Sitä mää vaan mietin että kun oon nyt 15 vuotta ja painan 44kg ja pituutta löytyy 166cm!! Ja mää käyn aika usein tarkistamassa että mun painoo pysyy siinä 44kg, mää en halua lihoo tästä yhtään enempää!! Mää syön tosi vähän, ehkä aamupalan sit koulussa ja iltapalan!! Ja se koulussa syöty ruoka on ehkä pieni peruna yks lihapulla!! Mietityttää vaan että oonko mää vai onko musta tulossa anorektikko!! on se nyt aika outoo kun mää haluan pitää painon siinä 44kg en yhtään yli ja sen takia mää en syö kunnolla!! Ja paljon mielummin mää oon yli laiha kun vähääkään läski!!
minä, anorektikko?
6
1341
Vastaukset
- *kokenut*
En usko et sust mitn anorektikkooo on viel mut siihen suuntaan viittaavia oireita...
Kannattaa syödä normaalin ruoka ympyrän mukaan koska siinä pysyt siinä normaalissa painossa!...
kerroit että painat 44kg ja pituus on 166cm ja paino indexi sul on 16.0 joka tarkoittaa sitä että sulla on alipainoa merkittävästi eli rupea syömään ihan normaalisti äläkä syö enää 18.00 jälkeen jolloin et sitten liho...ja iltasin ei kannata syödä sitte banaania sekin lihottaa!!!mieluiten ole sopiva kuin alipainoinen...alipainoiset eivät ole kaunista näkyä...(ei pahal) - laku81
kyllä sä taidat olla anorektikko. mä olen 161/47 ja liian laiha monien mielestä.Mäkään en syö juuri mitään kun ei ole nälkä. Mä vaan haluaisin laihtua ja laihtua. Sitten olen tyytyväinen kun painan 40 tai allekin. Tsemppiä vaan kuminainen
- lähellä käynyt
sillä keinon pääsee tiputukseen viimein kuin elimistö ei enään saa tarvitsemaansa. nesteenähän ne pystyy kyllä sairaalassa ravintoa antamaan eli suoraa suoneen. elää jonkun aikaa silläkin keinon.
- mä vaan
On se kumma kuinka saman pituisilla ihmisillä voi paino olla niin eri.
Itse olen toisesta ääripäästä kuin sinä eli 166cm/126kg
Mut alan laihduttamaan ja laihdutan niin kauan kuin painoindeksini on noin 20. - IiNa
jaahas. no en nyt tiiä onko sulla anoreksiaa sentäs. mutta aikas laiha olet joo. saisit kyllä lihoa. ettei sen puoleen.. meen nyt syömään... tai jonnekkin... hei...
- Pulla
Sun kannattaa alkaa syömään, ettet kuole tuohon sairauteen. Minä olen 159cm/80kg - parikymmentä kiloa sais lähteä, mutta muuten olen terve, hyväkuntoinen ja iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015