Kevään juhlat jo lähestyy joten tiedustelempa mikä leipomo, kotileipomo tai muu taho tekee maukkaat ja laadukkaat täytekakut? Onko kokemuksia - hyviä ja huonoja? hinta-laatu suhde?
mistä täytekakut
33
1999
Vastaukset
- Vesikielellä...
Kuhmon Työttömienyhdistys tekee maukkaat täyte- ja muut kakut kohtuhinnalla. Olen tilannut monta kertaa. Niillä on nyt uusi keittiökin ja kunnon tilat.
Suosittelen!- paksutantta
Kepulaiset tekee halvalla kun persut vei puoluetuet.
- onnistuneet juhlat
Kyllä Ruokala Maikista ehdottomasti parhaat tarjottavat,voileipäkakut,täytekakut ja muut tarjottavat juhliin.Kannattaa varata hyvissä ajoin,jos on vaikka ylioppilaasjuhlat tulossa.Itse olen moniin juhliin sieltä ottanut ja olen kyllä ollut tyytyväinen ja samoin vieraat ovat kehuneet.Puhelinnumeron ja osoitteen läydät kuhmolaisesta ja siellä voi mennä käymään paikanpäällä suunnittelemassa.
- joskus ostanut
On täällä kyllä muitakin parempia kakun tekijöitä kuin maikki, minä en ainakaan ottais sieltä ja ovat vielä kaiken lisäksi kalliita...
- leipuri3
Korkeanmäentieltä tieltä löytyy kanssa taitava kakkujen tekijä. Varmaan moni jää toiseksi. monia tekijöitä on kuten Puistokadultakin löytyy .
- ppppp....
Pimeässä pimeän töitä..juupa juu
- kardemumma
Maikki ainakin on hyvä.
- mai7
Maikki tekee parhaat täytekakut Kuhmossa.
- frhyki
Mistä saa parhaat näytekakut?
- kakkutaituri
Täältä saa parhaat kakaut , kehuja olen saanut kun olen tehnyt erilaisiin sukujuhliin.
- 24h/vrk
Jo on laiskuus huipussaan,15min pohjan teko 20 min täyttö ja koristelu.
Ja ei ole muka aikaa?? Pyydätkö naapurin rouvaa tyydyttämään ukkosi kun "itsellä ei aikaa". uusavuttomuus huipussaan. - Hyvässä seurassa
Nyt kun on naistenpäivä huomenna, kakun voi ostaa kokeeksi ja siitähän sen tietää,eikä kannata kutsua syömään ketään ilkeitä naapurin muijia.
- luovasti laiska
Ostin kakun kerran sieltä Kuhmosta Maksin läheltä olevasta leipomosta. Oli pieni putiikki mutta kakku oli tosi herkullinen. En tiedä vieläkö naisleipuri leipoo.
- Kahvilassa
Kotileipomo Karoliassa Toivasen Anja on leiponut sen kakun, joka oli siinä Maksiinin vieressä, mutta on lopettanut.
- luovasti laiska
Harmi. Nyt täytyy testata joku uus.
- Rouva Jakkupuvussa
luovasti laiska kirjoitti:
Harmi. Nyt täytyy testata joku uus.
Sotkamosta kauppareissulla ostetaan kaikki tuotteet,Kuhmon ylihintaiset pahanmakuiset ja vanhenneet ei sovi meidän koirallekaan,lupatkin tuodaan Sotkamostan monipuolisista,palvelukykyisistä,ystävällisistä tavarataloista ja mainioista erikoisliikkeistä,Kuhmon vähäosasilla onheikurasajasivasa.
- hyvvee
Rouva Jakkupuvussa kirjoitti:
Sotkamosta kauppareissulla ostetaan kaikki tuotteet,Kuhmon ylihintaiset pahanmakuiset ja vanhenneet ei sovi meidän koirallekaan,lupatkin tuodaan Sotkamostan monipuolisista,palvelukykyisistä,ystävällisistä tavarataloista ja mainioista erikoisliikkeistä,Kuhmon vähäosasilla onheikurasajasivasa.
Työttömien klubilla tekeväy halavalla ja hyvvee
- kn435
hyvvee kirjoitti:
Mitä riistäjiä?? Miksi aina halvalla. Kunnon työstä kunnon korvaus, eikä mitään kitsastelua.
- hehheeeeeee
hyvvee kirjoitti:
Persut vei puoluetuet kepulta.
- niin...
Rouva Jakkupuvussa kirjoitti:
Kas kun vielä passaa asustella kuhmossa...poloinen
- tanttatäti
täällä on kuitenkin kakuista kyse eikä käteenvedosta
- cambermusic
Riistäjä ruoskalla selkäämme soittaa
- kermakeisari
tuliko pitkäkin kakku? höhhöö !!
- kakkua on
eiköhä ne maksa elakkeeseen asti peruspäivärahhoo eli 45vuotta vielä tai enempi jos nostoot eläkeikköö ,siinä on kakkuu kerrakseen jos ei noutaja sitä ennen hae omijaan poekkeen van senhän näkköö jos sinne asti ellää.
- agitaattoriko
Huomioikaa, että tämän ketjun aloittajalla on tainnut olla mielessä saada kuhmolaiset haukkumaan ja solvaamaan paikallisia yrittäjiä ja leipojia. Ei kannata alentua siihen.
- Ei siivota,leivota
Pitopalvelu juhliin, niin sitten on aikaa seurustella vieraitten kanssa.
- 3promillenkokki
Jos leipurilla on munat ei kakkuun tarvita kun ruiskasee.......
- Herkku-derkku
Kaesan kotileipomosta saa tosi herkullisia täytekakkuja.
- kuhmonkerma
Turvat tukkoon vain Porokylän Leipomo täyttää meidän perheen kriteerit. Vain paras käy parhaille.
- Voihan kakku..
Täytekakusta tule hyvä, jos on mieluisat täytteet ja se on makuasia.Toinen tykkää marmeladista, toinen marjoista,on allerginen vadelmalle, mansikalle, pitää olla sokeritonta, gluteenitonta, laktoositonta,maidotonta.ym.Muistakaa sitten laittaa lappu näkyviin juhlijoille, ettei tarvitse sitten etsiä missä mitäkin olikaan.
Voileipäkakkussa ei sitten ole kalaa ja lihaa samassa kakussa, voi sitten allergiset syödä huoletta.- täytekukko
jo on vaekeata kuulostaa. oisivat syömätä..
- kielmies ite
ketzuppia kun sämbylän väliin turskauttaa niin ompi ihanata nuolla lämbimikxeen
- Rastin Kommunisti
Käydessäni männä viikolla Nurmeksesta ostamassa 16munan täytekakun rouvalleni kuulin sensaatiomaisen uutisen,kepulaisten joukossa on ollut yksi rehellinen ihminen. Juukalaisen maanviljelijän mukaan ei kuitenkaan varmaksi tiedetä millä vuosisadalla kyseinen,kunnioituksen ansaitseva henkilö on elänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075