Rakkaus-suhe

EI OLE!!!

mitään leikkiä, jos pettää, niin sitten erotaan. En kykene käsittämään, että jotkut ovat pettämisen jälkeen vieläkin yhdessä. Se ei ole rakkautta vaan läheisriippuvuutta paremman puutteessa. :)..:(

40

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä sitten?

Jos ei tule toimeen omillaan, niin minkäs teet?

• Oletko armoton?

Ei se kuules ole ihan noinkaan.Et ilmeisesti ole kuullut anteeksiannosta koskaan?
      Ainakin sen ensimmäisen kerran voi antaa anteeksi.Koska kukaan meistä ei ole täydellinen.

• EI OLE!!!

EN koskaan voisi antaa. Se oisi sillä selvä! Empä tiedä montaa kaverien suhdetta jossa ei olisi näin tapahtunut.

• EI OLE!!!
        EI OLE!!! kirjoitti:

EN koskaan voisi antaa. Se oisi sillä selvä! Empä tiedä montaa kaverien suhdetta jossa ei olisi näin tapahtunut.

Siksi liputankin kaverisuhteiden puolesta, koska niissä ei voi pettää, kuin luottamuksen.

• Kuuleppa kun

se astia mikä on kerran mennyt rikki, sitä et saumoitta saa koskaan entiselleen. Näin on tosi!
        Riko joku astia, kerää kaikki palaset talteen, ota hyvää liimaa, liimaa ne palaset yhteen niin hyvin kuin se suinkin on mahdollista. Anna liimausten kuivua ja tarkasta liimaukset.

Vaikka kuinka hyvin liimasit sen astian ehyen näköiseksi, niin ne liimauksen kohdat on ikuisesti näkyvillä, niitä et voi piilottaa.
        Sama pätee pettämiseen, vaikka kuinka lupaat antaa anteeksi ja unohtaa, niin et pääse eroon siitä että sinut on petetty, ja ne säröt suhteessa, ne vaan katkeroittaa ja pelottaa että jos kuitenkin vielä sama edessä.

• Armottomuutta
        EI OLE!!! kirjoitti:

Sitten jos itse ei olisi noin täydellinen pyhimys, vaan joskus lankeaisitkin pettämään.
        Eikö silloin ole itselläsikään mitään kanttia selitellä erehtyneesi ja pyydellä anteeksi?Jos sinulla on tälläinen armoton periaate, että anteeksi ei anneta, ei kertaakaan.Vaikka kuinka haluaisi säilyttää suhteensa ja saada pyyhittyä ensimmäisen ja viimeisen mokansa pois.Senkö vaan pitää päättyä siihen?
        Aina pettäminen ei tarkoita ollenkaan sitä, että lakkaa rakastamasta pettämäänsä ihmistä.Vaikka onkin tehnyt tälle vääryyttä.Ihmiset tekee suhteissaan niin paljon kaikenlaista vääryyttä toisilleen, ei pettäminen ole ainoa vääryys.Mutta miksihän siitä on tehty se pahin ja anteeksiantamaton vääryys?

• EI OLE!!!
        Armottomuutta kirjoitti:

Sitten jos itse ei olisi noin täydellinen pyhimys, vaan joskus lankeaisitkin pettämään.
        Eikö silloin ole itselläsikään mitään kanttia selitellä erehtyneesi ja pyydellä anteeksi?Jos sinulla on tälläinen armoton periaate, että anteeksi ei anneta, ei kertaakaan.Vaikka kuinka haluaisi säilyttää suhteensa ja saada pyyhittyä ensimmäisen ja viimeisen mokansa pois.Senkö vaan pitää päättyä siihen?
        Aina pettäminen ei tarkoita ollenkaan sitä, että lakkaa rakastamasta pettämäänsä ihmistä.Vaikka onkin tehnyt tälle vääryyttä.Ihmiset tekee suhteissaan niin paljon kaikenlaista vääryyttä toisilleen, ei pettäminen ole ainoa vääryys.Mutta miksihän siitä on tehty se pahin ja anteeksiantamaton vääryys?

Eroisin varmaa heti, jos pettäisin. En tiedä mitään niin epäkunnioittavaa toista kohtaan.

• Ei voi luottaa 100%
        Kuuleppa kun kirjoitti:

se astia mikä on kerran mennyt rikki, sitä et saumoitta saa koskaan entiselleen. Näin on tosi!
        Riko joku astia, kerää kaikki palaset talteen, ota hyvää liimaa, liimaa ne palaset yhteen niin hyvin kuin se suinkin on mahdollista. Anna liimausten kuivua ja tarkasta liimaukset.

