Vaasalaiset naiset outoja...

........

Vaasalaiset on sit outoa porukkaa.

Oon viettänyt viimeset kolme kuukautta täällä vaasassa kaverin luona kyläillen... ja kun vaasassa menee baariin fontanaan, papinnenään, hulluun pulloon -ihan mihin vaan niin sieltä ja kaupungilta löytyy itsekkäitä, sisäänpäin kääntyneitä, pitkin nenän vartta ihmisiä kyttääviä naisia, jotka tavoittelee täydellisyyttä kaikin mahdollisin tavoin. Koppavia mimmejä pikku piireissään, asenne ongelmineen.

Näin Lappeenrantalaisena voi sanoa, että tosi ikävän vaikutelman olen saanut vaasalaisista naisista.

Onneksi olen tavannut myös paikallisia naisia, jotka eivät ole tälläisiä "neiti täydellisyys" tyyppejä. Kiitos kuuluu myös vaasalaisille miehille, jotka ovat rentoja ja mukavia -paria poikkeusta lukuunottamatta.

Onnekseni voin lukea sen, että en asu täällä. Hulluksihan täällä tulisi, sisäänkääntyneiden ihmisten kanssa.

En voi muuta sanoa, kuin että menkääpäs mimmit muualla suomessa käymään niin ehkä opitte mitä Nainen tarkoittaa. Se EI tarkoita pelkkää ulkonäköä.

44

6997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kentrumi

      Jaa nytkö sä sen vasta huomasit. Ja mä luulin että mä oon ainut joka on tuota mieltä. Onneksi on myös niitä poikkeuksia naisissa, mutta on kyllä harvassa.

      • Timey

        Olen TÄYSIN samaa mieltä!! Tilannetta kolme vuotta tarkkailtuani voi sanoa ettei kyllä hyvältä näytä, mutta ehkä eräänlainen ylimielisyys kuuluu vaasalaisnaisten luonteeseen, sääli sikäli...


      • kaikkein_järkevintä--
        Timey kirjoitti:

        Olen TÄYSIN samaa mieltä!! Tilannetta kolme vuotta tarkkailtuani voi sanoa ettei kyllä hyvältä näytä, mutta ehkä eräänlainen ylimielisyys kuuluu vaasalaisnaisten luonteeseen, sääli sikäli...

        Kaikkein järkevintä on lyödä täysin lekkeriksi


    • mä123

      Varsinki sisäpiirisyys yms. ihmetyttää...ollaan vaan omissa oloissa.
      Jotenki tuntuu et niitä ei kiinnostaa mitkää miehet. ..tai sit odotetaan et joku todella täydellisyys tulisi ja...
      en tiedä.

    • Heili

      No noita pintaliitopaikkoja (fontana/partyhouse) kansoittaa nää just 18-v täyttäneet typykät jotka ei vielä tiedä miten ihmisiä kohdellaan. Ne on vaan niin itseensä täynnä ja kopeita kun pääsevät kapakkaan, kun ne luulee että adonikset tulee ja vie suoraan tiskiltä bemarin etupenkille.

      Hullupullo/gigglin on sitten vähän varttuneemman ikäpolven paikkoja, siellä meno on jo fiksumpaa. Tosin sielläkin ne 20-v tyttäret jotka on kaks edellistä vuotta nuohonnu ed. mainittuja kapakoita yrittää nyt kaapata näistä sitten "vanhemman ja fiksumman miehen" itselleen.

      Royal/papinnenä on sitten enemmän vaihtoehtojengin ja opiskelijoiden ja vierailijoiden paikkoja. Niissä etiketti ei ole kovin kireää ja sieltä sattuu vastaan välillä ihan hauskojanin tapauksia.

