Olen miettiny uutta autoa ja seatin on minulla ollut usein mielessä. Onko teillä kokemusta eri kokoisista seattimistä?? Ajattelin huomenna kokeilla kovaa seatintä ja eihän sitä tiedä vaikka kyydistä todella pääsisi nauttimaan. Olen kuullut myös että ihan halpaa seatintä ei kannata ostaa sillä niistä voi laueta nesteet helpommin pakaroille? Onkos tuo cupra r kaikkein kovin seatin? Vai onko muita mielenkiintoisia seattimiä? Seatin kiinostais kovasti? Huomenna aion ostaa seattimen!
Ostaisinko seattimen?
Seattimestä
3
185
Vastaukset
- osssss
Kysy konetta missä jakohihna niin moottori ehkä voi kestää.
Konserni myy ainakin skodassa vieläkin heikkoa jakoketjukonetta pikkuturbossa...- osssss
vielä unohtui, lue renkaan kyljestä TW-luku,pitää olla vähintään 400. Muuten unohda Seat.
- Hyundailla perille
Istuhan Seattimeeni, sanoi vanhempi herra liftaritytölle Leonin ratin takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232