Vaikka kuinka hyvin liimasit sen astian ehyen näköiseksi, niin ne liimauksen kohdat on ikuisesti näkyvillä, niitä et voi piilottaa.
        Sama pätee pettämiseen, vaikka kuinka lupaat antaa anteeksi ja unohtaa, niin et pääse eroon siitä että sinut on petetty, ja ne säröt suhteessa, ne vaan katkeroittaa ja pelottaa että jos kuitenkin vielä sama edessä.

Ainahan se muisto pettämisestä mielessä kummittelee ja jättää jäljen.
        Ihmiset on ikävä kyllä epäluotettavia maailman kiusauksissa ja himojensa ja tunteittensa vietävissä.Et oikeastaan koskaan voi luottaa kehenkään ihmiseen 100% Jos luotat näin johonkin ihmiseen, petetyksi tuleminen on entistä kovempi isku.

• Uskon, että

rakastava ihminen voi antaa anteeksi, mutta rakastava ihminen ei petä.

• Panosuhde ei

sovi minulle varsinkaan kaverin kanssa ja parisuhde on vedätystä silloin kun toinen pettää.Yhdenyön hommat on pop.

• ei varmasti o

Onko nyt hienoo koukkia kumilla vai ilman toukkia toisten munista :)?
        Yhet yöt tuntemattoman kanssa ovat jotekin vastenmielinen, mutta kaikki tallaan tyylillään.

• Sanotaan
        ei varmasti o kirjoitti:

Onko nyt hienoo koukkia kumilla vai ilman toukkia toisten munista :)?
        Yhet yöt tuntemattoman kanssa ovat jotekin vastenmielinen, mutta kaikki tallaan tyylillään.

että elämä opettaa.En todellakaan munia kouki.Yhdenyön jutut on reiluja ilman mitään apulantaa.

• ei varmasti o
        Sanotaan kirjoitti:

että elämä opettaa.En todellakaan munia kouki.Yhdenyön jutut on reiluja ilman mitään apulantaa.

MIten vitussa nainen joka harrastaa yksiäyöitä voi hyvällä omallatunnolla pitää itseään jotenkin arvossa. Kaapii joka toinen vkl eri miesten mällejä pillustaan. hyi helvetti.

• Nainen olen
        ei varmasti o kirjoitti:

MIten vitussa nainen joka harrastaa yksiäyöitä voi hyvällä omallatunnolla pitää itseään jotenkin arvossa. Kaapii joka toinen vkl eri miesten mällejä pillustaan. hyi helvetti.

mutta samaa mieltä sinun kanssa!

Sitä vaan ihmettelen että miten miehet voi vaikka joka päivä olla eri naisen kanssa ja kaavituttaa niitä mällejä pilluista? Kuulutko niihin jotka ei välitä ketä panee, kunhan vaan saa panna?

• ei varmasti o
        Nainen olen kirjoitti:

mutta samaa mieltä sinun kanssa!

Sitä vaan ihmettelen että miten miehet voi vaikka joka päivä olla eri naisen kanssa ja kaavituttaa niitä mällejä pilluista? Kuulutko niihin jotka ei välitä ketä panee, kunhan vaan saa panna?

En. Huonot kerrat opettaa odottamaaan sitä oikeaa. Voi olla, että kuolo korjaa, koska olen niin tumpelo.

• EI OLE!!!

vaikka yksin on välillä perseestä, niin silti jotenkin helpompaa, kun miettisi että olisi riippuvainen jostain toisesta ja sen tekemisistä.

• Kaipaat

siis jotakin kaveriasi sellaiseen suhteeseen jossa ollaan tullaan ja mennään?
        En pystyisi moiseen kirveellä pakotettunakaan.

• EI OLE!!!
        Kaipaat kirjoitti:

siis jotakin kaveriasi sellaiseen suhteeseen jossa ollaan tullaan ja mennään?
        En pystyisi moiseen kirveellä pakotettunakaan.

En kaipaa. En kaipaa ihmistä lähelle, koska en tule niiden kanssa pidemmän päälle toimeen. Panosuhteetkaan eivät ole juttuni.

• Sitten ollaan
        EI OLE!!! kirjoitti:

En kaipaa. En kaipaa ihmistä lähelle, koska en tule niiden kanssa pidemmän päälle toimeen. Panosuhteetkaan eivät ole juttuni.

samanlaisia k-päitä.

• EI OLE!!!
        Sitten ollaan kirjoitti:

samanlaisia k-päitä.

Jes. Hyvä juttu. ollaan sitte varmaan jotain sieluntovereita.

• Voi olla
        EI OLE!!! kirjoitti:

Jes. Hyvä juttu. ollaan sitte varmaan jotain sieluntovereita.

mahdollista sekin tai sukulaisielut.

