http://aijaa.com/fU5iyd
Tässä kuva, hiussiirrosta aikaa yksitoista kuukautta. Hiuksia istutettiin noin 3700 "norrella", jälki vakuuttavaa kuten kuvassa näette ja arpea kyllä on oltava tosi hyvänäköinen etsimässä klasien kanssa löytääkseen sitä.
Ikää mulla tulee jo pian 60 vuotta..että tälleen.
kun tukka päässä nii on...
23
257
Vastaukset
- dsdasdsa
ohimot edelleen aivan liian korkeat. Ei riittäisi minulle
- hiusta päähän
dsdasdsa
Sinä olet ehkä paljon nuorempi, ehkä siksi vaativampi. Minä taas halusin säilyttää sellaisen entisyyden itselläni tuossa hiusrajassa ja siten saatiin hiuksetkin riittämään.
Tuo kuvakaan ei anna ihan oikeaa todellisuutta mitä hiukseni ovat. Mutta kalju katosi ainakin ja kuulema hiukset pysyvät hautaan asti päässä.
- juurikin1
Charmikkaat ohimot AP:n ikäiselle. Hyvältä näyttää. Tietenkin kampauskin vaikuttaa.
On "norre" varmasti luotettava ja Strip-tekniikkaa käyttää myös Hasson&Wong.- hiusta päähän
Ohimot tietenkin kun ikäni on mitä mainitsin eihän sitä vedetä alemmas mitä on ollut hiusraja mulla luonnostaan aina ollut. Ennenkaikkea sharmikkuus, tänäänkin tytöt oikein ihasteli..
- kavelikoveli
Mitä maksoi?
- hiusta päähän
Mitä maksoi?
En muista niin tarkoin mutta hiukan yli yhdeksän tonnia, - o69o
Kyllä pitäisi joku vertailukuva lähtötilanteesta olla todistaaksesi että sinulle
edes on tehty ht.
Muuten koko kommentilla ei ole mitään arvoa...
Ja hinta tuollaiselle varmaan tulee norrella n 8000-10000€
jos hiuksia oli 3700 eli 1500 siirrettä.
Olisi kiva myös nähdä kuva donate-arvesta,eikai se näkymätön ole?- hiusta päähän
o690
Mulla pitäis olla kuvia muutaman vuoden takaisia, ne on kuvattu ylhäältä käsin oli aikasesti jo harvennut päälaki ja edestä kokonaankin kaju miltei.
Ehkä nelisen vuotta sitten hommasin sitten kefa lääkken, käytin non pari vuotta ja lopetin, siitäkös nuppi ei tykännytkään ja kaljuunnuin pikavauhtia, joten hakeuduin hiussiirtoon "norrelle". Niin tuo siirto maksoi yli yhdeksän tuhatta.
Arpea ei pysty edes kuvaamaan koska sitä ei löydy paljaalla silmälläkään toisen katsomana, en pysty peilienkään kautta itse näkemään sitä yhtään vaikka miten kamalla pengon takaraivoani. Arven pituus oli silloin leikkauksen jäkeen mitatuna 30cm
Koitan huomenna etsiä niitä kuvia joissa on kuvattu tuo hiustenlähtö noin kolme/neljä vuotta sitten.
- o69o
Kiitos asiallisesta ja informatiivisesta vastauksesta,
Koetin suurentaa kuvaa koska aivan hiusrajassa näyttää siirteet
ikäänkuin kaatuneet tai istutetttu värään suuntaan tai ehkä olet kammannut ne vinoon?
Näin kaukaa kuvattuna lopputulos on hyvin luonnollisen ja onnistuneen näköinen,onnittelut !
Ja ikäsi huomioon ottaen hiusrajasi tuskinpa tulee siirtymään pahemmin.
Btw, "mainitset"kefa-lääkkeen" mitä se on?- hiusta päähän
o69o
http://aijaa.com/dH2mDb
Kuva otettu 28.3 2009 suunnilleen siis neljä vuotta sitten. Siinä on haivenia kammattu kaljun päälle. Tuohon aikaan käytin Gefinaa siis eturauhaslääkettä okeastaa, jossa on sitä Finasteriaa joka pitäisi lisätä hiuksia, tai pitää niitä päässä, Vuoden päivät taisin käyttää kun nyt muistelen sen käyttöä.
- Dutaketo
Kiitos nimimerkki "hiusta päähän".
Sinulla on hyvät perustelutkin mitä olet hiustensiirrolta odottanut. Charmikkaat hiukset n. kuusikymppiselle.
