Äänenvaimennin pois?

35835

Joo sori nyt vaan kun suomi24 paskassa ei ole omaa osioita ilma-ase harrastajille tämä on perseestä joten tehkää nyt niitä valituksia ja palautteita niin ei häiritse nämä täällä ''väärillä'' palstoilla.

Ostin tossa gamo pt80 tactical.
Miten ihmeessä tuo äänenvaimennin saadaan tuosta pois? Kun pyöritän niin siihen jää sen piippu vielä kiinni. En viitsi väkiseen kiskoa kun en tiedä miten tuo otetaan pois. Jos siis tiedät mikä se kikka on millä sen saa pois niin kerrothan kun en sitä itse keksi eikä käyttiksessä siitä lue mitään.

Toinen.. satun omistamaan vaan yhden luotirullan (4,5mm 8-luotia) mistä saisin samanlaisia pari lisää. Googlasin ja googlasin mutta ei vaan löydy mistään. Pelkästään ilmakivääreille, normi lippaita ja revolvereille mutta ne eivät käy tähän gamoon mikä itsellä on. Ei edes gamon sivulta löytynyt tai en ainakaan osannut hakea.

Kiitos jos löysitte mieltäni askarruttavii kysymyksiin vastaukset.

JA MUISTAKAA TEKIN JÄTTÄÄ PALAUTE SIITÄ ETTÄ SAATAISIIN ILMA-ASEILLE OMA PALSTA SUOMI24:jään

2

283

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailija.

Turhaan anteeksipyytelet, sillä onhan ilmakiväärikin ase. Tosin miksi kyselet vaimentimesta ja varalippaasta "tähtäimet" osiossa. Eli voisit opetella kirjoittamaan oikealle palstalle.

Parhaiten kysymyksiisi saisit vastauksen käväisemällä liikkeessä mistä ostit aseen. Voisit myös kysäistä maahantuojalta.

• kuminuijalla

Mulla irtos just toi vaimentaja kun pistin ens pislarin viilapenkkiin ja tietysti kangasta väliin ettei naarmuunnu ja sit koputtelin vaimentajaa kumivasaralla jonkun aikaa ja sitten se melkein kuin itsestään irtosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1066
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      328
      1060
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      807
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      661
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      660
    Aihe