Onko mahdollista?

Jane

Onko mahdollista olla raskaana, kun oli yhdynnässä kaksi kertaa ovulaation aikoihin ja mies ei tullut sisään?

Olen pessimistinen ihminen, joten en oleta liikoja vaan yritän odottaa ensi viikkoon alkaako kuukautiset vai ei. Kuitenkin haluan kysyä voiko se mitenkään olla mahdollista.

Jos kuukautiset ovat säännölliset (kierto 30pv) niin tuleeko ovulaatio myös säännöllisesti? Vai voiko ovulaatio silti tulla ja mennä "epäsäännöllisesti" eikä kierron puolivälissä?

Kiitos jo etukäteen. Hyvää syksyn jatkoa kaikille odottajille ja lasta toivoville!!

6

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nyt en kyllä ymmärrä...minkälaisesta yhdynnästä on ollut kyse jos mies ei ole ollut sisällä? Vai tarkoitatko ettei mies lauennut sisääsi? Jos tarkoitit tuota viimistä vaihtoehtoa niin onhan siinä mahdollisuus koska mieheltähän "valuu" sitä spermaa varsinkin jos joutuu kovastikkin jarruttelemaan ettei laukea. Tod.näköisyyshän on pieni mutta mahdollisuus on kuitenkin olemassa.

• Jane

Sitä tarkoitin, että mies ei lauennut sisään. Kyllä mies sisällä oli ja kauankin, mutta lopuksi laukesi ulos.

Eli mahdollisuus tulla raskaaksi on erittäin alhainen?

• minä vaan

Mun kaveri on tullut tuolla vanhimmalla ehkäsykeinolla eli "tekemällä maton navalle" tullut 2 kertaa raskaaksi...hih juu todellakin se on hyvinkin mahdollista.Ja mikä hauskinta kun ne yritti sit kolmatta ei meinaanut tapahtua mitään.Eli siis hauskaa näin jälkikäteen pohdiskeltuna.

• Jane
        minä vaan kirjoitti:

Mun kaveri on tullut tuolla vanhimmalla ehkäsykeinolla eli "tekemällä maton navalle" tullut 2 kertaa raskaaksi...hih juu todellakin se on hyvinkin mahdollista.Ja mikä hauskinta kun ne yritti sit kolmatta ei meinaanut tapahtua mitään.Eli siis hauskaa näin jälkikäteen pohdiskeltuna.

Tässä tilanteessa voi vain odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää. Tällainen odottaminen vasta inhottavaa onkin, koska ei halua miettiä asiaa mutta väkisin se pyörii mielessä harva se hetki.

Oon alkanut saada jo oireita, kun olen lukenut liikaa näitä odotus keskusteluita.:) Tämän viikon olo on ollut huono, tuntuu että ruoka nousee ylös ja mikä väsymys!! Kaksi päivää mennyt nukkuen. Olen kuitenkin kuitannut asian sillä, että loma loppui juuri ja palasin arkeen ja samalla minulla on flunssaa.

Mutta katsotaan nyt alkaako kuukautiset vai ei. Raskaustestinhän voi tehdä heti, kun menkat ovat päivänkin myöhässä. Olenko oikeassa?

• ...
        Jane kirjoitti:

Tässä tilanteessa voi vain odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää. Tällainen odottaminen vasta inhottavaa onkin, koska ei halua miettiä asiaa mutta väkisin se pyörii mielessä harva se hetki.

Oon alkanut saada jo oireita, kun olen lukenut liikaa näitä odotus keskusteluita.:) Tämän viikon olo on ollut huono, tuntuu että ruoka nousee ylös ja mikä väsymys!! Kaksi päivää mennyt nukkuen. Olen kuitenkin kuitannut asian sillä, että loma loppui juuri ja palasin arkeen ja samalla minulla on flunssaa.

Mutta katsotaan nyt alkaako kuukautiset vai ei. Raskaustestinhän voi tehdä heti, kun menkat ovat päivänkin myöhässä. Olenko oikeassa?

Joo, testin voi tehdä heti kun menkat on myöhässä. Mutta ehkä kuitenkin kannattaa odotella vielä muutama päivä yli sen, jos on kovinkin epäsäännöllinen kierto, mutta jos menkat ovat säännöliset niin sitten heti vaan. Ja jos tulee hailakka viiva niin raskaana olet :) Aina se ei nimittäin ole niin tumma mitä siinä ohjeessa on esimerkkinä.

• Minä vaan

Hauska kuulla, että joku on ihan samassa tilanteessa kuin minä itse. Itse haluaisin kovasti jo pientä, mutta mies hieman jarruttelee (niin mutta ehkäisy on kuitenkin vain tuo keskeytetty yhdyntä, joten mahdollisuus on ja mieskin sen tiedostaa) =)
      Tsemppiä sinulle muille =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      99
      2683
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1575
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe