Voisitko ihastua tai rakastua naiseen, joka on ruma ja läski?
Kysymys miehille
8
1256
Vastaukset
- Muuan
Sellainenko sinä olet?
- Kiitos
Olen maailman rumin ihminen, mutta voisitko silti vastata kysymykseeni?
- Mies joku
Kiitos kirjoitti:
Olen maailman rumin ihminen, mutta voisitko silti vastata kysymykseeni?
Ensinnäkin se luonne ja sisin ratkaisee sen jälkeen tulee ulkonäkö. Kannattaa laihduttaa jos asia vaivaa *sinua*. Ruma ei ole kukaan ellei ole jokin synnynäinen epämuodostuma tms. Olet varmasti vielä tosi nuori kun noin puhut. Tuskinpa edes olet nii hirveän lihava, moni nuori nainen näkee itsensä läskinä jo parin kilon takia. Kannattaa korjata se itsetunto ensin kuntoon sen myötä paranee varmasti se ulkonäkökin.
- Jesto
...en! Kai sen nyt tietää kysymättäkin. Ihastuminen tapahtuu 99% tapauksista ulkonäön perusteella, sanokoot mitä sanovat.
Ja lihavat ovat leppoisia, sisäinen kauneus on tärkeintä...ne ovat kaikki rumien ihmisten keksimiä fraaseja!!!
Jos muija on "ruma ja läski", miksi helvetissä ihastuisin häneen jos hän on mielestäni vastenmielinen??? Kysyn vaan..- Mies
Eikä teinipojille.
Vastaus alkuperäiselle:
Voisin ihastua. Itseasiassa olen ihastunut ja rakstunutkin ei niin kauniiseen naiseen.
Kauneus on todellakin katsojan silmissä. Tarkoitan kauniilla lähinnä missityyppisiä naisia.
Voin ihastua monenlaisiin naisiin mutta ennen rakastumista naisen luonne ratkaisee. - M30
Mies kirjoitti:
Eikä teinipojille.
Vastaus alkuperäiselle:
Voisin ihastua. Itseasiassa olen ihastunut ja rakstunutkin ei niin kauniiseen naiseen.
Kauneus on todellakin katsojan silmissä. Tarkoitan kauniilla lähinnä missityyppisiä naisia.
Voin ihastua monenlaisiin naisiin mutta ennen rakastumista naisen luonne ratkaisee.Miehet ovat sitten varmaan harvassa? En tiedä, mutta en vois! Olen tavannut mukaviakin naisia joilla se sievyys paistaa sen lihavuuden alta, mutta sen lihavuuden takia en mitään viboja saa!
Joillekkin naisille soisin vähän itsekuria, liikuntaa ja vähemmän mässäilyä, siellä vois odottaa ihan uusi maailma, tiedän sen kokemuksesta! - Jiii
M30 kirjoitti:
Miehet ovat sitten varmaan harvassa? En tiedä, mutta en vois! Olen tavannut mukaviakin naisia joilla se sievyys paistaa sen lihavuuden alta, mutta sen lihavuuden takia en mitään viboja saa!
Joillekkin naisille soisin vähän itsekuria, liikuntaa ja vähemmän mässäilyä, siellä vois odottaa ihan uusi maailma, tiedän sen kokemuksesta!oletko ollu joskus läski?
- Firefly
EN IKINÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964