Olen kärsinyt inhottavasta alamaha kivusta nyt jo kuukauden verran. Nyt se on niin pahana että hakeuduin lääkäriin. No ultraanhan siitä lähete jonnekin parinviikon päähän meni. Epäilen itse ett siellä olisi sellainen nesterakkula kun kerta minulla on PCO.
Tänään alamaha onkin turvonnut vasemmalta puolelta huomattavasti isommaksi! odotan että se puhkeaa ja tulee niin tuskaisen kipieää. Jokatapauksessa joku siellä painaa hermoon ja tekee tosi inhottavaa särkyä mihin ei meinaa auttaa mikään.
Mutta luulen kärsineenki myös hiivasta ptikään. Nyt mietinkin että onkohan pahanhajuinen ja rinsas valkovuoto tän oletetun kystan syytä.. Onko kenelläkään aiheuttanut vuotia silloin kun se on ollut vielä ehjä?
Munasarja kystan oireita?
2
185
Vastaukset
- monivaivainen
saattaahan sulla olla joku bakteeritasapainon epäsuhta ja tullut emätintulehdus hiivasta .paha haju viittaa emättimessä jonkinsortin tulehdustilaan joka on papassa ja eri menetelmin nähtävillä.mainitse tosiaan se paha haju haitta vuodossa,joska lääkäri otattaa oikeat kokeet.en tiesä enkä usko että kysta oiheuttaa pelkästään tulehduksia.
- schsch
Kun mulla oli kysta, niin hiivakierre oli ihan jatkuva. Kipuja itse kysta aiheutti vasta siinä vaiheessa, kun se kiertyi ja meni kuolioon. Silloin se pullotti vatsassa niin kuin olisin raskaana ollut ja vatsanpeitteet oli ihan kivikovat. Kivut oli kyllä sitä luokkaa, että ambulanssilla piti sairaalaan mennä. Munasarjat ja kohtu jouduttiin poistamaan, ja hiivakierrekin loppui samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760