Kuka tänään vituttaa eniten?

Avaudutaan

Aloitetaan ketju, missä tarkoitus purkaa pahaa oloaan minkä aiheuttajana on toinen henkilö. Tappouhkauksia ei sallita ja kohdetta tulee kuvailla mahdollisimman anonyymisti siten että häntä ei voi tunnistaa. Kuolemaa ja kaikkea kärsimystä saa toivoa sitäkin enemmän.

Tänään mua raivostuttaa mun kaveri. Hän on hyvin doiminoiva ja yrittää pitää minua otteessaan. Narsistiksikin häntä voisi kutsua. Hänellä on jo entuudestaan edellisestä avoliitosta muutaman vuoden ikäinen lapsi ja nyt hänellä on uusi avopuoliso joka odottaa toista lasta tälle miehelle. Kaiken kruunaa se, että tää idiootti vikisee mulle, että hänellä on niin yksinäistä. HÄNEL ON AVOPUOLISO! Menis hänelle avautumaan ja säästäis mut siltä paskalta. Mulla on tarpeeks omii tuskii ja pitäis kuunnella sen valituksii siit miten sen elämä on perseestä. Voin kertoo et sen elämä tulee olemaan viel enemmän perseestä kymmenen vuoden päästä ku lapset kasvaa ja oman elämän tyhjyys tulee esille. Se tyyppi rajottaa mun elämää. Hyvin rasittavaa. Takertuu kiinni. Perkele. Liian suoraan ei viitsi sanoa ettei tule liian radikaaleja muutoksia kun tilanne on aika herkkä kun on odottava avovaimo ja muita ongelmia jonossa tulossa liukuhihnalla ja entuudestaan. Perkele.

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkuri 1

Minua vituttaa Kristinuskon tekopyhyys ja jumalan itsekäs lapsellinen käyttäytyminen, mikä purkautuu vihana muihin viattomiin ihmisiin. Peace out.

• Vihaa Vaan

Vituttaa mun kusipää faija! Aiheutti mulle muutaman päivän masennuksen ku puhu mulle viime viikonloppuna faijansa kuolemsta. Avautu niin, että rupes itkemään. Seuraavana päivänä vitutti. Mietin että olisko mun pitäny jotenki auttaa. En pysty auttamaan ku en tiiä miten suhtautuisin. Kuuntelin vaan. Otin sen möykyn mun sisään. Mun mielest lapsille ei pitäis kertoo noin synkkii juttui. Nyt on vapautuneempi fiilis. Aluks oli viha mun faijaa kohtaa, mut ku purin tätä mun oloo tänne niin mun faijal on toivottavasti vapautuneempi olo ku sai purkautuu, mul on vapautuneempi olo ku sain purkautuu tänne. On leffaki tehty siitä et pistä hyvä kiertoon. Mut minä negatiivinen ihminen, pistän sen vihamöykyn eteenpäin minkä ite oon saanu! Ottakaa vihaa vastaan! Ha Ha! Pistäkää se eteenpäin kirjottamal tänne!

• palstalainen

Kyllä faijan olis pitänyt löytää ihan joku aikuinen kuuntelija. Kun ihminen on masentunut niin oma harkintakyky ja kontrolli pettää. Eipä tuossa tilnteessa voi muuta kuin ottaa osaa ja auttaa kuuntelemalla ja niin sinä teitkin. Hyvä että nyt sinustakin alkaa tuntumaan nyt jo helpommalta.

• palstalainen

En voi muuta kuin neuvoa sinua tekemään kokonaan pesäero tuollaisesta itsekkäästä ja takertuvasta tyypistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3074
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2772
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      62
      2556
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2477
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2038
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1559
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1552
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1529
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      77
      1514
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1439
    Aihe