• EI OLE!!!
        Voi olla kirjoitti:

mahdollista sekin tai sukulaisielut.

Hyvä katso sinäkin tarkkaan ja pidä kuspäät kaukana!!

• Näinhän
        EI OLE!!! kirjoitti:

Hyvä katso sinäkin tarkkaan ja pidä kuspäät kaukana!!

me teemme all the time.Olen tarkkanäköinen.

• EI OLE!!!
        Näinhän kirjoitti:

me teemme all the time.Olen tarkkanäköinen.

Kerro nyt vielä miksi kirjoittelet tähän minulle? Pysy kaukana!!! :)

• Sivusta huokaisija
        EI OLE!!! kirjoitti:

Kuka alkoi taas itsensä kanssa kommunikoimaan?

• En ikinä
        EI OLE!!! kirjoitti:

kerro enkä myönnä mitään.Pysyn ehkä tavoilleni uskollisena.Miksi ite?
        Pysy itse kaukana äläkä ala lähenteleen :)

• EI OLE!!!
        En ikinä kirjoitti:

kerro enkä myönnä mitään.Pysyn ehkä tavoilleni uskollisena.Miksi ite?
        Pysy itse kaukana äläkä ala lähenteleen :)

jaa, no yritän olla lähentelemättä, mutta vaistomaisesti sitä haluaa läheisyyttä. olen siis näin kokenut joskus, mutta sitten iskee paniikki ja ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja paras tapa on juosta tilanteesta pois. :/

• EI OLE!!!

• Käsitetty
        EI OLE!!! kirjoitti:

jaa, no yritän olla lähentelemättä, mutta vaistomaisesti sitä haluaa läheisyyttä. olen siis näin kokenut joskus, mutta sitten iskee paniikki ja ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja paras tapa on juosta tilanteesta pois. :/

tilanne joo.Se kannattaa joskus mennä radalle juokseen niin tulee ympyrä ja uusi kierros tutulla radalla.Tai juosta suoraan,miten vain itsekukin tuntee.

• EI OLE!!!
        Käsitetty kirjoitti:

tilanne joo.Se kannattaa joskus mennä radalle juokseen niin tulee ympyrä ja uusi kierros tutulla radalla.Tai juosta suoraan,miten vain itsekukin tuntee.

Joo o.

• pelkkä seksihairahdu

Joo näinhän se kyllä on joo, mutta joskus se voi tosiaan olla vain kerta hairahdus, eikä mikään pitkäaikainen salasuhde romanssi. Kyllähän silloin pitää punnita, että voiko toiselle antaa anteeksi, varsinkin, jos on yhteisiä lapsia ja muuten suhteessa menee ihan hyvin.

• Mielipide12

Liian usein rakkaus katoaa. Onnekkaat löytävät sen uudestaan. Toiset epäilevät oliko sitä olemassakaan. Toiset löytävät sen muualta. Rakkaalle annetaan anteeksi. Jos on rakkautta.

• 1+9

Riippuu kuka kysyy ;)
      Siis jollekin se toisten lankeaminen sopii tosi hyvin, jos itsellä on sormet pelissä.
      Silloin voi ihmetellä miksei eroa ole ja tule. -Eri asia taas niille toisille osapuolille. Jotkut voivat yrittää edelleen yhdessä ja sen onnistuminen lienee sitten "korkeamman kädessä" tms.

• -kauas pois-

Olen samaa mieltä. Ajauduttuani toisen syliin kerroin siitä avokille ja sanoin että on parasta erota. Monta kuukautta jo mennyt ja aina vaan se pyytelee jäämään, toisella kädellä lyö ja toisella kädellä silittää poskea.. Rakkautta? Kaukana siitä..

• irti vanhasta

jep, naiset pettää että pääsis irti

• EI OLE!!!

Toisaalta olen miettinyt, pystyisinkö olemaan pettämättä esim. kännissä, jos oikein pahaan paikkaan joutuisin.. pelottava ajatus.
      Kerran kuulin naimisissa olevalta, että pettää aina, kun tulee mahdollisuus.

• Pettämisen raja

hämärtyy...sänky on se petturin merkki, muulle voi vain nauraa:D :D

• ei mustatsukat

Sehän on hyvä että kelpaa muillekkin, en välittäisi tippaakaan, mutta oven on nikkari tehnyt, muutako siitä vaan ulos ja nopsaan.

• Älä narraa itseäsi

Pääasia on, että ei petä eikä tee pahaa - itselleen. Rakkauvella ja parisuheella kun ei ole mitään tekemistä keskenään.

• kaipa joskus paistaa

aurinko risukasaankin.Niin se vaan menee, luottamusta ei saa takaisin ei sitten millään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe