Mulla olis varmaa tietoa eräästä viiskymppisestä herrasta. Iskee netissä teinityttöjä ja minulla on myös henkilökohtaista kaunaa häntä kohtaan.
Hän tekee varmuudella pimeitä töitä,korjailee autoja ja jotain hämäriä raksahommia. Kyse on vain miten hänet saa kiinni niistä, pyörittää myös jotain autonkorjausjuttua ja hakee virosta työntekijöitä.
Hän on tehnyt muutama vuosi sitten teinitytön kanssa lapsen, siitä lapsesta pelkästään nyt 8 tonnia ulosotossa elatusmaksuja.
Rahaa hänellä on, myy kovasti autoja,moottoripyöriä ja josksu jopa veneitä mm. Motonetissä. Käteistä kuulema kovasti.
Hänen bruttovuositulonsa 4 tonnia vuonna 2010 ja uusin, vuonna 2011 vain 400 euroa.
Kun käy pimeissä töissä, EIKÄ VEROTUKSEN MUKAAN JUURI MITÄÄN verotuloja, onko miten helppoa saada hänt vastuuseen ?
Tämä tapaus on tosi. Tämä iljettävä tyyppi myös tehtailee itse perättömiä trikosilmoituksia kunnianloukkauksista ja oikeudessa väittää tienaavansa 200 euroa nettoa päivässä, vaikka ansio- ja pääomatulot sanoo ihan toista.
Ulosottokaan ei saa hänestä mitään irti, mutta silti on autoja ym.
Ottaisko joku lakimies tämän - jossainmäärin myös pedofiilin - otteeseeseensa jos annan kaerin tiedot ?
Jo vähän hänen myymistään autoista,autonosista ja moottoripyöristä mitä myy netissä, olen pitänyt kirjaa.
Ehkä jos hänet saisi tätä kautta vastuuseen, voisi mun himoa hakata hänet sairaalaan hieman väehntyä. Voisin vaikka jättää väliin jos hänet siasi edes vähän vankilaan istumaan.
Olen valmis auttamaan ja kovasti............
Onko lakimiehiä jotka olsi kiinnostuneita tapauksesta ja saisko ukkoa vastuuseen rahoistaan ??
Kiinnostaisko lakimiehiä tällainen keissi
InformerEsbo
2
131
Vastaukset
- ggfjxhhc
Vitun pässi
ei lakimies ole kiinnostunut ennen kuin jää kiinni.- 11+2
Eipä tuohon mitään lakimeistä tässä vaiheessa tarvita. Nimetön ilmianto verottajalle, niin siitä se lähtee. Sellaista vihjettä kehiin, mistä verottaja pääsee alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038