Itse olen käynyt "Norrella" kaksi kertaa. Siirrettiin yhteensä yli kahdeksantuhatta hiusta. Tulos on minullakin oikein hyvä ja arpea ei löydy. Kyllä ne asiansa osaa. Hinta vaan on turhan korkea. Toivotaaan, että kilpailu pudottaa hintoja tai ainakin pitää ne entisellään, että reaalihinnat laskee.- hiusta päähän
Dutaketo
Mullakin on nyt ihan lähiviikkona vielä käynti "Norrella", päälaelle vielä siirretään hiuksia jonkunverran ehkä parituhatta, samoin tuota "sharmikasta" ohimoa tutkaillaan jospa hiukan alentaisi vaikka puolisenttä ales.
Itse Norre tekee leikkauksen, hänellä lienee sellainen taito hyppysissä koskapa arpi "jää" ettei sitä ole oikeastaan lainkaan.
Täällä paistaa niin keväinen aurinko, pyysin vaimoa tutkimaan vielä oikein auringon valossa näetkö arpea. Hän kamman kansa tutki ja sanoi ei minkäänlaista arpea näy, ei varmasti.
"hiusta päähän" taas ilmoittelee itsestään ja kertoo kokemuksia kun on aika siihen.
Kiitos teille jutustelijoille. - Dutaketo
hiusta päähän kirjoitti:
Dutaketo
Mullakin on nyt ihan lähiviikkona vielä käynti "Norrella", päälaelle vielä siirretään hiuksia jonkunverran ehkä parituhatta, samoin tuota "sharmikasta" ohimoa tutkaillaan jospa hiukan alentaisi vaikka puolisenttä ales.
Itse Norre tekee leikkauksen, hänellä lienee sellainen taito hyppysissä koskapa arpi "jää" ettei sitä ole oikeastaan lainkaan.
Täällä paistaa niin keväinen aurinko, pyysin vaimoa tutkimaan vielä oikein auringon valossa näetkö arpea. Hän kamman kansa tutki ja sanoi ei minkäänlaista arpea näy, ei varmasti.
"hiusta päähän" taas ilmoittelee itsestään ja kertoo kokemuksia kun on aika siihen.
Kiitos teille jutustelijoille.Hyvä niin.
Tosiaankin kun tuota ohimon hiusrajaa alentaa ja sinne päälaelle (ei näy kuvassa) laittaa tuuhennusta, niin hiuksista tulee viimeisen päälle hyvät. Minullakin tuota toista siirtoa voisi kutsua viimeistelysiirroksi. Itsekin Annankadulle mentyäsi voisit puhua viimeistelysiirrosta.
Hiusten tiheys ei tarvitse olla mikään valtavan suuri, että hiukset näyttävät hyvältä. Tuollainen 55 - 60 hiusta neliösenttimetrille antaa aivan hyvän tuuheuden.
Kun pääset Annankadulle niin piirrä ohimolle klinikan naisten antamalla kulmakynällä uusi raja, niin Norre sitten tarkistaa, että se on hyvin piirretty.
- o69o
Kiitos kuvasta,pakko myöntää että muutos on suuri..
Jos Gefinaa(finasteridia) alkaa käyttämään on muistettava
että sen lopetettuaan lähtee kaikki hiukset mitkä olisivat lähteneet muutenkin käytön aikana tai tulleet käytön aikana.
Et kerro kuitenkaan miksi lopetit Gefinan käytön?
Taidat olla hyvissä varoissa ellet muista paljonko norre veloitti eikä
taida olla sinulle niin tärkeätäkään.
Monille muille täällä käyttämäsi 15 000(uuden ht.n kanssa)
5000 hiuksesta on liian suuri summa,jos kolmasosalla saa
uhtähyvän tai paremman lopputuloksen muualla euroopassa,mutta se on maku ja resurssi kysymys joten ei riidellä siitä.
Onnea uuteen operaatioon ja pikku raportti kiinnostaa aina täällä
olevia.- hiusta päähän
>>Et kerro kuitenkaan miksi lopetit Gefinan käytön?
- Vastauksia??
No ei todellakaan ole itseensä sijoittaminen mitenkään huonoa. Minä ainakin panostan itseeni. Olen mieluummin tyytyväinen itseeni, kun ajan hienolla autolla.
Tehdäänkö tuolla norrella FUE-tekniikalla ollenkaan siirtoja ja mikä mahtaa olla ikäraja tällä hetkellä? - o69o
Alkoholia olen itse tainnut ottaa 20 vuotta sitten enkä myöskään polta,
matkustelen kyllä mielelläni.
Itseensä käytetyt rahat ovat hyvin käytettyä..
Mutta 10 000€ ero hiussiirto kirurgien palveluissa on minusta liikaa,
eikä Norrella ole syytä edes tarkistaa hintojaan niin kauan kun maksajia löytyy.
