Katson täällä teille kanssaihmiset ja tietenkin ilmaiseksi.
Olen pasltalla vain jonkin aikaa, mutta katson halukkaille ja lupaan vastata kaikille.
Katson täällä vähän aikaa, vastaus kaikille.
32
202
Vastaukset
- Voi kiitos
Toivoisin työhön ja rakkauteen. Sinkku olen ja eronnut vaaleasta miehestä viime syksynä usean vuoden harkinnan tuloksena.
Työssä on alkamassa uutta ja kiinnostaa tietysti jos sille puolelle jotakin näkymää saisi. Ensi viikolla tärkeä palaveri tumman miehen kanssa ja ensikuussa todella iso palaveri asiaan liittyen. Miten menevät? - nuhainen ja surku
Hei Anu,
Rakkauselämä huolettaa, olen ollut pitkään yksin ja kunnollista suhdetta ei tunnu osuvan kohdalleni. Mitä näet tulevaksi vai olenko vain niitä ihmisiä joiden elämä on tarkoitettu kuljettavaksi yksin?- talvilomalainen
Hei
Olen kohta viisikymppinen kerran eronnut nainen, erosta kulunut jo kuusi pitkää vuotta joten uuden kumppanin kaipuu on kova.
Muuttuuko tämä asia paremaan milloin ja millaisen miehen näet vierelleni.
Talous on myös aika huonolla tolalla vaikka töissä käynkin näetkö tähän muutosta.
Kiitos
- Anus Aukko
Montako miljoona voitan?
- Tildamaijaliisa
Anulle.
Olen keski-ikäinen, yksinäinen eronnut nainen. Olen kauan ollut yksin, koska sellaista sopivaa kumppania ei vain löydy. En enää osaa kuvitellakaan, millaista olisi jos löytäisin vielä rakkauden!
Masentunut olen yksinäiseen elämääni. Löydänkö vielä onnen? Mistä? - :(.
Katsotko tähän tuskalliseen tilanteeseen?Miten tää kaikki päättyy?
- kukkaistyttö.
Saadaanko nuo rahat, jotka oikeudenmukaisuuden mukaan kuuluvat meille?
- tumma nainen
Milloin näet, että tiedän uudesta työpaikastani? Eli onnea tarvitsen:):) Olisi muutto kauemmaksi työn perässä ja milloin olisi muuttoajankohta?
- Näitä kyselen
Aion lähettää kirjeen, auttaako se? Mitä miehelle kuuluu, onko oikeasti onnellinen? Kaipaan häntä, kaipaakö hän minua? Näemmekö enää toisiamme muuta kuin kahtena vieraana etäisenä...
Toteutuuko muutto? - Roopeankka?
Olen brunette kaksonen ja mitä näkyy raha-asiaani? Laitan viestiä ristiveriselle vaa'alle.
Tarttuuko hän koukkuun ja antaa saatavat pois? On siis yhteistyöhaluinen/kiltti ja saan mitä kirjeessä pyydän? - etsivä987
Näetkö, mitä elämässäni tulee lähiaikoina tapahtumaan? Kiitos jo etukäteen.
- 45+
Katseletkohan...? Toivoisin sinulta katsantoa rakkaus rintamalleni? Mitä sinulle ikinä tähän asiaan tuleekin saat kaiken kertoa. Olen 45 tummehko yh äiti.
Kiitos :) - Maarit*
Mitähän 35 vuotiaalle naiselle näkyis tähän vuoteen..rakkauteen?
- wasa
Ehditkö katsomaan minulle?Olen yli 50 v ja asun meren lähellä. Vaalea hoikka rapunainen. Sitten kysymykseen, eli katsotko miten nuo työkuviot ratkeaa ja ratkeaako? Onko joku kikka, että ne alkaisivat aukeamaan vai onko niin, että jatkuu samaa tahkeaa tahtia.
