Milloin peukkubaari valmistuu? Aika pieneltä näyttää
Uuron ABC
9
1487
Vastaukset
- APSI UURO
Kuulemma kesäkuussa aukeaa. Joo pieneltä näyttää. Mitähän vanhalle Shellille tapahtuu?
- bcdefg123
Kyllä sinä sinne sovit, ollos huoleton!
Vanha rakennus puretaan ja tilalle tullee pari polttoainepumppua. Aluehan on s-ryhmän maata. Siistii kun Uuro saa kunnon liikenneaseman! - hdjdjdj
Ole huoleti, varmaan hyvin käy sillekkin. Kohta me ollaan täällä karjalassa ihan kuin entisessä naapurissa. Iso kolhoosi, työpaikka, pankki , terveydenhuolto ym. iloisesti saman toimijan kautta. Tulee ihan kommunismi mieleen.
- Oikein lihava
En tiedä mahdunko, kun olen niin lihava. Mut toisaalta voi laihtua kun ei mahdu kauppaan. No pitää ruveta ulkoruokintaan.
- olenjilaihtunut20kg
Ja voihan sitä olla syömättä niin laihtuu niin varmasti mahtuu
- abc kissa kävelee
Aukeaa 19,6.2013
- nuorruusvuuet
Joopa joo ennen vanhaan uurossakin oli Yöbaari tais olla kaksikkii en niin tarkkaan muista kun aikkookin siitä kun siellä seikkailin on jo liki iäissyys niin se vain on posti auto män joskus aamuyällä Juukkaan jonka kyyvissä mänttiin kottiin no eipä nyt muuta tällä kertaa,
- joskus vain
Minäkin muistan Uuron yöbaarit,tuli teininä siellä joskus istuttua Uuron lavalta pois tullessa ja yö postiautossa pääs poies,kuskit oli mukavia meille nuorille.(nuoruuden haikailua kai)
- markon kaveri
Hirvittävää bulkkiröppöä ja automaattikahvia varmaan kuin muistakin ABC ja ass-marketeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181399
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!411266Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501019- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84803Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645