Mutta toisaalta katselin juuri ruotsalaista ht potilasta joka oli maksanut 24 000€ omasta operaatioistaa(3 kpl) eikä lopputulos mitenkään parempi ollut kuin sinun.
En ole kuullut Nordströmmin tehneen Fue siirtoja mutta varma en ole.- hiusta päähän
>>En ole kuullut Nordströmmin tehneen Fue siirtoja mutta varma en ole>> Joo en minäkään tuosta tiedä.
Maailmalla tehdään kyllä edullisestikin hiussiirtoja, mutta miten meikäläinen kielitaidoton korvenkasvatti sinne " meri sais pian vain roskaa".
Minäkin olen tutkinut netistssä olevia kuvia, siellä näkyy olevan jos minkälaista arpea on tosi näkyviäkin.
Ilmeisesti "Norren" käsi leikkaa niin oppineesti juuri siinä kulmassa sen kielekkeen ettei arpea tuskin oikein jää.
Sitten on mahdollisuus että toisille jää arpi enemmän näkyviin ja toisille ei oikeastaan arpea lainkaan, yksilöllistä. Mutta mitä olen omasta puhunut se on tosi ja siksi panostan laatuun, menen sinne missä tiedän onnistumisen varmasti että se onnistuu, silloin ei saa ajatella muutamista euro tonneista mitään. (toki muuallakin onnistuu en sitä mene väittämään) - hiusta päähän
hiusta päähän kirjoitti:
>>En ole kuullut Nordströmmin tehneen Fue siirtoja mutta varma en ole>> Joo en minäkään tuosta tiedä.
Maailmalla tehdään kyllä edullisestikin hiussiirtoja, mutta miten meikäläinen kielitaidoton korvenkasvatti sinne " meri sais pian vain roskaa".
Minäkin olen tutkinut netistssä olevia kuvia, siellä näkyy olevan jos minkälaista arpea on tosi näkyviäkin.
Ilmeisesti "Norren" käsi leikkaa niin oppineesti juuri siinä kulmassa sen kielekkeen ettei arpea tuskin oikein jää.
Sitten on mahdollisuus että toisille jää arpi enemmän näkyviin ja toisille ei oikeastaan arpea lainkaan, yksilöllistä. Mutta mitä olen omasta puhunut se on tosi ja siksi panostan laatuun, menen sinne missä tiedän onnistumisen varmasti että se onnistuu, silloin ei saa ajatella muutamista euro tonneista mitään. (toki muuallakin onnistuu en sitä mene väittämään)Terve taas..kaljut sun muut vähähiuksiset...
No niin, tuli laitatettua ne lisähiukset reilu parituhatta siis, joten yhteensä on siirretty 6000 hiusta.
Kyllä ihmettelivät kun oli arpi niin huomaamaton, kyllähän se viimein löytyi kun olivat ammattilaisia toki.
Tikit pois jonkun päivän kuluttua päästä ja ootellaan sitten vain hiusten kasvua..
Muuten, turvotusta ei tullut kuin otsalle, se pysähtyi siihen, joten hyvä niin.
Kauniita hiuksia teille toivottaa "hiusta päähän"! - Dutaketo
hiusta päähän kirjoitti:
Terve taas..kaljut sun muut vähähiuksiset...
No niin, tuli laitatettua ne lisähiukset reilu parituhatta siis, joten yhteensä on siirretty 6000 hiusta.
Kyllä ihmettelivät kun oli arpi niin huomaamaton, kyllähän se viimein löytyi kun olivat ammattilaisia toki.
Tikit pois jonkun päivän kuluttua päästä ja ootellaan sitten vain hiusten kasvua..
Muuten, turvotusta ei tullut kuin otsalle, se pysähtyi siihen, joten hyvä niin.
Kauniita hiuksia teille toivottaa "hiusta päähän"!Hyvä!
Sulla on jo heinäkuussa upee pää. Sen neljä kuukautta se vie ennenkuin on selvästi nähtävissä.
- totuusontämä
On todellakin sikamaista riistoa nuo hinnat. Jotain kilpailua pitäisi noihinkin saada tässä maassa.
- o69o
Juu ihan periaattessakaan minä en maksa pohjoismaisia hintoja.
Olen itse asunut 5 eri maassa vuosia ja kielitaitoa karttunut.
Kerroin aikaisemmin ruotsalaisesta joka teetti ruotsalaisella Ilter-klinikalla
3 otteeseen fue -siirtoja hintaan 24.000€ (kysyin häneltä hintaa) hällä on omat kotisivut. http://goranshartransplantation.wordpress.com/
Ei lopputulos huono ole mutta hinta on järjetön. - uskotaan uskotaan
"ja arpea kyllä on"
Uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse203916SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2463851Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1333450Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky813438Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222297Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341823Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575571703- 371620
- 321511
- 921453