Milloin peukkubaari valmistuu? Aika pieneltä näyttää
Uuron ABC
9
1412
Vastaukset
- APSI UURO
Kuulemma kesäkuussa aukeaa. Joo pieneltä näyttää. Mitähän vanhalle Shellille tapahtuu?
- bcdefg123
Kyllä sinä sinne sovit, ollos huoleton!
Vanha rakennus puretaan ja tilalle tullee pari polttoainepumppua. Aluehan on s-ryhmän maata. Siistii kun Uuro saa kunnon liikenneaseman! - hdjdjdj
Ole huoleti, varmaan hyvin käy sillekkin. Kohta me ollaan täällä karjalassa ihan kuin entisessä naapurissa. Iso kolhoosi, työpaikka, pankki , terveydenhuolto ym. iloisesti saman toimijan kautta. Tulee ihan kommunismi mieleen.
- Oikein lihava
En tiedä mahdunko, kun olen niin lihava. Mut toisaalta voi laihtua kun ei mahdu kauppaan. No pitää ruveta ulkoruokintaan.
- olenjilaihtunut20kg
Ja voihan sitä olla syömättä niin laihtuu niin varmasti mahtuu
- abc kissa kävelee
Aukeaa 19,6.2013
- nuorruusvuuet
Joopa joo ennen vanhaan uurossakin oli Yöbaari tais olla kaksikkii en niin tarkkaan muista kun aikkookin siitä kun siellä seikkailin on jo liki iäissyys niin se vain on posti auto män joskus aamuyällä Juukkaan jonka kyyvissä mänttiin kottiin no eipä nyt muuta tällä kertaa,
- joskus vain
Minäkin muistan Uuron yöbaarit,tuli teininä siellä joskus istuttua Uuron lavalta pois tullessa ja yö postiautossa pääs poies,kuskit oli mukavia meille nuorille.(nuoruuden haikailua kai)
- markon kaveri
Hirvittävää bulkkiröppöä ja automaattikahvia varmaan kuin muistakin ABC ja ass-marketeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703