täältä löysin yhden keskustelun aiheesta, mutta oli niin monien vuosien takaa, että ajattelin ottaa uudestaan puheeksi. eli kultakalallani on todennäköisesti leuka sijoiltaan. sillä on nyt pari päivää ollut suu ammollaan ja suunpielet verestävät. yrittää kyllä syödä, mutta ei pysty. ulkonäössä ei ole muuta poikkeavaa. liikkuu ihan normaalisti. paraneeko itsestään vai pitääkö yrittää painaa jotenkin leukoja jos ne vaikka menisi kohilleen?
Vastaukset 2
- Nimetön ERkki
Voipi olla että jos leuat ovat todella sijoiltaan, mitään ei ole tehtävissä. Mahdollisesti liian isoa/kovaa pellettiä ahmiessa voisi tämmöinen onnettomuus tapahtua.
- kärppä
Moi!
Meidän neontetroilla on samankaltainen vaiva, alaleuka roikkuu vapaasti auki. Kala ei saa suutaan kiinni ja syöminen on siten vaikeaa. 10:n kalan parvessa kolmella on tuollainen vaiva. Kalat uivat reippaasti mutta kalojen väri on alkanut muuttua harmaaksi. Onko kenelläkään tietoa mistä kyseinen vika johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562