sanoa. vähän jännä päivä... no olishan se kiva olla oikeasti yhteyksissä.
en nyt tiedä oikein
11
308
Vastaukset
- tiedätkö
Mikä estää?
- pitäisköhän
sitten ottaa yhteyttä.
- olisi mahtavuutta
jos niin tapahtuisi, että yhteyttä otettaisiin minuun!
- just laying here
Luuletko että hän pahastuisi jos kirjoittaisit hänen etunimensä tänne palstalle. Minä en pahastuisi jos nimeni näkyisi tällä palstalla. Hänestä en ole varma, pahastuisiko jos kirjoittaisin.
- noooooooooo.........
mikset ole yhteyksissä ja kerro jännästä päivästäsi ?
- daaa.
Höh. Mikä vika anonyymissä yhteydessä suomi24-hullujen kanssa??
Tietenkin kaikki olisivat ennemmin yhteydessä oikeasti sen tietyn kanssa. - 5+16
Nää on ihan yhtä tyhjän kanssa, ei täällä kukaa ota yhteyttä toiseen oikeassa elämässä, kunhan puhuvat ja pyytävät tunnistetietoja. Tuskin ottaisitte yhteyttä vaikka täältä löytyisi oma nimi sosiaaliturvatunnuksen kera tai joku muu idioottivarma tunniste.
- älkää menkö ansaan
Nämä ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja idioottivarman tunnisteen voi kirjoittaa yhdestä sun toisesta ihmisestä kuka tahansa.
- hiljaakin voi olla
Ei sitä aina ole pakko mitään sanoa. Joskus ei tiedä, mitä ajattelisi, joskus ei osaa pukea sitä sanoiksi.
itselläni olisi niin paljon kaikenlaista kerrtottavaa hänelle. Mutta en mä koko ajan höpöttäisi, haluaisin kuulla hänenkin juttujaan. - Vai jännää tänään?
No niimpä sattuukin olemaan huuuiiiii. Ennenkokematonta ja uutta, voi sattuakkin kipeetä, mutta ei mulle tee kipeetä. Mutta kyllä mä yritän silittää sen kipeen pois.
- Impye
En näe mitään syytä, miksi emme voisi olla yhteyksissä:) Näetkö sinä? Haluan tuntea sinut vielä kun olemme old and grey tai ainakin old:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826