      Mutta onhan noita paikkoja tässä torin ympärillä mihin voi imagon mukaan sitten soluttautua. Ja pienenä vihjeenä, ne fiksut naiset täällä vaasassa ei paljoo kuppiloissa kupeksi ;-)

      • Minä itse

        Tunnut tietävän fiksujen naaraiden lymypaikan. Mitähän tämän tiedon eteen pitäisi tehdä, että saisi sen käyttöön;)


      • Mjaah
        Minä itse kirjoitti:

        Tunnut tietävän fiksujen naaraiden lymypaikan. Mitähän tämän tiedon eteen pitäisi tehdä, että saisi sen käyttöön;)

        Eikö siellä jossain Fontanan alakerrassa Hartmaninkujan puolelta sisäänkäyden ole joku mesta, missä hyvää musaa ja vähän vaihtoehtoisempi meininki? Ainakin silloin oli, kun asuin Vaasassa.

        Mutta kuuma vinkki kaikille ikään, kokoon, sukupuoleen ja muuhun katsomatta: Svenska Teaternin kahvila.


      • Heili
        Minä itse kirjoitti:

        Tunnut tietävän fiksujen naaraiden lymypaikan. Mitähän tämän tiedon eteen pitäisi tehdä, että saisi sen käyttöön;)

        No en mä varmaksi osaa sanoa, mutta suurin osa niistä fiksuista naisista jotka itse tiedän yleensä käy amarillossa. Lähinnä muutamalla oluella/drinksulla. Plussaa on se että ensin voi syödä hyvin ja sitten jutustella jälkiruoaksi baaritiskillä ;-)

        Mutta kyllä sullekin mukavaa seuraa löytyy kunhan jaksat vaan etsiskellä. Kokemus auttaa tunnistamaan ne mukavat naiset niistä ei niin mukavista. Etsiminenhän on jo puolet löytämisen riemusta, joten mukavaa syksyä sinulle l"öytöretkien" parissa :-)


    • kyllästynyt

      Totta se on!muijat on niin ittee täynnä tääl vaasassa.En ole täältä kotoisin mut en kaukaakaan..Erilaisia on mm.Itä-suomessa,pohjosessa,turussa jo seinäjoellakin ollaan ihan eri maata..Joten saatanan paskahousu muijat!!Hajotkaa ja katsokaas ny vielä uudelleen ylpeyttänne ja miettikää,Vitun luuserit jos sanoo ettekö voi olla ihan omia ittejänne??ps.juu sisäpiiri hihittäjät TANA!!

      • no voi,voi

        teitin pöljien miesten laita.Johan pomppas, pojat/miehet miten olis vilkasu peiliin.Ettei vai vika miespuolisissa olioissa.


    • nainen

      ...mun mielesta Vaasassa on ihan RELAA porukkaa...!

      • Mies

        No se on sun mielipide, muttei se ole totta lainkaan.


      • justjoo..
        Mies kirjoitti:

        No se on sun mielipide, muttei se ole totta lainkaan.

        Tyhmää yleistää, enpä usko että se koppavuus ja muut asuinkaupungista johtuu.. Mikä tarve teillä on vaasalaisia naisia nyt niin haukkua, menkää ite muualle ja avatkaa silmät, niitä nirppanokkia löytää joka kaupungista..


    • ai mä vai?

      No, kappas vaan. Itseppä olen asunut Kouvolassa ja Elimäellä. Itärajan tuntumassa naisen ei sovi olla koppava, tiiätkö miksi? Tulee venäläinen nainen ja vie sun miehen.. tai siis mahdolliset miesehdokkaat.. Meillä vaasalaisilla naisilla on kyllä ( paitsi minulla) hiemän ylevät luulot itsestämme.. Me olemme liian itsevarmoja, sen vuoksi läskit teinit kävelee kaupungilla napapaidassa ja lantiohousuissa. Eikä sitte ole mikään kaunis näky kun läskit roikkuu vyötäröresorin peittäen. Yäk! Sanon minä ja ahdan napaani lisää karkkia. Verkkarit on sitte hyvä keksintö.

