
- hehz ap.
:'D vaihdetaanko rooleja? No ihan loogisestihan se loppu on. Yksinkö mää jään tätä ylläpitämään hm hmm...
- hmm?
siis kui?
- yksin kuollaan kuite
kai sussa on sitten ripaus autistia, voit ihan rauhassa turvautua sen taakse. vetkottelemaan jos haluat. Ajattelin pitää hauskaa, mutta ei sitten. Lienee vaikeaa.
- ...
tuon sun asenteesi, voisin ottaa. ''en usko omaavani sellaisia''
Hitto, sussa on asennetta.
- ihmetystä vaan
näiden suhteen... kuinka näitä oikeasti kukaan jaksaa aina vaan?
- ööööööööööööhhhhh
jaksathan sinäkin..............???
- en oikeastaan
ööööööööööööhhhhh kirjoitti:
jaksathan sinäkin..............???
:(((((((((((((((((((((((((((
- ap. plääh
en oikeastaan kirjoitti:
:(((((((((((((((((((((((((((
En minäkään. Jonku verran täytyy.
- ei käy
en hyväksy mitään loppuja :-)
- ap.
hitto.. mua kiinnostaa.
- Ap esim.
ap. kirjoitti:
hitto.. mua kiinnostaa.
Pitäis tehdä jotain mukavampaa.
- ei käy
ap. kirjoitti:
hitto.. mua kiinnostaa.
ai toi mun viesti vai...? No jos ap. on mies, niin varmaan tietää kuka kaipailee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366