Joo sori nyt vaan kun suomi24 paskassa ei ole omaa osioita ilma-ase harrastajille tämä on perseestä joten tehkää nyt niitä valituksia ja palautteita niin ei häiritse nämä täällä ''väärillä'' palstoilla.
Ostin tossa gamo pt80 tactical.
Miten ihmeessä tuo äänenvaimennin saadaan tuosta pois? Kun pyöritän niin siihen jää sen piippu vielä kiinni. En viitsi väkiseen kiskoa kun en tiedä miten tuo otetaan pois. Jos siis tiedät mikä se kikka on millä sen saa pois niin kerrothan kun en sitä itse keksi eikä käyttiksessä siitä lue mitään.
Toinen.. satun omistamaan vaan yhden luotirullan (4,5mm 8-luotia) mistä saisin samanlaisia pari lisää. Googlasin ja googlasin mutta ei vaan löydy mistään. Pelkästään ilmakivääreille, normi lippaita ja revolvereille mutta ne eivät käy tähän gamoon mikä itsellä on. Ei edes gamon sivulta löytynyt tai en ainakaan osannut hakea.
Kiitos jos löysitte mieltäni askarruttavii kysymyksiin vastaukset.
JA MUISTAKAA TEKIN JÄTTÄÄ PALAUTE SIITÄ ETTÄ SAATAISIIN ILMA-ASEILLE OMA PALSTA SUOMI24:jään
Jelphh
4y45by45
3
176
Vastaukset
- Gamoman
Eipä kannata irrottaa "vaimenninta". Piippu jatkuu "vaimentimen " sisään. Pidemmällä piipulla aikaan hieman pitempi ja suorempi lentorata.
- rfbjb
Työnnä se gamoperseesees ja pidä siellä ja lakkaa kyselemästä joka pastalla samaa asiaa.
- 4y45by45
Olen sinne yrittänyt sovittaa mutta juuri sen tähden haluan vaimentajan pois, kun ei mahdu. Haluatko tulla kanssani sovittamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454