Hei!
Kirjoitan kirjaa sijaislasten kokemuksista. Minut huostaanotettiin ollessani 5-vuotias. Lastenkodissa vietin neljä vuotta ja seurasin sivusta kuinka parhaat kaverit ympäriltä vähenivät, he saivat sijaiskodin! Minä jäin. Vihdoin minuakin tultiin katsomaan ja minut haluttiin ottaa mukaan...mutta kelpasinko lopulta sitten kuitenkaan?
Haluaisitko Sinä jakaa kokemuksesi sijaisperheessä, niin ne hyvät kuin huonotkin?
Pelkästään se, että lapsi huostaanotetaan, on jo järisyttävä kokemus, saatikka jos uusi perhe ei olekaan sitten se herran kukkaro.
Lohduttavaa olisi myös saada tarinoita onnistuneista sijoituksista! Luonnollisesti negatiiviset kokemukset ovat esim. mediassa enemmän pinnalla mutta kai niitä positiivisiakin löytyy...?
Voit kirjoittaa nimettömänä ja ilmoitan sinulle sähköpostilla jos käytän tekstiäsi kirjassani. Muokkaan teksteistä tarvittaessa sellaisia että niistä ei tunnista paikkakuntia tai henkilöitä. Kokemuksiasi voidaan käyttää kirjassa suoraan tai vaihtoehtoisesti katkelmia tai lyhennelmiä tarinastasi.
Itse luulin olevani lapsena maailman ainoa jolle tapahtuu tällaista.
Toivon ettei kenenkään tarvitsisi enää tuntea niin.
Jos kirjasta on apua,lohtua ja vertaistukea edes yhdelle, silloin olen onnistunut.
Kaunis kiitos jo etukäteen kaikille.
Mea
Tarinoita voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Facebookissa löydyn nimellä Kokemuksia Sijoituslapsena - sivuani saa jakaa !
SIJOITUSLASTEN KOKEMUKSIA?
mea3
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204435Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103224Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462439Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2511079- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3711035Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902