Noin 7v.tta sitten alko yläreidessä äkillisellä sietämättömällä kivulla ,jota kesti puoli tuntia kerrallaan. Muutamia vuosia meni näin(syksyisin). Mutta nyt kipu on muuttunut "laimeammaksi" ja samalla jatkuvaksi. Kuitenkin niin,että esimerkiksi en pääse ulos lenkkeileen joka päivä. joskus olen kaupungin kadullakin "karjahdellut" kun on niin kipeää käynyt. Mitään ei tunnu koittelemalla ja terv.keskuslääkärille olen näyttänyt. Voisko sisäinen suonikohju olla näin kipeä? ( lekkeily tässä tarkottaa kävelyä).
Vasemman yläreiden kipu
5
427
Vastaukset
- Arvoituksellista
Tämä ei taida olla ihan naistentauteihin liittyvä juttu, vaikka nainen oletkin! Kannattaa investoida yksityislääkärikäyntiin, jollei tk:n yleislääkäri ymmärrä vaivaa. Vaikea kuvitella, mitä voisi olla. Tietysti voi olla säteilykipua esim. selästä. Itselläni välillä oli kuukautiskipuja, jotka säteilivät sekä etu- että takareisiin, tosin symmetrisesti.
Jos kipu olisi pohkeessa, niin verisuonisairauksista voisi epäillä laskimotukosta. En ole koskaan kuullut sisäisistä suonikohjuista. Suonikohjut tulevat pinnallisiin laskimoihin, kun niiden läpät pettävät tai esim. peräpukamien tai genitaalialueiden suonikohjujen muodossa, muista en ole kuullut puhuttavan.
Voisiko nivelrikko, bursiitti tms, oireilla reidessä? Tai oletko joskus huomaamattasi reväyttänyt jalan, ja se ei ole koskaan parantunut kunnolla?- Kokemusta on!
Kyllä sisäisiä suonikohjuja on.Mulla on leikattu.Ulkopuolella ei ollut oikeastaan mitään,ultralla selvisi ,että on vain sisäisiä. Leikattiin....
- hemmabarabara
Minulla hölkkäilijän tausta ja kivut myös jokapäiväisiä ja askareita rajoittava. Oletan kysymyksessä olevan omalla kohdallani reiden limapussin tulehdus. Tutkimuksissa ei erityisiä löydöksiä ja todella hankala kertoa l.vastaanotolla oireista kun paikalla olessa ei juurikaan kipuja. Odottelen 3. Ultraan menoa.
- Aboriginaali
Kysymyksessä saattaa olla laskimotukos, joka saattaa johtaa aivoinfarktiin, joka olisi hoidettava pois mahdollisimman pian, ettei syntyisi aivovaurioita.
Tässä tietoa asiasta.
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/tunnistatko-laskimotukoksen/#.VrZLghiLQb0
-------------------------------------------------------------------------- - konko
ettei ole nivelessä? mulla oli joskus ja rengaismainen punoitus persauksessa kuukauteen ei voinut kävellä kirjan mukaan ruusu
en käynyt lääkärissä
olin juoppo ja lopettanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760