      • Lasipullo

        Läskit teinit???? Mun mielestä suurin osa täällä näkyvistä napapaita/lantiohousuteinitytöistä on anorektisia. Mut en mä mistään mitään tiedä. Mulla on pullonpohjalasit.


      • Toinen samanlainen
        Lasipullo kirjoitti:

        Läskit teinit???? Mun mielestä suurin osa täällä näkyvistä napapaita/lantiohousuteinitytöistä on anorektisia. Mut en mä mistään mitään tiedä. Mulla on pullonpohjalasit.

        Joo, kyllä niitä anorektisiakin näkyy mutta kumpi pistää ennemmin silmään; läski napapaidassa vai laiha? Veikkaisin läskiä. JA PUHUN NYT SIIS TODELLISISTA LÄSKEISTÄ, en niistä langanlaihoista typyköistä jotka peiliin katsoessaan näkevät ylipainoisen pulleron. Anoreksia ja bulimia ovat vakavia ja surullisia sairauksia ja toivon ettei kukaan sairastu viestini luettuaan moisiin sairauksiin. Mistä mä mitään tiedän, itse olen ylipainoinen ja iloinen.


    • Sella

      Se on ikävää ku pitää tulla tänne haukkuun kaikki vaasalaiset naiset pystyyn,kun on itte saanu muutamat pakit,kun on yrittäny hieltä haisevana,räkäkännissä,verkkarit jalassa iskeä varattua,sulle aivan liian kaunista muijaa..!

      Eiköhän niitä koppavia ihmisiä löydy joka kaupungista ja kummastakin sukupuolesta.Ei pidä heti yleistää,jos on itte polttanu näppinsä.

      Tai mistäs mä mitään tiedän,kun en ole mies enkä ole koskaan yrittäny iskeä naista Vaasassa tai muualla.Sen muistan vaan,että ku ite olin nuorempi ja biletin paljon,niin yleensäkin ärsytti yli kaiken olla baarissa,kun koko aika oli joku äijä vonkaamassa jotakin.Pidä siinä sitte hauskaa kavereitten kanssa,kun äijät luulee naisten olevan tyrkyllä ja jossain lihatiskillä.Ei kaikki naiset mene baariin siksi,että haluaa tulla isketyksi.Mutta kun miestä ei voi heti suoralta kädeltä torjua,sitte oot koppava.Ja jos yrität ystävällisesti olla torjumatta vaan alat jutella niitä näitä,niin heti on mies luulemassa jo ties mitä.Ja sitte sanotaan,että on kumma ku naiset antaa ymmärtää,mutta ei ymmärrä antaa.

      Eiköhän sitä nää päälle päin,kuka haluaa miesseuraa ja haluaako hän just susta miesseuraa.Esim.voit yrittää ensin saada katsekontaktia,katse kertoo jo paljon.Jos nainen on pienessä omassa piirissään eikä vilkuile miesten päälle,niin varmaankaan hän ei silloin seuraasi kaipaa...

    • Ekg4

      Treffipalstoja seuranneena ei sielä Vaasan naista näy
      ja Vaasassa ikäni asunu tosi tylsiä naisia täälä jos
      juttusille yrität tuhina käy ja käsilaukku tanassa.
      Totisia torvensiittajia.

    • PuhutAsiaa!

      Kyllä Ketjun aloittaja on niin oikeassa nimim. 40 vuoden kokemus aiheesta Luojan kiitos! tänne on muuttanut emäntiä muualta (tosin ei pidä yleistää Vaasalaisissa naisissa on myös niitä Helmiäkin) :)

    • VARAALLISTA TOUHUA

      ja pohjanmaan miehet aivan hulluja-käytös tavat nollassa.
      Mielessä vain pillu ..ei kaikki naiset käy baareissa sen takia että pitäisi
      saada ..
      Sivistykää miehet POHJANMAALLA!

    • Täyttäasiaa

      Kirjoittaja kirjoittaa niin totta kun olla voi,
      ilmankos nykyään, Vaasan miehistä 99% homppeleita..
      Onneksi tänne Suomeen on rakennettu tiet niin kulkemaan mukavien viehättävien naisten luo.

    • donhuanot

      hyvä katto vanhoja ja uusia kirjoituksia..mietin vaan onko kirjoittajat katkeria sinkkumiehiä? treffipalstojen ikiselaajia? gay touhu on valinta..luulisin että e-p alueella on jo yhtä paljon niitä..vai? mutta prosenttuaalisesti sinkkumiehiä lakeuksilla on naisiin nähden huomattavasti enenmmän ihan lehtitietojen mukaan..ns peräkammarin poikia..ja kyllä itse vielä 04 esim baarissa liikkuneena nyttemmin harvevemmin..sain juttuseuraa naikkosista...kaikki on kiinni itsestä ehkä...ei paikkakunnasta tai vastapuolesta..eikä vuodesta...onnea metsälle...ja aina voitte ottaa kalsarikännit ja runkata,life is life

    • Nakkitehtaan_Latvalaho

      Seinäjoella naiset sentään ymmärtävät, ettei se järvi soutamisesta kulu.

      • Sisämaasta

        Näin on ei ne tiedä kuinka laaja meri on!


    • SamanlaisiaVaasalaisia

      Kauhee yllätys, että maalaiset kitisee, kun vaasalaiset naiset pitää jotain tasoo. Tottakai pitäis heti päästä bylsiin johonkin suomenruotsalaiseen gyllenbergin sukuun. Ja juu en oo vaasalainen, suomenruotsalainen tai edes nainen. :) Vaasassa tullu työn puolesta pyörittyä ja oikein mukavaa sakkia, kun hetken tutustuu.

    • Biilostanetissä

      Eksiä on kaikki joiden kanssa on harrastunut seksiä

    • AFilologiA

      "pohjanmaalla viisaus on vanhoissa naisissa" kaikki muuttuu.

      Mites jos naisvallan negatiiviset vaikutukset pystytään osoittamaan biologisesti ?

      Evoluutiosta johtuen naiset ovat enemmän pesäkeskeisiä, he ovat kehittyneet huomioimaan enemmän oman ja yksityisen, he ovat yksilökeskeisempiä.

      Yksilökeskeisyys aiheuttaa sen että keskitytään enemmän yksilöön ja yksityiskohtiin, kun fokus on yksilössä jää iso kokonaiskuva ja kokonaiskehitys helpommin huomaamatta.

      Jos valta on niillä jotka eivät näe metsää puilta, niin mitä siitä seuraa ?

    • baanapena

      taitaapi olla oikeestaan naiset hyvinkin samanlaisia vaasa,kokkola,seinäjoki akselilla ainakin minun näkemys baari maailmassa mutta mustasukkaisten miesten määrä muuttaa väkisin naisten käyttäytymistä...taso niissä seinäjoki vitun mustasukkainen vaasa vähän alle riippuu paikasta..kokkola pikkusen vaasan alapuolella ja kokkolassa parhaat typsyt kyl

    • AitoAlkuperäinen

      Hyvä että huomasit tuon maailman tärkeimmän asian täällä niin sanotusta vaasalaisista.

      Mut, totuus on toinen, nämä juntti naiset ovat muualta oikeasti,
      tai sitten toisen polven maaltamuuttaneiden jälkikasvua,
      joista on hienoa esittää pikku kaupungin vaikeasti tavoiteltavaan neitejä.

    • Anonyymi

      Jotkut vaasalaiset tytöt ja naiset on miehekkäitä. On kokemusta kun olen asunut mustasaaressa ja käynyt lukion vaasan puolella. He käyttäytyvät jollain tavalla kuin miehet. Vihaavat ja kammoksuvat miehiä samalla tavalla. Jotain ei naisellista niissä on.

      Jos voi verrata niin tampereella ja hesassa on naisellisempia naisia. En tiedä miksi juuri vaasassa on niin miesmäisiä naisia?

