naiset nuorempia miehiä ihan oikeasti? Enkä puhu nyt mistään puumista tai puumanmetsästäjistä. Täälläkin kun on haikailuketjuja näiden kypsempien naisten perään, niin miksi ihmeessä kukaan olisi vanhemmasta naisesta kiinnostunut? Mitä iäkkäämmässä naisessa on sellaista, mitä nuoremmasta ei muka löydy?
Kiinnostavatko vanhemmat
37
513
Vastaukset
- no tietysti
kiinnostaa. ainahan nuorempia kiinnostaa vanhemmat, molemmissa sukupuolissa. kaipaukseni ei kuitenkaan ole niin merkittävästi vanhempi, että miettisin tuota sen kummemmin. uskon, että sen kuuluu olla näin ja se tuntuu myös luonnollisemmalta ja rennommalta. kuin saisi olla ujo tjs...
- Ei niitä
oikeesti kiinnosta, nauttivat vaan saamastaan huomiosta..
- jontte3
Jaa ne nuoret miehet nauttii huomiosta vai ne naiset??
- Lukee vaan
uudestaan aloittajan kysymyksen...
- kokonaisuusratkaisee
Eiköhän se ole ihan persoonakohtaista mitä ihmisestä löytyy. Jos tykkää yhdestä vanhemmasta, ei se tarkoita että tykkää kaikista niistä.
Outo kysymys, ja ihme lokerointia. - Oudokki
Nuorena en ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta nyt vanhempana olen kyllä kiinnostunut nuorista miehistä :D ;D
- jotkut ihmiset, niin
miehet kuin naiset, ovat sellaisia, että ihastuvat siihen ihmiseen itteensä, ei hänen ikäänsä.
Lapsellista miettiä tuollaisia ikäasioita. Ei iällä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Toki on sellaisia, joilla on jokin fetissi tai seksuaalinen preferenssi tietyn ikäisiin miehiin tai naisiin, mutta se on ihan eri asia kuin ihastumiset,tunteet ja parisuhteet.- Tätäpä se on
onko se onneksi vai ei, ihmisissä se herättää ihmetystä suurtaa. Ikäero.
- vanha1
Minua, kypsää naista piirittää eräs nuorempi mies. Kyllä siinä vanhempana naisena miettii miehen motiiveja, nuorempia, kauniimpia ja hoikempiakin kun on tarjolla. Oma itsetuntoni ei ainakaan ole niin hyvissä kantimissa, etteikö epäilys hiipisi mieleen. Yleensähän 40 ikäisiä naisia pidetään ihan kaatopaikkakamana. Rumia, rupsahtaneita, elähtäneitä, vanhoja, epätoivoisia jne. Tällaiseen asenteeseen itse 40 naisena olen ainakin itse törmännyt.
- nuorikko...
Mä en kyllä ikinä ihastu ihmisissä todellakaan ikään (nuoreen tai vanhaan), hoikkuuteen!!!, enkä edes kauneuteen. Kyllä pitää olla jotain paaaaljon enemmän, ja yleensä keskinäinen kemia ratkaisee.
- jos epäselvää
nuorikko... kirjoitti:
Mä en kyllä ikinä ihastu ihmisissä todellakaan ikään (nuoreen tai vanhaan), hoikkuuteen!!!, enkä edes kauneuteen. Kyllä pitää olla jotain paaaaljon enemmän, ja yleensä keskinäinen kemia ratkaisee.
Nuorikko tarkoittaa vastavihittyä vaimoa, ei esim. nuorta miestä eli nuorukaista.
- nuorikko...
jos epäselvää kirjoitti:
Nuorikko tarkoittaa vastavihittyä vaimoa, ei esim. nuorta miestä eli nuorukaista.
ei ole epäselvää :)
Tosin vaikken vastavihitty enkä vaimo olekaan.
- vanha1
Joo, mutta kun en halua joutua puuma-vitsien kohteeksi. Se tuntuisi kamalalta, varsinkin jos vastapuoli ei olisi tosissaan kiinnostunut :(.
- .totta.
Noissa nuorenmpi mies /vanhempi naine jutuissa on sen nuoremman PAKKO olla aloitteentekijänä, muuten juttu menee "puuma metsästi itselleen nuoren miehen" ja sitä ei kukaan nainen, jolla on aitoja tunteita halua.
- vanha1
Juuri tätä tarkoitin, mistä edellinen viestittelijä puhui :(. Ehkä ne nuoremmat miehet ei ihan oikeasti tajua, mitä tuollainen vanhemmalta naiselta vaatii. Puuma-sana on ihan kauhea! Tykkään tästä miehestä ihmisenä, mutta jos hän ei itseään rohkaise ja tee selviä aloitteita ja tunteitaan selviksi, niin..
- Jamespotkukelkka02
Ei se siitä iästä oo kiinni. Itse ihastuin 7 vuotta vanhempaan naiseen ja meillä on edelleenkin ihan mukavaa yhdessä. En tapaamishetkellä ois arvannut että oli vanhempi. Ei noin pientä eroo ainakaan omasta mielestä edes huomaa. Ajatusmaailmat aika samanlaisia ja muutenkin synkkaa. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole..Nuorempi tai vanhempi niin se on muista asioista kiinni, kuin vaan iästä.
