Elikkäs mikä olisi paras ja edullisin paika käydä syömässä Iisalmessa? varsinkin maanantaisin? Lounas aikaan?
Paras ja edullisin ruokapaikka
23
1336
Vastaukset
- Halapa.
Ravintola Pysäkki. Lounas 2,50€. Komeat tarjoilijat.
- Ylivoimaisesti paras
Marjahaan ABC
- vakio asiakas
Maanataisin seurakunnan leipäjono kello 12
- Foody
Rosso ja Chaplin ok.Pikku Iita myös.
- Halvalla ei saa hyvä
Paras ja edullisin ovat määritelmät, jotka lähtökohtaisesti on mahdoton yhdistää ravintoloissa.
Paras = Chaplin
Edullisin = Joku karvakäsikebabbila - Minun lista
Paras ruokapaikka:
- Chaplin (ei halpa)
Halpoja ruokapaikkoja:
- Ellin Grilli
- Nefis
- Hyvä Eväs
Noi olisi minun ruokapaikat, jos menen ulos syömään mättöä. - Karvakäsi
Ylivoimaisesti paras ruokapaikka Iisalmessa on Kebab Pizzeria Anaali, joka sijaitsee Kankaalla vesitornin alapuolella olevassa Expertin ja Laaksosen kioskin talossa.
- Ex-Pertti...
Ei anaali sijaitse samassa rakennuksessa ku säärivainio!
- juluprri
Llitstä lenkki,pimmee ja ruisleepee1
- kpd
halpa halli.siellä hyvät ruuat.
- Härkäruukku
Kesä tulee ja vesikielellä odotan Leirintäalueen Härkäruukkua!
- noway
Hahahah:D jos parasta meinaat saaha aina halvalla nii voin kertoo että pieleen menee:D Ei tuu onnistuu, pitäs sen jo aikuisen ihmisen tietää jos on yhtäänkään vastuullinen:D
"Paras ja edullisin ovat määritelmät, jotka lähtökohtaisesti on mahdoton yhdistää ravintoloissa.
Paras = Chaplin
Edullisin = Joku karvakäsikebabbila"
sekä "seurakunnan leipäjono":D - kulinaristi
Vaan söin parhaan naudan pihvin Iisalmessa ikinä.
30 vuotta on asuttu täällä.
Missä?
Artoksessa. 10 pistettä. Mahtava. Kuulemma saksasta tulee.
Nami nami. En olisi uskonut että siellä löytyy kulinarismia noin korkealla laadulla.
Menen uudestaan koko porukalla. - tukkijätkät
Kaisan mykyrokka suoraan soppatykistä, raaka-aineet kotimaista.
Siitä ei ape parane, voi lähtee syönnin jäläkeen vaikka tukkisavottaan.
"Tyhjä ei paukaha", sano mummuvainoo! - On paras
Kokeileppa K-Raudan baaria nykyään! On uudet yrittäjät ja erittäin monipuolinen lounas. Et pety.
- grillit on kalliita
Hyvä Eväs tai PizzaBuffa. Sit on erikseen muutamia kebab-pizzerioita ja pari kiinalaista ravintolaa.
- Artos
Chaplin ei todellakaan paras ravintola enää Iisalmessa, yksi parhaista tosin. Liian monesti unohtaa joko kokki/tarjoilia ruuasta jotain, joko pihvi paistettu liian kypsäksi tai annoksesta vaan puuttuu jokin mikä kuitenkin listan mukana kuuluisi olla.. Mutta muuten hinta laatu suhde hyvä, koska ei mikään liian tyyris ole.
- Namanm
Näistä pizza/kebab paikoista ehdottomasti Rauli ja härän vieressä oleva.
Oman väen rilleistä sitten Hyvä eväs
Ja ravintoloista Rosso tai Artos tällä hetkellä.. Rossossa menu uudistunut! - miseliin ravintola
Tuoppikellarista saa jotain keittoa, se oli ihan hyvää. Ainakin ku oli krapulassa ja kädet tärisivät.
- sukulata
Älä lusikoi rapulassa keittoa, puolet läikkyy rinnuksille vibraton vuoksi!
- Analyysia
Älykkäät, ja analyyttiset jutut! Hyvä!
- Ei missään sisältö- ja hintatietoja. Tyypillistä yhen sanam juttelua! - Jee! - kotikokki
Kaikki eväsruokalat on uusavuttomia varten. Kotonaku murjasoo oekeen hernesopan, pärjee pitkään, eikä maistu krilli.
- Syömäri Nerkoolta
Lounaalla olen käynyt Pikku iitassa. Vähän kalliimpi, mutta mielestäni paras kotiruokapaikka tällä hetkellä. Olen hakenut myös kotiin sieltä, niin yhdestä annoksesta syö kaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127