Lappiin kesällä 2013

Hanski 50v

Olisin lähdössä kalaan ja vaellukselle ensi elokuussa. Olen kokematon Lapin vaeltaja, joten kaipaisin oppaakseni kokenutta seuraa, ettei tarvitse mennä p... edellä puuhun. Asemapaikkana on mahdollisuus pitää ystäväni mökkiä Nunnasessa Enontekiöllä. Lähden liikkeelle Tampereelta ja aikaa olen varannut koko reissulle kaksi viikkoa.

3

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene yksin vaan

Vaellus ja kalstus on heikko yhtälö, monesti on havaittu sen toimimattomuus.
      Joko vaellat tai sitten kalastat, mutta samalle reisulle niitä ei juuri kukaan saa toimivasti sopimaan.

• Rela reissu

No miksei muka? Jos on asemapaikka, voi välillä mennä kalaan ja välillä vaeltamaan. Ehtiihän tossa kahdessa viikossa molempia. Ja vaikkei ois varsinaista asemapaikkaakaan, onnistuu hyvin. Vaeltaa, leiriytyy, kalastaa, jatkaa matkaa jne.Minulla on tuollainen pieneen tilaan menevä teleskooppivapa ja hyvä on.
        Minä ainakin olen harrastanut molempia samalla reissulla Norjassa. Tosin olen yleensä yksin liikenteessä, silloin voin tehdä juuri sitä mitä milloinkin sattuu huvittamaan ja se on minusta parasta reissussa. Voisin muuten lähteä mukaan mutta olen menossa silloin taas Norjaan ja aion siellä vaeltaa ja kalastaa.

http://www.opm.fi/naytatuote.php?tuoteid=174&kieli=1&tuoteryhma=32

• lapin kukka

Tamperelaiset joutuvat vaeltamaan muutenkin yleensä yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2793
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2433
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1162
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1120
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      992
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      886
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      867
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      864
    Aihe