- beentheredonethat
Eihän 7 vuotta ole ikäero eikä mikään...
- Daa dirlan dirlan daa
En tiedä tuosta. Itse olen enempi kiinnostunut vanhemmista miehistä, koska omat ikäiseni eivät ole koskaan osoittaneet kiinnostusta. Lisäksi nuoremmat ajattelevat elämää aika pinnallisesti.
- ikä vain nro...
Rinnat ja reikä, eipä siinä muuta ole...
- Kääkkä jo
"Vanhana akkana" olen myös huomannut, että nuoremmat miehet kiinnostuvat meikäläisestä. No, imartelevaahan se tietty on, vaikken ihan nuorukaisen kanssa mihinkään suhteen tapaiseen alkaisikaan. :))
- no kyllä
todellakin kiinnostaa ;D itseluottamus ja kokemus kiehtoo.. ;)
- Saatika itsevarmoja
Etkö ole nähnyt ohjelmaa 40v ja neitsyt. Tuskin kaikki heissäkään niin kokeneita ovat.
- oonkohan mä
liian ujo vähän vanhemmalle naiselle...
- Taidat olla
nuori kokematon poju vielä?
- olen yksi
Taidat olla kirjoitti:
nuori kokematon poju vielä?
kummajainen...
- ei se ikä kerro
olen yksi kirjoitti:
kummajainen...
kokemuksesta. Kaikki vanhemmat naisetkaa eivät ole kovinkaan kokeneita. Itse tiedän itseäni 20 vuotta nuorempia, jotka varmasti ovat seksuaalisesti kokeneempia kuin minä. vielä useamman miehen kanssa.
- topten1
ei se ikä kerro kirjoitti:
kokemuksesta. Kaikki vanhemmat naisetkaa eivät ole kovinkaan kokeneita. Itse tiedän itseäni 20 vuotta nuorempia, jotka varmasti ovat seksuaalisesti kokeneempia kuin minä. vielä useamman miehen kanssa.
Näinhän se on, mutta ehkä tuolla kokeneisuudella on merkitystä vain silloin, kun eri-ikäiset hakee toisistaan pelkkää seksiseuraa?
- se yksi
Työpaikan nainen kyllä jatkuvasti ajatuksissani. Varsinkin pehkuihin painuessa syvissä haaveissani hän on osallisena ja useamman kerran unissanikin ilmestynyt.
Välillä tuntuu, että hänen vähän erikoisen käyttäytymisen ja möläytysten vuoksi tunteet eivät olisi aivan yksipuolisiakaan. Jatkuvaa taistoa käyn mielessäni, pitäisikö kertoa hänelle kiinnostuksestani. Arvelluttaa vain, kuinka jatkossa sujuisi yhdessä työskentely, jos ei saisikaan minkäänlaista vastakaikua.- Nainen töistä
Missä romantiikan nälkäsi roimahti - tuskin töissä ;)
- se yksi
Nainen töistä kirjoitti:
Missä romantiikan nälkäsi roimahti - tuskin töissä ;)
Missäs muuallakaan. Töiden merkeissä sitä vain nähdään, paitsi pari kertaa sattumalta törmätty töiden ulkopuolellakin.
- ei kiinnostava
Jotkut miehet tykkäävät tosissaan vanhemmista naisista, jotkut taas pitävät hauskaa vanhempien naisten kustannuksella. Pitäväthän jotkut nuoret itseään paljon vanhemmista miehistä, jotkut tosissaan ja toiset hyötymistarkoituksessa. Ei tunteet katso ikää. Vähän vaikea sanoa, kun ei nuoret, eikä sen puoleen vanhemmatkaan miehet, ole olleet minusta kiinnostuneita.
- just koettua
Sanotaanko, jos toinen on eläny se nainen suhteessa/naimisissa 20v sitten tapaa nuoremman ja kokemattoman. Eihän sellainen rakastaja vain loppujen lopuksi sovi sille naiselle, eikä se nainenkaan halua sitä kuin harhoissaan...
Väittää, että on muka eromassa, mutta puhuu exälleen esimmäisen vartin kohdatessa, niin se jos joku tappaa fiiliksen. - Vixen
Naisena minua ei todellakaan kiinnosta milf-jutut. Ikäraja menee siinä.
- virkku3
Eikös MILF tarkoita sitä, että nainen sopisi miehen äidiksi? Ikäerokin voi tarkoittaa niin montaa asiaa.
- Vixen
Sitäpä sitä. Ja minulla menee siinä raja. Jos mies on niin nuori, että voisi olla lapseni, ei kiinnosta. Mutta olen muutenkin kallellaan vanhempiin miehiin päin...
- milf=
mothers I'd like to fuck
- kateellisia
vain ne akat, joiden pärstä ja runko ei kestä nuorempana saati vanhempana tarkempaa tarkastelua. Niiden naisten on pakko vähätellä ja halveksia vanhemman naisen ja nuoren miehen välistä suhdetta. Se kun nyt ei satu olemaan sen pervompaa, kuin vanhempi mies ja nuori nainen yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805