Kertokaas mitä keksitte naistenpäivänä omalle kullalle?
Naistenpäivä
7
259
Vastaukset
- terveisiä vaan
No, voisin tässä toivottaa etukäteen hyvää naistenpäivää ihanalle E:lle
- kiitos
Sukunimen alkukirjain ja paikkakunta? :)
- E = minä?
Täällä yksi ihana E:) Voisitko hieman vinkata lisää; noin ikä, ulkoinen olemus tms?
- terveisiä vaan
E = minä? kirjoitti:
Täällä yksi ihana E:) Voisitko hieman vinkata lisää; noin ikä, ulkoinen olemus tms?
Tuskinpa se sinä olet. Tuskinpa hän täällä edes käy. Ikäluokkakin täällä on sen verran nuorempaa..Pieni ja hoikka, vanhempi nainen. Näemme toisinaan lähes päivittäin, joskus taas ei. Olen rakastunut;)
- E ei ole = minä
terveisiä vaan kirjoitti:
Tuskinpa se sinä olet. Tuskinpa hän täällä edes käy. Ikäluokkakin täällä on sen verran nuorempaa..Pieni ja hoikka, vanhempi nainen. Näemme toisinaan lähes päivittäin, joskus taas ei. Olen rakastunut;)
Olen vanhempi nainen, hoikka, ja ihana, hmmm...pienikin ehkä jonkun tasolta katsottuna... Mutta emme näe lähes päivittäin, joten en ole ihastuksesi kohde sittenkään. Vaan eikö ole hieno tunne! Ja kaikki on sinulle/teille mahdollista:)
- ammi1
Heips, kävin kaupassa ja miesmyyjä toivotti hyvää naistenpäivää.
Niinpä, hyvää naistenpäivää Oulun naiset, on 96 130 naista, kaupungin sivujen mukaan. - f4ck
suklaakkakkua punaviinissä marinoidun päärynän ja itsetehdyn vaniljajäden kera ja hemmottelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780