eläkemaksuissa duunarien eläkemaksujen rahan siirtäjä, eli siirtää duunarien rahaa eläkemaksuihin, herää kysymys koska maajussi itte rupee makseleen eläkemaksujaan sitä odotellessa olemme hyvin järkytteneinä ja sokissa siitä mitenkä maajussien eläkemaksuja maksellaan veroeuroista,,
duunarit maksaa työllään eläkemaksunsa,työnantaja on vain
4
<50
Vastaukset
- väinpastoin
Maajussit maksaa eläkemaksut omasta pussistaan, mutta duunarit ei maksa eläkemaksuja lainkaan. Ne maksaa työnantaja.
- häpee pöljäke,,
älä sönkötä maajussi ei maksa mitään vaan pummii maksut tuet duunarien veroeuroista ,,,
- 1hanna
Mitähän varten sitten on olemassa Maatalousyrittäjien eläkelaitos joka perii kolme kertaa vuodessa tuntuvan summan eläkemaksuja SUORAAN yrittäjältä laskulla. Jollei maksua tule se peritään viranomaisteitse. Kysympä vaan kun satun jotain tietämäänkin!?!
- jiikoor
onko viestiketjun aloittaja tyhmä vai muuten bimbo ???
olen täällä kyselly moneen kertaan , että miksi maksan myel-maksuja 7000 e /vuosi ja vaimoni palkansaaajana vain 2300 e /vuosi.
JO-PAn selitys oli , että vaimoni maksaa 6 % itse ja loput maksetaan verovaroin .
Jauhat samaa paaskaa päivästä toiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181