Löytäisinkö täältä kokemuksia reumalääkäreistä? Etsiskelen ymmärtävää ja hyvää reumalääkäriä länsisuomesta!
Kotikunnastani sellaista ei löydy, joten pitää etsiä yksityistä lääkäriä muualta.
Kokemuksia pliis
Reumalääkäri
3
596
Vastaukset
- näin on
Älä ainakaan mene Tampereelle (no ei nyt ihan Länsi-Suomessa...) Maria Hypenille, lätkii diagnooseja ihan kuinka sattuu.
- etsiskelen
Häntä kehuttiin kyllä..?
Antaako siis turhaan niitä diagnooseja?- näin on
Ainakin täällä päin on kokemusta täysin virheellisestä diagnoosista. Jouduimme menemään toiselle reumalääkärille, koska Kela ei hyväksynyt Hypenin kirjoittamaa B-lausuntoa. Tämä lääkäri kertoi, että varsinkin Tampereen alueen reumalääkäreillä on paljon ongelmia kun ovat joutuneet setvimään näitä virheellisiä diagnooseja. Hypen tekee tilastollisesti paljon enemmän selkärankareumadiagnooseja kuin muut reumatologit, mikä on suoraan sanottuna vähintäänkin epäilyttävää. Lääkärit ovat usein hyvin kollegiaalisia, joten se että toinen lääkäri puhuu asiasta potilaalle näin suoraan, kertoo minusta aika paljon. Lisäksi Hypenin kirjoittamassa B-lausunnossa oli useita pahoja asiavirheitä, koskien mm. aiempia sairauksia ja potilaan ammattia. Ja vielä kirsikkana kakun päällä oli määrännyt reumalääkkeen, joka ei edes sovi hänen itsensä diagnosoiman reumatyypin hoitoon.
Eli oman kokemuksen, Kelan reaktioiden ja kuulemani perusteella sanoisin että antaa turhia ja vääriä diagnooseja. Varmaan joskus osuu oikeaankin, mutten kyllä voi millään suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043