Olen miettiny uutta autoa ja seatin on minulla ollut usein mielessä. Onko teillä kokemusta eri kokoisista seattimistä?? Ajattelin huomenna kokeilla kovaa seatintä ja eihän sitä tiedä vaikka kyydistä todella pääsisi nauttimaan. Olen kuullut myös että ihan halpaa seatintä ei kannata ostaa sillä niistä voi laueta nesteet helpommin pakaroille? Onkos tuo cupra r kaikkein kovin seatin? Vai onko muita mielenkiintoisia seattimiä? Seatin kiinostais kovasti? Huomenna aion ostaa seattimen!
Ostaisinko seattimen?
Seattimestä
3
204
Vastaukset
- osssss
Kysy konetta missä jakohihna niin moottori ehkä voi kestää.
Konserni myy ainakin skodassa vieläkin heikkoa jakoketjukonetta pikkuturbossa...- osssss
vielä unohtui, lue renkaan kyljestä TW-luku,pitää olla vähintään 400. Muuten unohda Seat.
- Hyundailla perille
Istuhan Seattimeeni, sanoi vanhempi herra liftaritytölle Leonin ratin takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125686Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835315- 1253344
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin893278- 1181064
- 561030
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130962- 43746
- 37745
- 23699