Mutten tiedä uskallanko vielä yrittää. Ne pari kertaa, kun tulin sulle sanomaan jotakin meni vähän sillein...no jaaa Haluaisin ajatella, että pitäisit minusta, minä ainakin pidän sinusta ja sinä tiedät sen kyllä. Voitaisko me tutustua toisiimme? Saattaisit jopa pitää minusta.
Nainen, haluisin puhuu sulle
15
1014
Vastaukset
- hetinytäkkiä
Tuolla samalla innolla laita homma etenemään, jooko.
- tämä on totta
Juu, tutustutaan vaan, ei mua kannata pelätä :). Olen ihan kiva ja lempeä ihminen ja joo...tykkään susta :).
- missyouu
Sopii mullekkin, soita tai viestittele :).
- juuuuuuuuuuuuu
missyouu kirjoitti:
Toihan on aivan naurettavaa. Sovitaan, että ne, joita kiinnostaa, ottavat yhteyttä. Mutta ne, joita ei kiinnosta, eivät edelleenkään ota.
- Arastelen turhaan
missyouu kirjoitti:
Jos noin ajattelet kohdettasi, uskalla ihmeessä. Hän voi yllättää sinut niin, että muistat sen koko lopun elämääsi, sen parhaana tapahtumana.
Sydän hellyyttä täynnä ajattelen häntä, joka on kuin magneetti. . . lähelle mielin.
- Face to face
Uskon tuon vasta, kun kerrot suoraan sen.
- tykkään sust enemmän
Kyllä olen muodostanut sinusta käsityksen. Eikä se ollenkaan huono ;)
Jos otat yhteyttä, ilosta loikkien tulen sua tapaamaan. - Anteeksi vaan
Sä oot liian ujo juttelemaan ja tutustumaan, sori ny vaan. Ja niin olen mäkin. Ei meistä tule mitään, kun ei ole tähänkään asti tullut. Sä et vaan tartu hetkeen, kuten en minäkään.
- ei kiinnostunut
Kämäistä loppuelämää teille molemmille vain,nössöt.
- rohkeesti vaan
Tietenkin uskallat :)
- jos olisit
HÄN,siis mies,joka on muutaman kerran lähestynyt minua ja kaikki on mennyt ihan mönkään:(Totta kai haluaisin jutella ja tutustua.Uskon myös,että saattaisimme jopa pitää toisistamme;)joten uskalla vaan!
- kiva että
aattelet vielä lämpimästi, vaikka kaikki onkin mennyt ihan mönkään. :)
- p...
Olis voinu olla mun kirjottama joskus aikoja sitten, mutta en enää jaksa edes yrittää - että silleen
- liibalaapapariko
Tällä kertaa onnistuu, jos ei niin jossain on vika, ei ainakaan ujous voi olla pääeste.
- niinpä.....
Ollaankos nähty milloin viimeksi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837