Olen kauan halunnut koiraa, mutta mietin sopiiko minulle elämäntilanteeni vuoksi koira. Haluan kuitenkin olla hyvä koiran omistaja.
Teen tällä hetkellä vuorotöitä: aamuvuoroa, iltavuoroa ja yövuoroja harvemmin.
Lisäksi asun yksin, tilavassa kaksiossa.
Voiko koiran jättää työpäivän ajaksi yksin?
Mahdollisesti saisin välillä jonkun tuttuni hoitamaan ja pitämään seuraa joksikin aikaa sillä aikaa kun olen töissä mutta sitä ei voi aina taata.
Lomaa en myöskään saisi paljoa järjestettyä kerrallaan ja pentukoiraahan tarvitsee ulkoiluttaa usein? Vai tottuisiko aikuinen koira nopeammin olemaan työpäivän ajan yksin? Vai onko väärin että koira joutuu olemaan yksin mahdollisesti koko sen ajan kun käyn töissä.
Muita yksin asuvia, töissäkäyviä joilla on koira? Kokemuksia kaipaisin :) Ja myöskin tuosta aikuisen koiran ottamisesta. Mitään ongelmakoiraa en kyllä mielellään ottaisi ensimmäiseksi koirakseni.
Sopiiko minulle koira?
pohtia
1
<50
Vastaukset
- kikkelitonttu
Kyllä sopii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944