Mun äiti vaan vihaa muo:(( Kun mulla ois asiaa niin se huutaa aina että mene pois. Vanhemmat ovat just eronneet. Sitten usein äiti alkaa huutaa mulle esim siitä, että olin syönyt purkkaa liian kovaa.(juu tiedän sen itsekkin) mutta sitten käskee häipymään koska minä muka aloin natista sille kun se kattoo telkkaa. Sit seuraavaks valittaa mun iskälle että häiritsen sitä.(ne asuvat vielä samassatalossa) Onko teillä ikinä vastaavaa???
Äiti vihaa muo!!
3
93
Vastaukset
- Ymmärrän
Voi sinua. Ymmärrän tunteesi ja tiedän että paras tapa parantaa on antaa äidillesi aikaa toipua erosta. Eikä äitisi todellakaan vihaa sinua vaan on vain hämillään.
- Keissa
Tuntuu pahalta että jäät nyt aikuisten, joiden pitäisi tukea ja pitää huolta sinusta, heidän omien elämänsotkujen varjoon. Äitis käyttää sinua myös aseenaan omien tuneitensa helpottamisessa.
Eivät he sinua vihaa, mutta heillä itsellään on nyt pahasti pallo hukassa ja ei ole voimia satsata lapseen. Vanhemmatkin ovat vain ihmisiä ja erityisesti kriisien aikana heidän rinninäisyys tulee esille.
Nuoresta tämä tuntuu oudolta ja hylkäämiseltä, kun ei ole vielä omaa kokemusta elämästä ja elttyjä vuosia on vähän. Älä koe yhtään syyllisyyttä siitä, että elät normaalia nuoren elämää. Tuollaiset purkan paukuttelut ja halu vain jutella ja kuuluvat normaaliin elämään. Sinulla on myös oikeus olla jopa kiukkunen ja et mitenkään ole osallinen ja syyllinen vanhempien pahaan oloon.
Kun aikaa kuluu ja äidin hermot tasaantuvat, hän jaksaa jälleen olla enemmän läsnä.
Toivottavasti sinulla on muita aikuisia ja kaveretia joiden kanssa jutella ja viettää aikaa. - saatanan äpärät
Mitä tarkottaa MUO??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760