Suurin mahdollinen rangaistus Tukiaisille olisi...

mediamedia

...se kun kukaan ei hänestä puhuisi. Hän nauttii huomiosta, jopa negatiivisesta - ja sitähän hänen keräämänsä huomionsa pääasiassa on.
Kunpa saisi keskustelupalstoille ja nettiin jonkun Tuksu-blokin - ei julkastas mitään, missä heistä puhutaan.

23

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boikottiin

Täysin samaa mieltä. Se on loppujen lopuksi aika pieni joukko ihmisiä, kun näillä palstoilla kirjoittelee.

• ooooooooooooooooo

Niin ja sitten ihmiset lopettais sen keikoilla käymisen. Pitää todellakin paikkansa se sanonta, että se ei ole hullu joka esittää tollasta tyhmää showta, vaan se on se, JOKA SIITÄ MAKSAA.

• ......

Totta. Mutta kun hän esiintyy kuppiloissa, joihin jengi menee vaikka esiintyjä olisi kuka vaan.

• tukiaiseurot
        ...... kirjoitti:

Totta. Mutta kun hän esiintyy kuppiloissa, joihin jengi menee vaikka esiintyjä olisi kuka vaan.

Aivan, ja jos paikkakunnalla on vain yksi juottola, niin arvaahan sen jos ei pääse yhtenä päivänä näkemään sosiaalisia kavereitaan.Ja vaikka paikkakunnalla olisi mahdollisesti toinenkin, voi porttikileto estää sinne pääsyn ja näin ollen on pakko mennä minne Tukiaisetkin.

• Niin, kun
        ...... kirjoitti:

voivat tuntea paljon paremmiksi katsoessaan Tunkion ja sekalaisen seurakunnon edessä. Kyllä Siwan kassakin silmä kirkastuu, kun näkee Tunkion alennustilan; trukkilavan, lihavan naisen strippaavan, yrittävän laulamista monta vuotta sitten kittanoiksi menneissään barbie-koltuissa jne. loputtomasti.

• Halvat huvit
        ...... kirjoitti:

Edullista viihdettä... Ja uskomatonta touhuilua...

• kiljahdus

Nythän on liikkeellä juttu kun vanhemmat pelottelee lapsiaan Tunkeroisella.. Jos et käy koulua ja elä siivosti niin käy kuin Tunkerolle.. Tällä konstilla on saatu satamäärn nuoria opintielle.. Olipa muutama vaalea neitokainen itkenyt ihan kauhuissaan ja kysellyt että eihän vaan muutu vanhemmiten Tuhnukan näköiseksi .. Kyllä mennään kouluun ja hankitaan ammatti kunhan ei vaan tule käymään kuin tunkerolle, on se niin kamalan näköinen.. Jotain positiivistakin.. Voisi ottaa opinnon ohjaajat koulutus ohjelmaan videon tuosta Tuhnukan sekoilusta kakka stringeissä ja yläkroppa paljaana riipparit heiluen...

• Oma palsta

Miksi Johanna ei ole saanut omaa palstaa SUOMALAISET JULKKIKSET alle. Millä perusteella sinne ovat kuitenkin saaneet täysin 0-kerholaiset esimerkkinä Jani Wikholm, Tommi Evilä ja Katri Ylander oman palstansa.

• olen kuullut

Haluavat pitää jotain tasoakin palstoilla.

• tsekatkaa
        olen kuullut kirjoitti:

Oma palsta on vain Matilla!

• Yhteispalstalla vaan
        olen kuullut kirjoitti:

Tälle palstalle mahtuvat kyllä kaikki. Karsinointi jonnekin muualle ei toimisi.

• koirankynnenleikkaaj

Siskokset itse kehuivat ja kehoittivat tulevaa videopläjäystä katsomaan, missä kertoisivat totuuden viikonlopun tapahtumista. No nythän on video nähty ja kuultu. Toinen (nuorempi) kertoo että kuristettu on,ja kaksinkäsin,Vanhempi taas kertoo että tällä kertaa ei uskallettu kuristaa(x-mies).Se totuus vain jäi uupumaan.Ja voiko koiralla olla niin pitkät kynnet että raapii noin? Eikö niitä olekaan leikattu? No selityksiä varman taas tulee kehiin.