Entä miesasiat? Ihailijoita on mutta yksi on se sielunkumppani, mutta siinä on este...näetkö sen, jos näet kerro aika ja miten siinä käy? Seuraan tätä keskustelua ja toivon, että saisit näihin vastauksen, ainakin olen hengessä itse kovasti mukana ja odotan vastaustasi. Kiitos.- Jännäri
Nikistä päätellen aloitus on provo, ettekö huomaa :-)
- Anus Aukko
Jännäri kirjoitti:
Nikistä päätellen aloitus on provo, ettekö huomaa :-)
Juu... Niin on :-) Julmaa niitä kohtaan jotka eivät tajua..
- Maahinen
Mini tulkinta Wasalle: Työkuviosi tulevat selventymään kun teet päätöksen mitä elämääsi jää ja mikä lähtee. Sama pätee ihmissuhdekuvioissa, asiat selviävät kun päästät irti kaikista odotuksista, suuret muutoksen tuullet ovat tulossa elämääsi jotka tuovat jo tulevana kesänä uusia haasteita, joista on hyvä lähteä rakentamaan uutta valoisampaa tulevaisuutta.
- wasa
Maahinen kirjoitti:
Mini tulkinta Wasalle: Työkuviosi tulevat selventymään kun teet päätöksen mitä elämääsi jää ja mikä lähtee. Sama pätee ihmissuhdekuvioissa, asiat selviävät kun päästät irti kaikista odotuksista, suuret muutoksen tuullet ovat tulossa elämääsi jotka tuovat jo tulevana kesänä uusia haasteita, joista on hyvä lähteä rakentamaan uutta valoisampaa tulevaisuutta.
Kiitos.
- tyhjä elämä
taas menitte lankaan...ja jollakin apinalla on hauskaa kustannuksellanne,sori
- wrh wrthyb
juu, näin sitä tyhmiä hyväuskoisia vedätetään, samaahan se on maksullisillakin selvänäköpalstoilla.
- lopeta jo
ANUS AUKKO - typerää sanaleikkiä ja ihmisten kiusaamista !!!
- ANUS AUKKO -
Hei
Olen kohta viisikymppinen kerran eronnut nainen, erosta kulunut jo kuusi pitkää vuotta joten uuden kumppanin kaipuu on kova.
Muuttuuko tämä asia paremaan milloin ja millaisen miehen näet vierelleni.
Talous on myös aika huonolla tolalla vaikka töissä käynkin näetkö tähän muutosta.
Kiitos - TIETÄMÄTÖN
Tapanko itseni tänä vuonna vai vasta seuraavana?
- ITSARI-IITA
Tapoinko itseni turhaan?
- The Ghostgirl
Loppuuko kuolleena kulkuni koskaan, jäänkö ikiajoiksi haamuksi?
- Keiju22
The Ghostgirl avaa silmäsi ja katso ympäillesi, mitkä asiat saavat sinut hymyilemään. Aloita pienistä esim. päiväkirja on hyvä aloitus. Elämällä on tarkoitus ja jokaisen tehtävännä on elää elämänsä niin, että löydämme ilon ja valon päiviimme. Elämään kuuluu myös surua ja luopumista, mutta siksi juuri olemme täällä, koska elämä itsessään on ainutlaatuinen! :)
- susku
jatkuuko vilaks seksi-elämäni huomennakin? toosi tärkee kyssäri sulle,ja oot tosi ihku jos vaa jaksat vastata
- :DD
Tuleeko mun huomisesta päivästä ihan katastrofi? :DD
- D:D
No tuliko? Ilmeisesti juu, kun niin itsellesi kirjoitit. ;)
- X-D
Musta tuntuu että tämä on vedätysviesti, näetkö onko näin?
- Eräs...
Hei,
lupasit vastata kaikille kysyjille. Milloin vastaat ja täytät lupauksesi??- muahahahaaa
Juuri sinunlaisiltasi tyhmiltä huijariennustelijat vievät rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145