Ihmettelen miten joku voi olla jo 34 vuotta ja noin naivi. Odottaa elämänsä prinssiä valkoisella ratsulla ja käyttäytyy kuin teinityttö. Ja käy saunassa noin vanhan poikansa kanssa?
Iholla-sarjan Johanna
21
1174
Vastaukset
- tekopirteäjohanna
Saunomisesta en sano mitään mutta lapsellisuudesta olen samaa mieltä. Ex-ukko vaikutti ihan ok-kaverilta mutta ei tainnut kelvata tälle neidille joka tosiaan vaikuttaa elävänsä jossakin satumaailmassa. Tämä on vain minun käsitys, toivottavasti löytää sen prinssinsä, tai laskeutuu maan pinnalle meidän muiden kuolevaisten joukkoon :)
- siis täh
Johanna on ihana. Ja ap. miksi äiti ei saisi käydä lapsensa kanssa saunassa?
- huh huh
Eikö ihminen saa unelmoida? Tai hakea unelmista voimaa arkeen?
Ja huh huh, pitäisikö 10-vuotiaan pojan kulkea yksin saunaan? - Johanna on faijööö
Johanna on hauska!
En ole hetkeen nauranut niin makeasti kun Johanna vetäisi kintut kattoa kohti täysin yllättäen toissa jaksossa ja kiekaisi: Tis kööl is on faijööööö!! (This girl is on fire).- fmalfhsafklsdjflsdfj
teeskentelijä, ei aito minun mielestä. Näyteltyä elämää....nojaa, ehkä kameran takia...
- tykkäään
Johanna on aito ja todella sydämellinen.
- elämän kevät
Sopii koittaa itse raottaa elämäänsä kaikelle kansalle.. Kuinkahan täydellinen kuva aloittajan elämästä saataisiin :)
- eioopakkokatsoa
Suomessa aina lytätään aidosti iloiset ja hymyilevät ihmiset. Surullista.
- samaa mieltä.
Kivan oloinen ihminenhän hän vaikuttaa olevan ja mielestäni 100 kertaa kauniimpi kuin ihailemansa Jennifer Lopez.
- epäolennaista
Miten aloittajan elämä liittyy tv-sarjaan halunneen naisen elämään?
- kummallinenkö
Hah, olen 45 v ja käyn aikuisten lasteni kanssa saunassa....
- rakkautta ilmassa
Johanna on ihana ja raikas nuori nainen. Ei ole väärin haaveilla rakkaudesta :) go johanna go!
- Selvä Sekopää
Miksi ihmeessä vanhemmat ei saisi käydä lastensa kanssa saunassa?
Hui kamalaa, minä olen jopa käynyt sukulaisteni kanssa saunassa...ja vielä alasti! - Johanna on paras :)
Johanna on minun mielestäni aivan ihastuttava persoona! Olisi mukavaa tuntea Johannan tyyppinen ihminen, tai hänet itsensä. Jotenkin niin positiivinen, hupsun naiivi ja kuitenkin älykäs nainen.
Tosin mieheni mielestä hän on "yäk", enkä voi käsittää miksi. Sanoo ettei jaksaisi tuntiakaan saman katon alla hänenkaltaisensa naisen kanssa. Makunsa kullakin :D - päivän naurut
Torstain ohjelmassa oli hyvä niistä pipareista: "Ne on pippeleitä, syökää ne pois". Vitsi, että repesin :D
- Besohappy
Johanna on positiivisin tapaus näistä naisista. Yhtä aurinkoa ja kohtelee niin nätisti pientä poikaansa. Mitä väliä, jos kaipaa ns. oikeaa perhettä? Ehkä tuo ohjelma on leikattu niin, että tuo puoli korostuu. Toisaalta.. olis tyytyväinen siihen, mitä on!!! Kaikilla ei ole esim. lasta ja korkeakoulututkintoa. Kauniista ulkonäöstä puhumattakaan.
- sarjan
Mukavimman oloisin tyyppi.
- juu4
Todella ärsyttävän naiivi lässyttäjä, ei tuommoista kukaan jaksa kuunnella. Työkaveriakin selvästi nolotti ton prinsessaunelmaa elävän pissiksen 'hihittely'
Anna mun kaikki kestää - Kivakatella
Onneksi vielä on tuollaisia aurikoisia ihmisiä, jotka kylvävät positiivisuutta ympärilleen! Johannasta näki, että hänessä on jotakin onnellisuusgeenejä, joita tavallisessa SUOMALAISESSA RUTTUTURVASSA ei ole.
- Jossun turinaa
En seuraa tollasia sarjoja, mut mikä ihme se on jos suomalainen käy vaikka minkä ikäsen lapsensa kanssa saunassa? Ei tämä mikään kaksinaismoralistinen jenkkilä sentään ole.
- järkeä voi käyttää
Kyllä se vaan olisi hyvä Suomessakin opetella erottamaan sukukypsät aikuiset olemaan alastomia vain sopivissa yhteyksissä. Ja koko perheen voimin saunaan meno aikuisenakin on hiukan kummallista. No, sallitaanhan Suomessa myös serkusten avioliitot ja eivät edes ole niin harvinaisia... Näin ne geenit ja tavat ovat sivistyneen maailman tasolla :D
Jos ei saunassa käy kunnioittaakseen toisen aikuisen seksuaalisuutta, on vielä pitkä matka kaksinaismoralismiin. Johannan poika on tietysti vielä liian nuori eli normaalia käydä äidin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770