Lappiin kesällä 2013

Olisin lähdössä kalaan ja vaellukselle ensi elokuussa. Olen kokematon Lapin vaeltaja, joten kaipaisin oppaakseni kokenutta seuraa, ettei tarvitse mennä p... edellä puuhun. Asemapaikkana on mahdollisuus pitää ystäväni mökkiä Nunnasessa Enontekiöllä. Lähden liikkeelle Tampereelta ja aikaa olen varannut koko reissulle kaksi viikkoa.
3353
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Vaellus ja kalstus on heikko yhtälö, monesti on havaittu sen toimimattomuus.
Joko vaellat tai sitten kalastat, mutta samalle reisulle niitä ei juuri kukaan saa toimivasti sopimaan.

Äänestä
  • No miksei muka? Jos on asemapaikka, voi välillä mennä kalaan ja välillä vaeltamaan. Ehtiihän tossa kahdessa viikossa molempia. Ja vaikkei ois varsinaista asemapaikkaakaan, onnistuu hyvin. Vaeltaa, leiriytyy, kalastaa, jatkaa matkaa jne.Minulla on tuollainen pieneen tilaan menevä teleskooppivapa ja hyvä on.
    Minä ainakin olen harrastanut molempia samalla reissulla Norjassa. Tosin olen yleensä yksin liikenteessä, silloin voin tehdä juuri sitä mitä milloinkin sattuu huvittamaan ja se on minusta parasta reissussa. Voisin muuten lähteä mukaan mutta olen menossa silloin taas Norjaan ja aion siellä vaeltaa ja kalastaa.

http://www.opm.fi/naytatuote.php?tuoteid=174&kieli=1&tuoteryhma=32

Äänestä

Tamperelaiset joutuvat vaeltamaan muutenkin yleensä yksin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Hanski 50v kirjoitti:

Olisin lähdössä kalaan ja vaellukselle ensi elokuussa. Olen kokematon Lapin vaeltaja, joten kaipaisin oppaakseni kokenutta seuraa, ettei tarvitse mennä p... edellä puuhun. Asemapaikkana on mahdollisuus pitää ystäväni mökkiä Nunnasessa Enontekiöllä. Lähden liikkeelle Tampereelta ja aikaa olen varannut koko reissulle kaksi viikkoa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu