Tässä taannoin ( syksyllä 2012)ehdotin Suomi24.fi-sivustolle keskustelu/kuntapalstaa Iille ja Iiläisille. Itse olen hieman kyllästynyt paikallislehti Rantapohjan keskusteluihin( Potkuri varastettu Kauppilassa/löytyi Suvantolasta. Kunnallispolitiikan ihmeelliset kiemurat osa: 2289),. No kuinka ollaakkaan asiahan järjestyi ja Iiläiset saivatkin oman 24-keskustelufooruminsa. Mutta, mutta.... Näyttää siltä, että täällä netissä keskustelun taso laskee ennestään , vieläpä alle Rantapohjan tason. Varmaankin kirosanojen ja asiallisten kirjoitusten ristiriita on suuri. Mene ja tiedä. Myöskin kommentoijien mielentila( lieneekö viikonlopun heikko hetki ja vaikkapa armoton nuoruus), lienee syynä kirjoitusten luettavuuteen ja tasoon. No , joka tapauksessa; keskustelupalsta meille IIläisille
( olimmepa sitten sisäsiitoisia, keskustalaisia, alkoholisteja tai sosiaalipummeja) lienee ansaittu.Vrt. Yölinnun kappale:Sitä saa mitä tilaa.
Toivottavasti Me Iiläiset saamme toteuttaa spekulatiivisia tarpeitamme täällä
Suomi24-Ii sivulla( siltähän tuo ainakin vaikuttaa.
Keskustelupalsta Iiläisille...
3
313
Vastaukset
- YX vain
Kun kohta käsitellään jonkun uskolahkon juttuja niin eipä kiinnosta koko palsta.
Lestadiolaiset täällä kirjoittelee omia höperyyksiään. - mielipiteet ok
Sieltä käsinhän mitä ilmeisimminkin tämän palstan perustamis ehdotuskin on lähtöisinkin.täällä iissä eletään ilmeisesti ihan liikunnallista elämää kun ollaan huolestuneita siitä kun ei oikein saletisti natsaa,KIRJOITTELU AIKA VÄHÄISTÄ NIMITTÄIN,ei kaikki halua istua perseellään nokka kiinni näytöllä,PUHEENVUOROJA JA KANSSAKÄYMISTÄ VOI TOTEUTTAA IKÄÄN KUIN MANUAALISESTIKKIN,sinällänsä hyvä palsta jota kiinostaa. mikä sinä olet arvostelemaan keskustelun tasoa?tännehän saa kirjoiella kukin mitä haluaa,eikö sitä varten palsta pyöri?älä lue jos tyyli ei miellytä.yhdyn myös edelliseen kirjoittajaan.
- ideaton iiläinen
Suomi24 on tehty paineidenpurkua varten. Jos haluaa kirjoittaa asiallisia kirjoituksia, niin mene konekin missä on aihe, ja pakollinen kirjautuminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708