Olen kuntouttavassa työtoiminnassa ja kelalta tuli eilen kirje jossa luki että työmarkkinatuki kuntouttavan työtoiminnan piirissä oleville tulee tarveharkintaiseksi 2.4 lähtien. Mitä tämä nyt siis tarkoittaa?
Työtoimintaa ja kela
3
58
Vastaukset
- siis onko tuo totta?
Jos näin tosiaan on niin se tarkoittaa sitä että puolison tai vanhempien tulot vaikuttavat tukeen. Kela aikoo uudistaa todellakin palveluitaan ja vastaavasti parantavat työttömyysetuuden korvausta puolella eli jos jotain hyvää niin myös jotain huonoa. Näin toimii kansaneläke laitos.
- VanhaVirsiTaas
Taitavat uudet virkailijat sekoilla. Tuo ilmiö tapahtuu aina, kun uutta toimintaa aloitetaan ja jonne palkataan asiaa tuntemattomia virkailijoita.
- mulle ihan sama
Kirje tuli eilen kelalta missä oli sama maininta, mutta mistään kelan sivuilta ei löydy mitään tietoa tästä asiasta. Epäilen että kirjeet ovat jonkinsortin virhe koska kela tiedottaa sivuilla ei ole mitään tietoa. Odotellaan huhtikuun päätöstä ja katsotaan onko vähennystä tullut vai onko peräti lisäystä 50%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760