Ollakko vai eikö olla??

sisko994

Harrastin veljeni kaverin kanssa suojaamatonta seksiä 1.3 mutta hän ei lauennut sisääni.. Viime kuukautiseni alkoivat 16.2.. Ovulaation olisi pitänyt olla 2.3 eikö niin?? Nyt 5päivää seksistä mahassa tuntuu oudolta ja tänä aamuna oli huono olo eli oksetti.. Kuinka nopeasti teillä on tullut oireita?? En millään jaksaisi odottaa että alkaako kuukautiset vai ei.. Koskakohan raskaus testi näyttäisi luotettavan tuloksen?? Kuinka moni on tullut raskaaksi vaikka mies ei ole lauennut??

5

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmmmm......

Kovin suosittua tällä hetkellä harratsaa seksiä veljensä kaverin kanssa kun aika monta aloitusta jo ollut samasta aiheesta.

• sisko994

Sun kommentti on ihan turha tähän mun kysymykseen!!

• näinmulla
        sisko994 kirjoitti:

Sun kommentti on ihan turha tähän mun kysymykseen!!

Minäpä vastaan kysymykseesi... Minä en ole tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä ja mulle on tullut raskaus oireet joko vähän ennen plussaa tai plussan jälkeen.. Eli pari viikkoa hedelmöittymisestä voi jotain pientä oireilua olla... Pitää vaan toivoa että se kyseinen poika ei oo päästänyt varaslähtöä siittiöiden kanssa.. Jotain pientä on voinu tulla... Eihän se keskeytetty yhdyntä ikinä varma ole... Eli viimestää ku menkat myöhäs jonku aikaa niin sitten teet testin jos ei menkkoja näy

• sisko994
        näinmulla kirjoitti:

Minäpä vastaan kysymykseesi... Minä en ole tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä ja mulle on tullut raskaus oireet joko vähän ennen plussaa tai plussan jälkeen.. Eli pari viikkoa hedelmöittymisestä voi jotain pientä oireilua olla... Pitää vaan toivoa että se kyseinen poika ei oo päästänyt varaslähtöä siittiöiden kanssa.. Jotain pientä on voinu tulla... Eihän se keskeytetty yhdyntä ikinä varma ole... Eli viimestää ku menkat myöhäs jonku aikaa niin sitten teet testin jos ei menkkoja näy

Kiitos sun vastauksesta..

• auttaja112

Tee se raskaustesti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe