Eli minä olen poika 97 syntynyt ja olen ihastunut 99 syntyneeseen tyttöön ja se on myös kai ihastunut muhunkin. Tyttö näyttää vanhemmalta mitä on mutta haluaisin tietää mitä muut ihmiset ajattelee että olisin 2 vuotta nuoremman kanssa. Mitä kaverit ja muut sanois siihen.
ONKO VÄÄRIN JOS 97 ON 99 SYNTYNEEN KANSSA
8
166
Vastaukset
- SHAMEFULTEENBASTARDS
HYVIN HÄVYTÖNTÄ!
- järkee löytyy C:
No -99:t on viel tosi nuorii, nii kandee ehk oottaa vuos tai pari, mut ei iäl oo mitn merkitystä varsinaisesti, sehä on vaa numero, eikä 2 vuotta oo ees paha. Sun kavereiden mielipiteillä ei sinänsä oo mittää välii jos te molemmat tykkäätte toisistanne. Onnee yritykselle C:
- Elöv
Jos jaksat ottaa sen taakan et omanikäset saattaa pitää siuta säälittävämä, ni juu. Mut ite oon huomannu et jotkut 2vnuoremmat ovat ihan kypsiä:) onnee teille!
- 97 poika
ihan oikein on jos se on semmonen vanhemman olonen
- angel568
Tietty! Ikä o vaa numeroita ja rakkaus sitä et kaksi ihmistä välittää toisistaan. Eikä toi ees oo tässä tapauksessa paha ikäero.
- jonttujd
Iha jees jätkä se on vaik o 99
- minä
ei eikä kiinnosta
- etkö saa oman ikäsiltäs?
ziiz noloooo ;o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820