      • Anonyymi

        Tarkoitin vihaavat ja kammoksuvat homoja samalla tavalla kuin miehet.


    • Anonyymi

      Miten niin outoa porukkaa. Yhden illan jutut "eivät" aina kiinosta.
      Alle 30 vuotiailla alkaa olla jo 2000 panoa takanaan,Yksihuoltajilla vielä enempi.
      Kotiäideiltä saa,jos sattuu olemaan sopiva aisankannataja heillä lasten isänä.
      Pikkupillut kaduilla hakee,sitä oikeaa raiskaajaa,josta voidaan käydä sitten käräjäoikeutta,kesätyöpaikojen kadotessa.
      Ei tässä mitään outoa ole,tätä on tehty koko itsenäisyyden ajan.

    • Anonyymi

      Mulla kokemusta noista naisista ja mun mielestä tyhjän tuntuisia. Moitin lähinnä sitä, että niillä jää sakkapuoli saareen.

    • Anonyymi

      3 kuukautta? Ei paljon työ paina sitten.

      • Anonyymi

        Juu seinäjoella olis kyllä rentoja naisia baarissa kun baarissa,pikku ongelma on sitten vaan kateelliset miehet,ne jotenkin haistaa ulkopuolisen kulkijan "apajilla"


    • Anonyymi

      Vaasalainen huora kuvittelee ettei olisi enää huora, kunhan van käy salilla, meikkaa ja pukeutuu hyvin.

    • Anonyymi

      Hurrinaiset vaikeampia vaasassa. Vai seurustelevatko lähinnä vain muiden hurrien kanssa.

      • Anonyymi

        En ole kyllä tavannut yhtään vaikeaa,päin vastoin tosi ihania ihmisä.
        Näistä Hurrumiehistä voi olla kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä tavannut yhtään vaikeaa,päin vastoin tosi ihania ihmisä.
        Näistä Hurrumiehistä voi olla kanssasi samaa mieltä.

        Hiema erilaisia kokemuksia sitten. Minut joku hurrinainen tönäisi seinään olivers inn hurribaarissa. Järjestyksenvalvoja tässä baarissa myös solvasi homovastaisella nimellä sen jälkeen kun hurrimies oli tönäissyt seinään.


    • Anonyymi

      Reppuri Duunarina ,kyllä ovat vähän outoja,Saisivat minustakin ihan hyvän,kimppakaverin 3/kk-1 vuodeksi asumaan kanssaan ihan täydellä palvelulla.
      Nämä työhommat kun ovat vaihtuvia,eri paikkakuntien välillä.
      Vaihtuvuus olisi varmaa eikä ,yksinäisyyden luulisi kovasti tuovan mielensairauksia.
      Ei tarvitsi sitä Jalasmökkiä raahata joka kuntaan.
      Tietenkin terveyskortit vaaditaan molemminpuolin.!

    • Anonyymi

      Kuka ihme näitä 20 vuotta vanhoja juttuja oikein kaivaa esiin, ja ennen kaikkea, että miksi..

      Ja mistä näitä löytyy...


      Aihe on tietysti ihan hyvä, ja nykyäänkin ihan ajankohtainen mut luulis että joku raja siinäkin olis, et kuin kauan joku suomi 24 jotain vanhoja kirjoituksia säästelee...

    • Anonyymi

      Yliarvostettuja ja yhtä vihamielisiä ja julmia kuin vaasalaiset miehetkin nuo naiset vaasassa.

    • Anonyymi

      + 50 ikäiset naiset on kuumia Vaasassa .Oikein hekumoivat ja nauttivat.Tapasin erään vaasalaisen yrittäjä naisen ja oli yksi parhaimmista pano öistä .Rintava ja hyvä kroppa vielä .Oi muistelo mitä vuosia 90 luvulla .

    • Anonyymi

      Suurinosa Vaasalaisista on outoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe