Onko paljon Hesarin lukijoita palstalla?
Mitä mieltä ollaan uudistuksesta?
Uusi Hesari
7
<50
Vastaukset
- aamun toimia....
Minusta tämä nykyinen Hesari on oikein hyvä. Mahtuu kooltaan pöydälle ja voi lukea sen siististi kahvia siemaillen. Taitto on myös ihan ok. Helppo on lukea. Olen tyytyväinen.
- en tilaa enää
täällä netissä jo jutut jo luettu, kun aamulla lehdenjakaja vasta on tuomassa lehteä..
Minä olen huomannut, että luen lehden nykyisin samaa vauhtia kuin iltapäivälehdet. Ihmettelen välillä, missä kaikki uutiset ovat, kun artikkelit eivät käsittele päiväkohtaisia tapahtumia. Sitten huomaan, että olen unohtanut lukea juuri sen osion lehdestä. Ovat kaikki niin saman näköisiä, että joku osa jää lukematta.
Yritän kovasti opetella hyväksymään uudistuksen. Mutta olen jopa sarjakuviin turhautunut. Onneksi siellä on Lassi ja Leevi. Ja Reetta.
Kukkakauppiaat kuulemma ovat hermona. Tabloidiin ei kukkasia saa pakatuksi.- Ramoona*
Tämä oli tervetullut uudistus, ihmeen kauan isoa broadsheet-kokoa on käytettykin. Ylisuureen sivukokoon on ollut syynä se, että Englannissa verotus määrättiin aikoinaan sivumäärän mukaan. En aina ole Hesarin linjoilla, mutta ei tällä talousalueella ilmesty parempaakaan sanomalehteä. Nopeasti tottui uuteen juttujen ryhmittelyynkin.
Aamiaispöydässä kompakti koko ja niitatut osat ovat ilman muuta entistä kätevämmät, ja siistimmin kulkee lehti mukana . Ennen katoin aamupala-astiat vastapäätä limittäin, sillä aina toisen lehden sivun kulma tarttui toisen voileipään tai ui jommankumman kahvikupissa. Nyt voimme istua nokikkain eikä kukkamaljakkoakaan tarvitse siirtää vaarallisesti pöydän äärilaidalle.
Uusiokäyttöä varten täytyy niitit irrottaa, siiten saa kääräistyksi biojäteastian. Kohopenkin alustaksi levitän sanomalehtiä ja aivan korvaamaton apu ne ovat olleet koiranpennun tultua kotiin. Anopillani oli pannumyssy, jonka verrattomana eristeenä oli tiukkaan rullatut sanomalehtikääröt kukin ommeltuna omaan lokeroonsa, ja samaan tapaan voi valmistaa vaikka mölkkypelin. Eiköhän tabloidi kärpäslätkäksikin taivu. Isäni kertoi äidin tunkeneen hänen takkinsa alle Savon Sanomia lämmikkkeeksi, kun tämä nuorena miehenä oli käynyt moottoripyörällä riiaamassa häntä kylmässä säässä. Sen huolehtivaisen eleen olemme kertoneet sukupolvelta toiselle, liekö siinä rakkaus saanut lopullisen sinettinsä.HS:n tabloid-koko on taitettu niin, että lehteä on mukava lukea. Olin hyvin ennakkomielinen, uudistuksen suhteen, mutta väärässä olin. Otan talteen mielenkiintoisia erikoisreportaaseja joskun myöhemmin luettavaksi. Hyvä uudistus.
- joutavoinen
Hyvä uudistus mielestäni. Luen jalkalampun alla tuolissa istuen lehdet ja olen huomannut helpommaksi entiseen verrattuna. Nykyinen koko on helpompi lajitella siinä lattialla tuolin vieressä ja lehden saa siinä koottua ja oiottua järjestykseen vietäväksi edelleen naisväelle luettavaksi.
Lukeminen, pitäen laajaa lehteä käsissään oli onkelmallista ja melko ruttuinen oli entinsen lehti kun oli lopulta sen lukenut. Naisväet antoikin palautetta siitä ruttuasiasta usein. - catleija ek
Turun Sanomilla ei ole suunnitteilla pienennettyä kokoa. Yksin kun kahvittelen ison pöydän ääressä niin ei ole tilan puutetta. Aamukahvipöydällä ovat kaikki tarvittavat tilpehöörit aina samassa järjestyksessä. Lehden lukua varten minulla on ollut kaksitehosilmälasit, jossa lukualue on tarpeeksi iso, nyt on myös pelkät lukulasit.
Turussa on kaksi kaupunilehteä, joista toinen muutti kokoa isommaksi. Tuli niin paljon protesteja että Turkulaisen oli palattava entiseen tabloid-kokoon.
En ole kiinnittänyt huomiota Hesariin, tuli vaan mieleen että taitaa olla aika paksu, kun paksu oli se isompikin lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457607IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2444643- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 711184
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61087Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128976Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 104925