• irtufuhvblikjn

Jos nyt tässä ihan käytännöllisellä Martta-kerhon älyllä funtsailen, niin minua ei kyllä kilon painoinen koira raapisi. Yrittäisi jos haluaisi, ja sen jälkeen koira kerättäisiin peräseinän vierestä paloina.

En oikein jaksa uskoa, että koira-eläin olisi tyhmä.

• ......
        irtufuhvblikjn kirjoitti:

Jos nyt tässä ihan käytännöllisellä Martta-kerhon älyllä funtsailen, niin minua ei kyllä kilon painoinen koira raapisi. Yrittäisi jos haluaisi, ja sen jälkeen koira kerättäisiin peräseinän vierestä paloina.

No ei ole pienen koiran jälkiä. Veikkaisin, isoa sormusta mutta toisaalta asia on mulle yhdentekevä.

• Raapimisvalhe
        irtufuhvblikjn kirjoitti:

Tuksu valehtelee raapimisjäljistä. Normikäyttäytymistä häneltä.

• typerää puuhaa

Hohhoijaa, ei purrut viimeisin blogiboikottinne, uuttako meinaatte taas rustata? ;D

• oletko simppelix

Mistä sinä tiedät ketkä täällä kirjoittelee? Ei boikottia voi tehdä kuin omasta puolestaan.

• 323i

Tukiaisen saama palaute on 99% negatiivista. Eli sitä saa mitä tilaa.

• zdezde

Mutta jos hän ei saisi ollenkaan palautetta, niin hänet pikkuhiljaa unohdettaisiin.

• Dolls-karavaani

Tuksu ei välitä, mitä puhutaan. Vaikka hän on kovassa "mediapaineessa", hän kuitenkin arvelee, että "Dolls-karavaani kulkee, haukkukoot koirat vaan."

• Kontrolli toimii

Tukiainen on jatkuvan seurannan alla, mitä tekeekään, missä liikkuukaan...
        Siksi hän pysyttelee enimmäkseen Jollashovissa neljän seinän sisällä.

• hiirulainen
        Kontrolli toimii kirjoitti:

Tukiainen on jatkuvan seurannan alla, mitä tekeekään, missä liikkuukaan...
        Siksi hän pysyttelee enimmäkseen Jollashovissa neljän seinän sisällä.

Sitä olen ihmetelly että miksi nämä Tuksu-näädät niin kovasti ottavat kantaa näihin Tuksun asioihin, ja kuitenkin julkituovat inhonsa Tuksua kohtaan. Onko Tuksu tehnyt heille jotain pahaa, vai ovatko he vaan tuomion enkeleitä joilla omasta mielestään valta tuomita kaikki mikä poikkeaa heidän ihanteistaan. He puhuvat että Tuksu-blogi poikottiin ja kuitenkin he käyvät keskustelua Tuksusta täällä ja hymyn Tuksupalstalla. Eikö asiassa ole ristiriita?

• mulhearn
        hiirulainen kirjoitti:

Sitä olen ihmetelly että miksi nämä Tuksu-näädät niin kovasti ottavat kantaa näihin Tuksun asioihin, ja kuitenkin julkituovat inhonsa Tuksua kohtaan. Onko Tuksu tehnyt heille jotain pahaa, vai ovatko he vaan tuomion enkeleitä joilla omasta mielestään valta tuomita kaikki mikä poikkeaa heidän ihanteistaan. He puhuvat että Tuksu-blogi poikottiin ja kuitenkin he käyvät keskustelua Tuksusta täällä ja hymyn Tuksupalstalla. Eikö asiassa ole ristiriita?

Niinpä. Sanoisin jonkun sortin pakkomielteeksi kyseistä toimintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3588
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2016
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      861
    5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      780
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      43
      775
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      59
      722
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      706
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      677
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      666
    Aihe